• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Het liefst zou ik wat voor instantie dan ook willen bellen om me weg te laten halen uit mijn huis. Ik word serieus gek. Ik heb het idee dat ik stemmen hoor s'nachts die van beneden of buiten komen, of dat er inbrekers zijn. Ik voel me niet meer veilig in mijn eigen huis. Ik wil gewoon weg hier.. ):

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:20 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn spieren zijn dood, maar ik ben er blij om :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me leeg... :(


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is zo'n goed gevoel als je buikspieren pijn doen omdat je oefeningen hebt gedaan!


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    DarkSavior schreef:
    Mijn spieren zijn dood, maar ik ben er blij om :Y)


    Mijn hele lichaam doet er pijn van. :c


    Your make-up is terrible

    LEVEL schreef:
    Het is zo'n goed gevoel als je buikspieren pijn doen omdat je oefeningen hebt gedaan!

    Agreed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    STEMMINGSWISSELINGEN LIKE HELL.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Well, hello there. *grins*


    Harry is de hele tijd springlevend geweest, wth. ._________.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als de rest ook zo makkelijk wordt, jippie :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn opa had nog steeds niet een serie die ik wil. ): Nja, ik kan morgen wel De Lijf Show kijken...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'Binnenkort' werd me een maand geleden gezegd...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Net een gesprek met mijn vriend gehad en hij wil dat ik hem tijd geef om na te denken over ons. Ik ga kapot van binnen. Ook echt alle kut dingen komen weer tegelijk. Ik haat dit. Ik wil me weer normaal voelen..


    -

    Ik ben klaar met single zijn.


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Oh my God, deze aflevering is ziek. Echt ziek. Mááán, stop this, fucking stop this. :S


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife