• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Nog een paar uur mezelf vermaken. Ollee.


    We need a bigger boat.

    Het regent al de godganse dag en ik word er ziek van. Straks komt er vanavond helemaal niemand in de winkel. -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Stop nou met regenen. D:


    Your make-up is terrible

    Ik kan me niet concentreren op wiskunde en scheikunde, verdomme.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sommige mensen zijn pretty weird...en dan bedoel ik niet het "prettig gestoord"


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Presque finie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat raar. Waarom eigenlijk?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    DarkSavior schreef:
    Mijn Quizlet App gegevens zijn weg. Ik kan wel janken, al dat werk, weg.


    Ah nee.. ):
    Dat is echt jammer


    26 - 02 - '16

    En dan opeens zoek je weer contact met mij...serieus, jij bent raar...net doen alsof er niets gebeurd is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee, ik wil vandaag niet nog eens hoofdpijn hebben. :c


    Take me to wonderland

    Eindelijk mijn opdrachten af, yesss!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I am making money like a motherfucker. :Y) Oh. I love BitCoins!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben gewoon nu echt oververmoeid aan het worden, wat ik echt niet kan gebruiken. Straks moet ik naar musicalles en morgen een hele dag naar Düsseldorf. Ik moet om half 7 op school zijn, in de ochtend, en dan om half 11 avond ben ik pas weer thuis x___x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga echt geen wedstrijd spelen als het zo blijf regenen, je verzuipt zo wat.


    'Darling, just hold on'

    Ben net door die tuk regen naar huis gefietst. Ik was drijfnat!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki