• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    Topics:
    Topic 1
    Kletstopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:42 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [abooooooooooooooooooooooo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics + abo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Javadd Malik

    'Wat was er nou net? Jullie moeten echt geen ruzie maken, als jullie liever hebben dat er geen fans bij zijn moet je het gewoon zeggen dan gaan we wel weg. Liever weg dan ruzie in de band. sorry ik moet me er ook niet mee bemoeien, het is mijn zaak niet. Ik weet niet eens wat er afgespeeld is tussen jullie maar ik wil gewoon niet dat jullie ruzie krijgen. Jullie zijn allemaal zo lief en natuurlijk zijn jullie moe en missen jullie van alles en weet ik het wat maar dan moet je dat juist zeggen en elkaar steunen want dat helpt meer, maar ach wat zwets ik ook ik weet niet eens wat er aan de hand is' ratelde Felicia door. Niet naar haar kijkend bleef ik door tekenen. 'Als we ruzie hebben betekent dat nog niet dat de hele band uit elkaar knalt. We kunnen nauwelijks twee dagen zonder elkaar, dus rond vanavond realiseer ik me dat ik niet zo had moeten doen en bied ik mijn excuses aan' mompelde ik. Het kon ook nu, maar daar had ik geen zin in. 'Ik... Het spijt me echt, je betekend meer voor me dan je kunt bedenken!' hoorde ik opeens een duidelijk stem. Maar de stem was wat vertroebeld. Nieuwsgierig keek ik op, waarbij ik een huilende Niall aantrof. Ik legde mijn potlood neer en stond op, om hem vervolgens in een knuffel te trekken. Geen jongensomhelzing, maar een echte knuffel. 'Voel je -je zo rot? Oh, het spijt me! Ik ben heel stom bezig geweest, jullie kunnen er niks aandoen. Ik weet dat je het spijt, wat helemaal niet terecht is. Het spijt mij. Dat meen ik' suste ik zachtjes. 'Jij betekent ook heel veel voor mij, Nialler' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics.
    Sorry dat ik niet meer heb gereageerd maar ik had het nogal druk.]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Zayn knuffelt me. Gaat hij me vergeven? "Voel je je zo rot? Het spijt me! Ik ben heel stom bezig geweest! Jullie kunnen er niks aan doen!" Zegt hij. Ik glimlach. "Dat meen ik. Jij betekend ook veel voor mijn Nialler." Zegt hij. Ik glimlach. "Het is al goed. je je zo rot? Het spijt me! Ik ben heel stom bezig geweest! Jullie kunnen er niks aan doen!" Zegt hij. Ik glimlach. "Dat meen ik. Jij betekend ook veel voor mijn Nialler." Zegt hij. Ik glimlach. "Het is al goed. Ik kijk om me heen. Het meisje is weg - hoe heette ze ook al weer -, en ik en Zayn staan elkaar hier nu te knuffelen. Zometeen komt de pers of zoiets. Ik laat Zayn los. "De pers verdraait alles." Leg ik uit. Ik kijk hem aan, maar wil weer terug naar de knuffel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Houston

    'Je bent echt verschrikkelijk gek op Niall hè?' zegt ze glimlachend en ik bloos lichtjes terwijl ik licht knik. 'Naja de andere zijn ook geweldig maar Niall blijft mijn favo' zeg ik zacht. ' Maar niet zeggen, straks denkt hij dat ik een of andere doorgedraaide freakende fan ben' zeg ik verschrikt en kijk haar nep streng aan. 'En weet je wat ik heb besteld? Ik doe samen met Niall een pizza en pasta omdat ik niet kon kiezen,' Mijn ogen worden even groot. 'Maar denk je neit dat hij dan alles gaat opeten want je weet hoeveel hij eet hè hij heeft vanst niet genoeg aan een bord. Toch knap dat hij zoveel kan eten en zo knap en slank kan blijven' het laatste mompel ik zacht in mezelf. 'Maar ik denk dat we nu terug moeten, aangezien er een kans is dat mijn eten er al is en jij nog moet bestellen.' Ik knik instemmend. 'Ik weet niet of ik veel ga eten maar ja. ohhhh dan gaat Niall als een konijn eten net als op de twitcams die we toen terug gezien hebben ohhh wat schattig kom we gaan voordat hij klaar is met eten' ratel ik druk door mekaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn Topic, sorry dat ik er zo weinig ben, heb veel gezeik thuis]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [Mijn topics, hoe kan ik inspringen met Liam? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [uuuuhm je kutn wel de ruzie gehoord hebben ofzo of niall zien lopen met een blauw oog en naar zijn kamer gaan waar mackenzie ook is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( LouLou ergens bijkunnen?


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    [zoals hierboven hij kan ook naar Niall ik ga alleen wel even weg tot een uur of zeven. opassen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    Ik sta een beetje stilletjes toe te kijken naar de ruzie. Ik besluit om maar even een stukje te gaan wandelen. Even een beetje weg van alles en iedereen.
    'Ik ga even een stukje lopen, gaat er iemand mee?' vraag ik aan de groep, ik schuifel met mijn voet en kijk ze allemaal aan. Als er niemand mee gaat ga ik wel gewoon alleen dat vind ik ook niet erg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Louis William Tomlinson
    Leunend tegen een paaltje stond ik een tijd zwijgend naar de ruzie te kijken die blijkbaar tussen Zayn en Niall was uitgelopen. 'Ik ga even een stukje lopen, gaat er iemand mee?'vroeg Liam die iedereen en daaronder ook mij even aankeek. Even beet ik twijfelend op mijn lip maar stak kort mijn hand op. 'Ik ga mee'zeg ik terwijl ik weer rechtop ga staan en richting de jongen loop die een beetje buiten de ruzie stond. Een korte schaduw verborg een stuk van mijn gezicht die toch sosm even op onweer stond.

    (Even snel eten)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Oww emmm sorry ik kom net dus erachter dat ik twee rpgs door de war haal..... Niall en zayn staan te knuffelen sorry voor de onduidelijkheid...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn topics, sorry dat ik een beetje afwezig ben]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see