• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:43 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "De kans is mega klein dat het ons raakt hoor, en dan is er altijd nog een kans dat je superslim wordt of zo." Hoor ik Louis zeggen. Ik kijk naar hem en verwijd men ogen. Straks worden me nog geraakt. Ik wil niet geraakt worden. "It will all be right." Zegt hij dan. Ik knik voorzichtig en kijk naar de lucht, het was ondertussen beginnen regenen en het was nog donkerder geworden, ja, echt een goede dag om het zomerkamp mee te beginnen. Dan begint Louis te zingen. "I'll be with you I'll be waiting for you, on the other side. On the other side.." Hij stopt weer en ik kijk naar hem op, zijn stem was fantastisch, prachtig. Langzaam haal ik zijn haar uit zijn gezicht het was nat, net als alles anders en met een glimlach kijk ik hem aan. "Je hebt een prachtige stem."


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Ik voel dat ze wat natte haren uit mijn gezicht haalt. Ik kijk naar haar en zie haar glimlachen. "Je hebt een prachtige stem." zegt ze dan. Mijn ogen worden groot. 'Zong ik dan? Oh god...' zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. Ik schud mijn hoofd en kijk weer naar haar op. 'Nee, ik ben niet goed' zeg ik snel 'Maar nu is het jouw beurt!' zeg ik met een grijns. Tja, het is wel eerlijk. Ik kijk haar met een pruillipje aan, maar vlak daarna hoor ik de donder en huiver ik naar de hemel.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Violet Ambre Sparks

    "Zong ik dan? Oh god.." Zegt Louis, hij kijkt naar de grond en schud zijn hoofd om dan weer naar mij te kijken. "Nee, ik ben niet goed." Ik zucht. "Ben je wel, Lou." Zeg ik dan vastberaden. "Maar nu is het jouw beurt!" Zegt hij dan al een beetje vrolijker, een grijns siert zijn gezicht en met een giechel sla ik mijn hand over mijn mond. Hij trekt een pruillipje, wat er super schattig uitziet. Wat zou ik kunnen zingen? Eventjes denk ik na, ik word verstoord door de donder die door de lucht grommelt en sluit mijn ogen. Zachtjes begin ik te zingen. "I want what I can't have, I wanna make you mine, I don't care what it takes. I'm fearless with my heart, I'll take it any place, I don't care if it breaks. I wanna tell you things, I never tell myself. These secrets hurt like hell, oh." Korte adempauze. "Call me crazy, maybe I'm insanely, out of my mind but it'll never phase me, if I have to, I'm not afraid to save my heart for you. I'm a rebel even if it's trouble I'ma pull you out from the rubble, if I have to, I'm not afraid to save my heart for you." Lachend wijs ik naar Louis en ga weer verder. "Tell me I'm wrong, turn around and run, still I'm gonna save my heart for you, oh."


    The artist is the kid that survived.

    Louis Tomlinson:

    Aandachtig kijk ik naar haar hoe ze het liedje zingt. Aandachtig? Vol verbazing! Ik ken het lied niet maar ze brengt het zo mooi. Ik heb bijna de nijging om mijn ogen te sluiten en in de tekst mee te drijven, maar dat zeg je niet. En na ze ''I'm not afraid to save my heart for you." heeft gezongen wijst ze even lachend naar me en mijn mondhoeken krullen omhoog. Dan gaaat ze weer verder en ik houd mijn lippen stevig op elkaar geplakt. Als ze gestopt is moet ik nog even 'wakker worden'. Als er weer een flits is schud ik mijn hoofd en open mijn mond. 'Wauw! Echt ik kan niks beters formuleren. Het is gewoon...wauw!' zeg ik. Ik sta op, neem haar hand en trek haar omhoog, en laat haar hand weer hangen maar wel houden ze elkaar vast. Ik kijk recht vooruit en blaas even een nat plukje haar uit mijn gezicht. 'Ladies and gentleman! Give an HUGE applause for VIOLET!' en ik houd haar hand omhoog. Even blijf ik zo staan en dan ga ik voor haar staan om te klappen. Dan bedenk ik me dat ik haar achternaam nog niet weet. Ik grinnik even en ga weer door met klappen. Ik kijk om me heen en zie... niet wat ik zocht maar dit voldoet ook wel. Ik pluk een madeliefje en gooi het voor haar voeten om daarna nog even 'WOO' te roepen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 10:04 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    (...)
    ( Oke, dan weten we dat :) Veel plezier alvast...)


    i]Ik haat mijn family, dus plezier ga ik niet hebben. Maar toch bedankt.[/i


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    (...)

    i]Ik haat mijn family, dus plezier ga ik niet hebben. Maar toch bedankt.[/i

    { Dan zou ik zeggen succes :) }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte



    Nu Niall weg is, kan ik mooi even douchen. Maar waar? Ik pak snel het mapje wat we via de post kregen en vind op de kaart waar de douches zijn. Ik pak snel schoon ondergoed en wat kleren, daarna kijk ik of het een beetje droger is. Niet dus. Ik zucht en stop mijn kleren dus in mijn blauwe tas en ren dan met mijn capuchon op naar de douches. Ik kies een douchehokje en kleed me uit terwijl ik de douche warm laat worden. Dit had ik gewoon even nodig. Ik hoor een donderslag buiten, nu gaat het kampvuur vast niet door... Ik zucht even en zeep me in. Oh dit is zo fijn. Ik draai na een poosje de douche weer uit en trek mijn ondergoed aan. Vervolgens pak ik mijn sokken zodat ik tenminste op de koude vloer kan staan zonder spastisch te bewegen. Uit mijn tas pak ik een setje en trek het snel aan. Ik loop richting de spiegels en verbeter mijn mascara en doe mijn haar in een losse schuine vlecht. Daarna loop ik weer terug naar buiten, maar mijn tent. Het is gestopt met regenen. Gelukkig. Ik leg mijn tas op mijn bedje en pak mijn iPhone en oortjes om naar een liedje van JBiebs te gaan luisteren.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan.

    Ik ren verder en let niet op. Voor ik het weet lig ik met een pijlijk been op de grond. Ik kreun pijnlijk en kijk naar Harry die blijkbaar niets gemerkt heeft. Eerst wil ik hem roepen maar mijn stem is te zachr. Fijn ik zat helemaal onder de modder en mijn been gaf steken als ik hen bewoog. Gelneusd vermoedde ik. Ik zie een tak in de buurt liggen en sta op voorzichtig leun ik op de tak die erg sterk is. Hard op mijn lip bijtend, tranen in mijn ogen en met de stok hulpend als kreund hink ik terug. Gelukkig waren we nog niet zo ver. Bezweet met modder op mijn gezicht stop ik vior de dichts bijzojnde tent. De meisjestent. Damn ik kan net niet bij de rits 'is er iemand in de tent?' vraag ik zacht. Een pijnlijke klabk vult mijn stem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Marlotte


    Ik hoor een stem de tent vullen. Het is niet Justin Bieber met zijn liedje. Het is een mooiere stem. Het is Niall? Ik rits de tentrits open en kijk hoe Niall kreunend op een tak leunt. Ik schrik me dood. 'Niall? Ashgjehysrtjv?' Weet ik uit te brengen. Ondanks dat laatste niet eens op een woord lijkt, lijkt hij me te snappen want hij knikt. Ik loop naar hem toe en ondersteun hem naar de tent. Vervolgens leg ik hem op mijn matras en kijk hem onbegrijpelijk aan, nog steeds in paniek. 'Niall? Wat heb je gedaan?' Zeg ik geschokt en daardoor fluisterend.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Al snel hoor ik een rits geluid. Ze vraagt me wat ebn ik knik. Ze ondersteund me een beetje en legt me op haar matras 'niall wat heb je gedaan?' fluisterd ze geschokt. 'door de regen was alles glad en toen ben ik dus gevallen en nu doet het geel erg pijn als ik mijn been beweeg en Harry had niets in de gaten dus ben ik met een tak terug gestrompeld. Ik drnk dat het gekneusd is'zegt ik zacht. 'wil je mijn broekspijp alsjeblieft omhoog doen. Ik hoop dat het niet dik of blauw is' zucht ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne:

    Ik loop naar de tent om mijn mobiel en oortjes te pakken. Daar mee ga ik even afgezonderd in de tent zitten. Ik zoek even door mijn lijst met liedjes. Bij Enrique Iglesias - Heartbeat stop ik hem en zing zacht mee. Als het liedje afgelpen is glimlach ik even en stop dan mijn mobiel terug. Daarna probeer ik te beatboxen. Ik heb het altijd wel leuk gevonden. 'pfuke tseke' komt mijn mond uit terwijl ik mijn hand voor mijn mond houd. Dat herhaal ik een paar keer terwijl ik voor de lol stoere bewegingen maak. Ik moet zeggen, ik word steeds beter. Echt goed ben ik niet, maar het klinkt wel goed.

    (Iemand voor Liam?)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 17:00 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Marlotte


    Niall ratelt wat achter elkaar aan maar uiteindelijk doe ik toch voorzichtig zijn broekspijp omhoog. Hij kreunt van de pijn. Ik mag u niet zeggen dat dat sexy is want dat is zielig. Ik kijk naar zijn scheenbeen die best wek rood is en zijn knie is zelfs al een beetje blauw. Ik schrik er van en begin te hoesten. Na een klein minuutje is het gelukkig al weer over en kijk ik Niall met mijn betraande ogen aan. 'Gaat het?' Vraag ik. 'Wil je wat eten of drinken? Heb je het niet koud? Hoe ben je dan gevallen? Waar is Harry nu dan? En kan je nog wel lopen?' Al deze vragen vraag ik snel achter elkaar aan Niall. Hij fronst even en wil net antwoorden, maar ik ben hem voor, en druk een kus op zijn lippen. 'Sorry voor de vele vragen' zeg ik blozend. Ik probeer te glimlachen en druk een kus op zijn blonde natte haren nadat ik zijn cap heb weggelegd. Hij is zo DAMN sexy nu. Niet zeggen mar, dat is niet aardig, verkeerde moment. Ik kijk Niall aan, wachtend op zijn antwoord, terwijl ik met m'n hand over zijn buik (sixpack) wrijf om hem gerust te stellen.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niall Horan

    Ze stelt me van allerlei vragen en haalt de cap van mijn hoofd en aait over minn buik 'ik ben weggegleden en ik denk op iets hartigs en verkeerd terecht gekomen. Harry had niks door dus die is nog aan het joggen. Ja het doet erg pijn en nee ik denk niet dat ik erop kan leunen want met die stok deed het al heel erg veel pijn en het geeft niets het is schattif als je rateld'glimlach ik. ' en heeft het al een mooi kleurtje?' ik grinnik zachtjes in de hoop day ik de pijn buiten lan sluiten. 'misschien moeten we maar even naar de ehbo tent gaan dan vraag ik wat ijs om er op te leggen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan