• One Direction, wie kent ze niet? De wereldberoemde boyband, bekendste band van de wereld en ook nog eens een grote fanbase. Wie wilt dat nou niet? De vijf bandleden genaamd Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn staan op de top en blijven daar voorlopig. Genoeg centen, een heerlijk luxe leventje en geweldige fans. Vergeet de tours niet, en wat dacht je van alle beroemdheden die ze hebben ontmoet, waar ze nu bevriend mee zijn? Maar naast het fantastische leven heb je ook nog het liefdesleven. Ook al staan ze op nummer één, de vijf jongens zijn al een hele tijd single. Ze wilden niet daten, ze hadden het te druk en hadden er geen behoefte aan. Nu vindt het management dat ze een vriendin moeten hebben. Ze krijgen allemaal een vriendin, waarmee ze zowat elke dag om moeten gaan. Maar trapt de paparazzi wel in hun "nepvriendinnen"? In interviews, tegen hun vrienden en zelfs tegen hun familie moeten ze volhouden dat ze een relatie hebben. Wat als de één zijn vriendin niet mag? Of juist goede vrienden worden? Wat als ze echt verliefd worden op elkaar?

    Rollen

    One Direction

    - Liam James Payne: Depay
    - Zayn Javadd Malik: Luminoase
    - Louis William Tomlinson: Sempra
    - Harry Edward Styles: xSunshineee
    - Niall James Horan: Irishnialler


    Vriendinnen

    - Vriendin Liam: Jenna Lucy Martens - xSunshineee
    - Vriendin Niall: Luciana Jase Carell - Curlies
    - Vriendin Harry: Assana Barbara Kennedy - Applebottom
    - Vriendin Louis: Lauren Kath Duncan - iPayphone
    - Vriendin Zayn: Lynn Yasmin Jones - Depay


    Overige (Familie/Vrienden/Fans)

    - Louis' zusje: Elizabeth ''Lizz'' Mia Tomlinson - Lootus
    - Zayn's halfzusje: Taylor Angel Brown - DamnBieber
    - Beste vriendin Harry: Charlotte Kendra Vendetta - Hour


    Regels

    - Minimaal vijf regels per post, dit is om one-liners en kleine posts te voorkomen.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen Luminoase en xSunshineee openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - Perfecte personages bestaan dus niet. Mary Sue's zijn niet welkom, die mogen mooi ergens anders perfect gaan wezen.


    Invullijstje

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollenstory.
    Praattopic.
    Eerste topic.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 10:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wanneer beginnen we?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Als Yvonne en Angel hun rollen in hebben gevuld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ga hem vanmiddag als ik klaar ben met leren maken. Als men concemtratie nog een beetje leeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okeeej (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol:Halfzusje Zayn
    Volledige naam:Taylor Angel Brown
    Leeftijd:18
    Geslacht:Vrouw
    Nationaliteit:Amerikaans-Pakistaans
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Extra:Ze heeft de achternaam van haar moeder. Zij en Zayn hebben dus een andere moeder.

    Derest vul ik vanavond in. Ik ga even weg voor mijn maandenlijkse controle. Ik kan nog wel op mijn mobiel online zijn.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 18:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh, ik wil niks voor je veranderen, alleen de vader van Zayn is juist Pakistaans ^^. Tricia is Brits.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    Oh, ik wil niks voor je veranderen, alleen de vader van Zayn is juist Pakistaans ^^. Tricia is Brits.
    Thanks.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wegens omstandigheden en het aantal RPG's waar ik aan mee doe schrijf ik me hier voor uit.
    Ik doe dit nu, omdat ik niet zo'n belangrijke rol heb en ik dan niet ineens weg ga terwijl het eerste topic net geopend is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol: t Niall
    Naam: , Niall James Horan
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (het liefst met foto):

    Niall is ongeveer 1,71 meter lang, hij heeft een erg slanke postuur. Foto komt nog, zijn oorspronkelijke bruine haren zijn deels geverfd en in een soort stekeltjes kapsel overeind gezet. Het liefste draagt hij polo's, vans, chinno's en vesten. Als het erg warm is draagt hij ook tanktops. Niall heeft een speels kinderlijk gezicht. Zijn blauwgroene ogen spreken boekdelen. Hij heeft een beugel die er bijna uitgaat en schaamt zich ervoor.
    Innerlijk: niall is een onzekere jongen, inhet begin kan hij verlegen zijn maar als je hem eenmaal kent heeft hij zijn hypere momenten. Niall is erg vergevinszinnend, of het nu terecht is of niet hij vergeeft het mensen. Niall is een echte familie mens en heeft een goede band met zijn broer. Hij heeft erg graag mensen om zich heen en vindhet fijn o. Met ze te kunnen. Praten. Verderis Niall een erg emotionele jongen, je kunt het erg goed sflezen van zijn gezicht en hij schaamt zich ervoor..
    Nationaliteit; hij is van ierse afkomst
    Extra hij speelt gitaar, piano en drum.
    geslacht een jongen.

    [als er iets niet klopt dan moet je het zeggen, hij is van een rollentopic uit andere rpg maar ik ben druk aan het studeren maar ik wou jullie niet laten wachten dusja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het eerste topic!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ugh, can't handle myself.
    Mag ik de rol toch door laten gaan? Ik heb een andere afgezegd. Deze is te leuk :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Ugh, can't handle myself.
    Mag ik de rol toch door laten gaan? Ik heb een andere afgezegd. Deze is te leuk :3


    Haha xp


    16 - 09 - '17

    Ja hoor, haha. Ik zal je erbij zetten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."