• Jaa of ik stel me aan ofzo, maar wanneer je vriend een knap meisje ziet op tv ofzo, en hij zegt; zooo of wow! Met andere woorden dat hij haar een lekkerding vind dat je dan onzeker word? Ik heb dat dus wel. Ik maakte het net mee.
    Er kwam een meisje in beeld en hij zo; wow! ik zo ; wat? Zegt hij niks enzo en lacht hij alleen. Ik zo ; ah, je vind het zeker een lekkerding? Toen begon hij dik te grijnzen en zei ; ja. Dan is mijn hele dag weer verpest en voel ik me down, vooral omdat ik juist al onzeker over mezelf ben. Hij zegt wel heel vaak dat ik het mooiste meisje in zijn leven ben en hij gezien heeft, maar als hij dan weer zoiets zegt over een ander ook al is het maar op tv voel ik me niks meer. Ik weet ook niet wat ik er aan kan doen, het is heel vervelend en misschien wel overdreven maar ja..

    Ben ik de enige die dat heeft of?
    Njaa, thanks voor het luisteren naar mijn gezeur ;p


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Nee, dat had ik ook. Ik heb er wat over gezegd en nu doet hij het niet meer omdat hij het begrijpt.


    Your make-up is terrible

    Nope, jij bent niet de enige die daar last van heeft. :Y)
    Maar we gaan het hen niet afleren, vrees ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb dat ook echt altijd, verschrikkelijk. Ik laat het gelukkig niet mijn dag verpesten, maar ik word wel erg visserig naar complimentjes daarna.


    I am an idiot, I move.

    nee ik vind dat niet vervelend. Want mensen op tv zijn toch onbereikbaar enzo ;) En mijn vriend mag best kijken, dat doe ik ook.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het beste kun je gewoon eerlijk zijn inderdaad, zoals Nikki ook gedaan heeft.
    En anders moet je maar zo denken, al die zogenaamde lekkere wijven op tv kan hij toch nooit krijgen en zijn soms nog gephotoshopt ook (of hoe schrijf je dat).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee dat niet zo zeer.
    Maar nog niet zo lang geleden hadden ik, een paar gemeenschappelijke vrienden en mijn ex-vriend (nu een vriend van me) wel een gesprek en ineens zegt ie: 'Julia is wel de mooiste vriendin die ik tot nu toe heb gehad.'
    And I was like: 'Thanks dude :D.' (insert obvious sarcasm here). Achteraf ging ie zich verontschuldigen and shit, maar goed, tis een goeie zaak dat ie zich zo op z'n gemak bij mij voelt dat ie zulke dingen ook gewoon zegt.

    Maar weet je wat ik vind: op de menukaart kijken kun je overal wel doen, maar eten doe je thuis :].

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriend doet dat eigenlijk nooit, gelukkig! Op de een of andere manier kijkt hij sowieso eigenlijk nooit naar meisjes op die manier, tenminste het valt me eigenlijk nooit op. Hij weet dat ik heel onzeker ben en zegt vaak dat hij me super mooi vindt. Maar ik snap goed wat je bedoelt, want als hij dat zou doen, zou ik ook heel down worden want dat is gewoon niet leuk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ach, ik heb momenteel geen vriend, maar als ik er wel een heb roep ik ook nog steeds vrolijk hoe schattig en knap ik sommige jongens wel niet vind. Ik zou het niet leuk vinden als hij het de hele tijd zou doen natuurlijk, maar aangezien ik weet dat ik het zelf ook doe en tóch mijn vriend de allerleukste blijf vinden, kan ik er prima mee leven.


    i put the fun in funeral

    Ik vind dat onzin, weet je.
    Ik bedoel, mijn ex keek zo vaak naar halfnaakte mannelijke modellen en als ik dan zeg dat ik een vrouw mooi vindt of zo, begint ze helemaal te flippen en aan haarzelf te twijfelen. Denken jullie niet dat dat niet andersom is? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Ik vind dat onzin, weet je.
    Ik bedoel, mijn ex keek zo vaak naar halfnaakte mannelijke modellen en als ik dan zeg dat ik een vrouw mooi vindt of zo, begint ze helemaal te flippen en aan haarzelf te twijfelen. Denken jullie niet dat dat niet andersom is? :W


    Dat jouw ex dat toevallig deed betekent het niet dat anderen dat ook doen. Ik weet dat mijn vriend er ook onzeker van kan worden dus doe ik het ook niet.


    Your make-up is terrible

    Mijn vriend en ik kijken allebei naar anderen, en dat weten we ook van elkaar. Maar daar worden wij niet onzeker van want we hebben voor elkaar gekozen. En kijken mag altijd maar we doen het nooit te overduidelijk als we bij elkaar zijn want dat is een beetje stom.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Carlisle schreef:
    Ik vind dat onzin, weet je.
    Ik bedoel, mijn ex keek zo vaak naar halfnaakte mannelijke modellen en als ik dan zeg dat ik een vrouw mooi vindt of zo, begint ze helemaal te flippen en aan haarzelf te twijfelen. Denken jullie niet dat dat niet andersom is? :W

    Och. Laat de mensen toch kijken waarnaar ze willen kijken. We heb de ogen niet voor niks gekregen. Ik vind persoonlijk dat als je al door zoiets van je stuk gebracht kan worden, dat je geen relatie hoeft te beginnen. People gonna hate me for saying that :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriend en ik doen wel altijd elkaar een beetje kloten, door zo vet overdreven te zeggen: Zo, die mag er wel wezen over beroemdheden. Maar daarna is het wel altijd van: grapje /klefklef.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zie niet in waarom je andere mensen niet mooi mag noemen als je in een relatie bent? :') Zolang hij niet gaat flirten, mag hij kijken naar wat hij wil. Op voorwaarden dat hij me ook nog altijd beter vindt dan de rest natuurlijk. :Y)


    Take me to wonderland

    Cas schreef:
    (...)

    Dat jouw ex dat toevallig deed betekent het niet dat anderen dat ook doen. Ik weet dat mijn vriend er ook onzeker van kan worden dus doe ik het ook niet.
    Ja oke, ik bedoel niet specifiek mijn ex, maar ik ken zo veel meer meisjes die dat doen. Dan bedoel ik ook niet iedereen, maar heel veel doen het wel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf