• Olly Murs komt naar Nederland, AAAAAAAAH
    Ik wil daar zo graag heen met een vriendin van me, kaartjes zijn maar 28 euro en gaan overmorgen in de verkoop.
    Maar nu begint mijn moeder te zeuren, want het concert is 2 oktober. Zegt ze: "Ja, dan zit je op schoooool, en als je nou een fulltime baan had, kon je vrij vragen. En nee, ik weet nog niet of je dan de auto mee mag nemen.."
    Like, waarom zou ik dan niet vrij kunnen vragen van school/studie? Of ziek melden... Ik ben nog nooit naar een concert geweest, eens moet toch de eerste keer zijn?

    Achjaaaa, wie van jullie willen daar ook heen? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Komt hij ook naar België dan? :')
    Alleszins, ik ga niet. (Ben niet zo'n grote fan en wss wil er toch niemand mee)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JIORGF WHAT, OMG. Ik wilde eigenlijk al naar Robbie Williams gaan, aangezien hij daar het voorprogramma is en m'n ma ook gaat, maar dat was me echt te duur. Omy, ik denk alleen niet dat m'n ouders het goed gaan vinden en weer gaan zeuren van; "Ja, je geeft veel te veel geld uit, je houdt niets meer over en je bent bijna achttien en dan heb je geen spaargeld voor studie, gezondheid, etc." Dus het zal hem wel niet worden. En hij zal waarschijnlijk wel naar Amsterdam gaan, en ik mag enkel naar Rotterdam of Antwerpen, whiee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morissette schreef:
    Komt hij ook naar België dan? :')
    Alleszins, ik ga niet. (Ben niet zo'n grote fan en wss wil er toch niemand mee)
    Ik weet niet of hij naar Belgie komt? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Everdeen schreef:
    JIORGF WHAT, OMG. Ik wilde eigenlijk al naar Robbie Williams gaan, aangezien hij daar het voorprogramma is en m'n ma ook gaat, maar dat was me echt te duur. Omy, ik denk alleen niet dat m'n ouders het goed gaan vinden en weer gaan zeuren van; "Ja, je geeft veel te veel geld uit, je houdt niets meer over en je bent bijna achttien en dan heb je geen spaargeld voor studie, gezondheid, etc." Dus het zal hem wel niet worden. En hij zal waarschijnlijk wel naar Amsterdam gaan, en ik mag enkel naar Rotterdam of Antwerpen, whiee.
    EEMIE, JIJ MOET GAAAAN D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Monterrey schreef:
    (...)EEMIE, JIJ MOET GAAAAN D:

    Ja ik weet het ;a;a;a, maar ik ben momenteel nogal koos geldloos, dus dan moet ik ook weer gaan smeken om geld, hoewel m'n loon overmorgen gestort wordt, maar oké. Ik mag sowieso niet naar A'dam, want dat vinden m'n ouders te ver en dan zeggen ze 'STEL JE VOOR DAT DAAR ALLEMAAL VIEZE MANNEN LOPEN EN ER RIJDT GEEN TREIN MEER OP DAT TIJDSTIP.' Was ook met One Direction looooool. Dus ik ga nog wel even smeken, oké.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Morissette schreef:
    Komt hij ook naar België dan? :')
    Alleszins, ik ga niet. (Ben niet zo'n grote fan en wss wil er toch niemand mee)

    Probably not.


    Take me to wonderland

    Cool c:


    26 - 02 - '16

    Geen idee wie Olly Murs is, maar ik hoop voor je dat je uiteindelijk wel naar het concert mag. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Geen idee wie Olly Murs is, maar ik hoop voor je dat je uiteindelijk wel naar het concert mag. (:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nope. Vind 'm live niet geweldig.


    To infinity and beyond •

    Awesome! Okay ik ken die dude niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil heen ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    Geen idee wie Olly Murs is, maar ik hoop voor je dat je uiteindelijk wel naar het concert mag. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hij komt dus ook naar België. :'D
    Eén oktober, volgens Q-Music. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zal wel weer in het westen zijn, wat betekend dat ik meer betaal voor de reis dan het concert zelf. Ik wacht op Big Bang, ik heb Big Bang in Londen al moeten missen, ik weet niet of ze nog dichterbij dan dat komen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~