• Er gaat hier een verhaal aan vooraf: Mijn kapsel en looks zijn (regelmatig) geïnspireerd op Lisbeth Salander uit de Millennium trilogie, Zweedse verfilming. Ik heb licht bruin haar, en ik wil sowieso donkerder, maar ik vraag mij ernstig af, of ik dan niet heel bleek lijk. Maar ik vind mijn huidige haarkleur walgelijk staan, ontzettend muizerig. (cat) Plus, ik wil volledig mijn Salander-look kunnen maken. Ik mag geen zwart - mijn mama's werk EL OH EL - maar een mooie donkerbruin lijkt mij mooi.
    En wat foto's voor het idee. Zou ik het verven of niet? C:



    Myke versus Lisbeth, dag ná make-over.



    Myke vóór make-over, paar maanden geleden.



    Myke ná make-over, ongeveer anderhalve maand terug.


    Sooooo, what do ya people think? :'D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 23:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon doen. Je moet alles eens proberen. Daarbij denk ik dat het erg mooi kan worden.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Gewoon doen. Je moet alles eens proberen. Daarbij denk ik dat het erg mooi kan worden.


    Hoe krijg ik mijn mamsie zover om mee te laten betalen aan de kapper aangezien ik net ben geweest op haar kosten? :'D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 23:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Hoe krijg ik mijn mamsie zover om mee te laten betalen aan de kapper aangezien ik net ben geweest op haar kosten? :'D


    Kijk of club kappers bij je in de buurt zit. En als je zelf je haar gaat verven, smeer een laag vettig creme, het liefst vaseline, over je oren en gezicht, dan veeg je de haarverf er zo vanaf haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Gewoon doen. Je moet alles eens proberen. Daarbij denk ik dat het erg mooi kan worden.


    26 - 02 - '16

    Deja Vú. Ik weet niet waarom, maar ik heb nu een heel erg en heel sterk Deja Vú gevoel. Nou ja, gewoon doen waar je zin in hebt. Doe ik ook altijd, schijt op wat anderen denken / willen van je :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Donkerbruin zou je heel gaaf staan, maar ik zou niet donkerder gaan, want dat zou inderdaad te bleek zijn.
    Maar Lisbeth Salander is epic, man. :D. Yes, needed to say that.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 23:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Donkerbruin zou je heel gaaf zijn, maar ik zou niet donkerder gaan, want dat zou inderdaad te bleek zijn.


    Music is life :)

    Doen. Zeker weten. Ten eerste vind ik het supergaaf dat je haar zo als 'voorbeeld' neemt en ze is zelf ook wel redelijk bleek maar daar zou ik me beslist niet over inzitten.


    Chaos is a ladder.

    Ik denk dat iets met Brazilian in ofzo redelijk donkerbruin is die in het begin en lichte zwarte tint uitslaat. Ik gebruik het altijd als ik mijn haar een tijdje niet wil kleuren omdat het goed mengt met mijn natuurlijk haarkleur later.
    + als je bruin bent en je gaat naar een iets donkere tint is dat niet meteen zo erg. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    Deja Vú. Ik weet niet waarom, maar ik heb nu een heel erg en heel sterk Deja Vú gevoel. Nou ja, gewoon doen waar je zin in hebt. Doe ik ook altijd, schijt op wat anderen denken / willen van je :Y)


    Ik heb eerder een topic geopend waarin ik het bovenste plaatje had gepost de dag na mijn make-over, misschien komt het daardoor, maar I dunno.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Ik heb eerder een topic geopend waarin ik het bovenste plaatje had gepost de dag na mijn make-over, misschien komt het daardoor, maar I dunno.

    Dat zou best kunnen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het doen.^^


    •*• Lululu •*•

    Mijn mama heeft het voorstel nog niet afgeslagen, zolang het niet te duur is. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Anders smijt je er maar een pakje op. Is nog goedkoop ook. (joehoe)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Anders smijt je er maar een pakje op. Is nog goedkoop ook. (joehoe)


    Ja, goedkoop en Henna is goed voor je haar. Maar mama en mijn zus hebben ervoor gezorgd dat ik zes dagen met oranje oren en deels oranje voorhoofd rondliep. Thank God it was vacation. :'D Ik kan misschien mijn tante vragen, die is er overigens wel goed in. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife