• Sinds afgelopen donderdag heb ik heel erg last van mijn ribben na een vrije val met Aikido die niet helemaal goed ging. Mijn vader zegt dat ik hoogstwaarschijnlijk gekneusde ribben heb. Het is ook al eerder bij een jongen gebeurd die een soortgelijke landing maakte.
    Ik ben niet bij een dokter geweest, mijn vader beweert dat het niet nodig is, dus ik heb geen idee wat ik wel/niet kan doen.
    Heeft iemand eerder gekneusde ribben gehad?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hallo, misschien heb je wel gekneusde ribben? Haal je pa gewoon over of ga zelf op eigen houtje naar de dokter. Wij weten uiteindelijk niet wat je hebt en de dokter wel.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb het ooit gehad door te hard te hoesten (ja dat kan, ik geloofde het zelf ook amper toen de dokter het zei).
    Eigenlijk kun je er niet veel tegen doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, dat heb ik (gelukkig) nog nooit gehad. Maar heel veel sterkte!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jazeker, ik weet dat het heel kut is. Maar ik moet zeggen dat je vader gelijk geeft, de dokter eigenlijk niks doen, ik heb toen wel pijnstillers gekregen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb het ooit gehad nadat ik was gevallen met de fiets, voelde mijn onderste twee ribben gewoon naar binnen schieten en dacht op dat moment even dat ik ze gebroken had.
    Ze bleken gekneusd te zijn en behalve pijnstillers innemen kun je niet veel doen, ik hoop dat je er niet lang last van gaat houden want ik heb er ruim een maand flinke pijn aan gehad.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb het gehad. Maar de dokter kan er inderdaad niet veel aandoen, behalve pijnstillers. Zoveel mogelijk laten rusten en niet overbelasten. Maar wel goed blijven bewegen anders wordt het stijf. Sterkte ^^!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nouja, ik zit dus ook op wedstrijdzwemmen en volgens mij is dat echt géén goed idee om te doen :')
    Was gymmen bij jullie wel mogelijk of deed het te veel pijn?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Nouja, ik zit dus ook op wedstrijdzwemmen en volgens mij is dat echt géén goed idee om te doen :')
    Was gymmen bij jullie wel mogelijk of deed het te veel pijn?

    Ik had er erg veel last van en kon niet met alles meedoen. Maar het ligt er ook aan hoe goed je hem heb gekneusd :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yep. Ik heb 't ook gehad, maar volgens mij in lichte mate. Bij mij was 't zo weer over.


    26 - 02 - '16

    Thasarine schreef:
    (...)
    Ik had er erg veel last van en kon niet met alles meedoen. Maar het ligt er ook aan hoe goed je hem heb gekneusd :Y)

    Ik kan niet eens normaal lopen :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Het enigste wat de dokter kan doen is pijnstillers geven volgens mij..


    Believe in yourself.

    Heb ik nog nooit gehad, though ik zou ondanks je vader wel even bij de huisarts langs piepen.
    Sterkte.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik geloof dat de dokter toch niets aan gekneusde ribben doet, dus daar zou ik niet heen gaan als ik jou was. Kijk het even aan, zo'n val kan goed zeer doen, maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk na een poosje wel weer over.


    Bad decisions make good stories.

    Klinkt pijnlijk.. Misschien even op onderzoek uit gaan op intenet, daar zijn van die dokter site's.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Klinkt pijnlijk.. Misschien even op onderzoek uit gaan op intenet, daar zijn van die dokter site's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.