• Geen idee of hier al een topic voor is. Ik krijg niets als ik het opzoek.

    Eeyup. Anime in een paar woorden.
    Yandere, badass, murder, just a dash of ecchi.


    Nice and cute, right?
    Ehh. Nope.



    Zeker een aanrader though. Plot is nogal onverwacht. c:

    Lololol. Remember een handvol van die christenen die homofoob zijn? Dan zullen ze Akise Aru niet zo leuk vinden.
    God creates a human being for observing
    Makes him gay.


    Dus. Wie o wie heeft hem gezien? Wie is jullie favoriet? Welke dood was het zieligst, gaafst of origineelst (zet de doden wel in een spoiler a.u.b.)?
    Favoriet: Ninth en Akise Aru
    Dood: Ninth was zeker het zieligst. :c Die van Sixth ook best wel. Die van Akise was ook zielig, maar wel... apart? Meh, best gaaf.


    EDIT:
    Kunnen jullie de foto's nu wel zien?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:22 ]

    ik zie geen foto's


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    ik zie geen foto's

    Oh? Ik zie ze gewoon.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh? Ik zie ze gewoon.



    Zal wel aan mijn laptop liggen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MIRAI NIKKI! Ik vond de anime ZO goed. Het zat zo goed in elkaar. ;D
    Ik ben fan van Akise Aru~ Nee, niet alleen omdat hij dezelfde stem als Break heeft. En ik ben ook ongelofelijk fan van Ninth/Minene, zij is echt awesome. :3
    Ik ga niet spoileren over de moorden, dus dan maar hier ;D: Warning: Echt niet lezen als je de anime nog niet gezien hebt, want ik spoiler het halve verhaal hierin xd

    Ik ging dan ook echt kapot toen hij (Akise) dood ging. Sowieso toen Yukiteru ineens iedereen uit begon te moorden... Ik had het niet meer. Janken dat ik deed. (': De dood van Nishijima vond ik ook zielig, en de dood van Ninth natuurlijk. T.T
    En Yuno is badass. Wat een twisted persoon zeg D: Ik ben gewoon bang voor haar. En Yukiteru mag ik ook niet trouwens. Gewoon omdat hij zijn vrienden heeft uitgemoord en Yuno ging volgen, terwijl hij haar gewoon had moeten laten stikken. :Y)

    Maar; fantastische anime. Misschien wel de beste die ik ooit heb gezien. Het zit (nogmaals) zo goed in elkaar! Aanrader voor iedereen! Ook als je niks met horror/moorden/etc. hebt (zoals ik), want het verhaal is gewoon zo goed. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh? Ik zie ze gewoon.


    Ik zie ze ook niet. :X


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zie ze ook niet (:

    Ahm, ik ben allang weer vergeten hoe iedereen dood gegaan -Behalve die van Akise en Yuno uit 1 van die werelden..- dus daar geef ik geen antwoord op xd.

    Maar favo persoon ervan is Uryuu Minene ;D en die oogbal knul.. ahm.. Hirasaka Yomotsu!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    T.T

    Ik ben de anime voor de derde keer aan het rewatchen. Heb dit net gezien.
    GODDAMN TEARS. DON'T COME OUT. T___T

    Also, ik post wel even andere foto's, aangezien alleen ik ze kan zien. :')

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:23 ]

    Yandere. Some crazy shit.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Yandere. Some crazy shit.


    Dat. Dat is awesome cosplay.

    Verhaallijn helemaal doorgelezen, sommige stukken gezien, het einde niet. Maar Tsubaki's verhaal is enorm blijven hangen ._.


    Tijd voor koffie.

    Ichiya schreef:
    Yandere. Some crazy shit.



    It sure is.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    gahh Mirai Nikki amv's zijn zo goed.


    Dragneel schreef:
    gahh Mirai Nikki amv's zijn zo goed.



    Call them scary. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oke, ik ken hem niet, maar daar gaat per direct verandering in komen. Ik ga hem kijken; jullie maken mij nieuwsgierig.


    We need a bigger boat.