• Gefeliciteerd, Mitchell! Vandaag word DarkSavior alweer 19 jaar oud en dat moeten we natuurlijk even vieren. *O*
    Met een taart natuurlijk, die mag niet ontbreken.


    En we delen hoedjes uit, die moet je opzetten voor je een stuk taart krijgt. Jij ook Mitchell.


    En nu moeten jullie een leuk liedje zingen voor onze programmeur die iedereen altijd helpt met hun computerproblemen!


    Your make-up is terrible

    Dankjewel allemaal :3

    Cyborg schreef:
    (...)

    Heb je leuke cadeautjes gekregen?

    Cadeautjes, ja. Leuke, mwah. Gewoon de standaard cadeau's. Parfum en douchespul. Maaar goed, daarin tegen wel weer 270 euro die ik goed kan gebruiken voor mijn rijlessen en de aankomende vakantie :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gefeliciteerd (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkSavior schreef:
    Dankjewel allemaal :3

    (...)
    Cadeautjes, ja. Leuke, mwah. Gewoon de standaard cadeau's. Parfum en douchespul. Maaar goed, daarin tegen wel weer 270 euro die ik goed kan gebruiken voor mijn rijlessen en de aankomende vakantie :Y)


    Mooi!
    Maar douche shizzle is toch ook wel leuk, ik bedoel van dan hoef je dat zelf niet meer te kopen waardoor je dus nog meer geld hebt voor je rijlessen enz. ^^


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! *O*
    Omg I want the cake.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cyborg schreef:
    (...)

    Mooi!
    Maar douche shizzle is toch ook wel leuk, ik bedoel van dan hoef je dat zelf niet meer te kopen waardoor je dus nog meer geld hebt voor je rijlessen enz. ^^

    Nou, dat hoef ik dus niet zelf te kopen. Behalve als ik iets speciaals wil en dat wil ik niet :Y) Maar goed, is wel handig als ik straks op vakantie ga.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, dat hoef ik dus niet zelf te kopen. Behalve als ik iets speciaals wil en dat wil ik niet :Y) Maar goed, is wel handig als ik straks op vakantie ga.


    Yup. Weet je al waar je heen wil op vakantie?


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Yup. Weet je al waar je heen wil op vakantie?

    Ik ga samen met Nikki, haar zusje en het vriendje van haar zusje in een vakantiehuisje zitten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ga samen met Nikki, haar zusje en het vriendje van haar zusje in een vakantiehuisje zitten :Y)


    Gezellig! Dat zou van mijn ouders nooit mogen. Ik moet altijd per se met mijn ouders mee. Het is altijd ruzie, omdat ik nogal eens tegen ze in ga. Dat is omdat ik namelijk ook nog iets heb als een mening, nooit ben ik tegen ze ingegaan vroeger en nu dus wel. Daar zijn ze niet zo blij mee. Maar goed, ik hoop altijd dat het snel voorbij is. :Y)


    26 - 02 - '16

    gefeliciteerd w8 hier:

    wel gefeliciteerd je doet alles verkeerd
    je bent zo trouw als een aapje en even geleerd :)

    of

    je ben jarig
    jarig jopje
    je bent jarig neem een dropje
    je ben jarig en een heeeeeeeeeeeeeeld
    je bent jarig
    geef me geld
    XD
    sorry :$


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Happy Birthday.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:50 ]