• Toestemming van Yoda

    Jokers kan je gebruiken als je zelf met uitstel het niet haalt. een joker staat voor 4 hele dagen. Je kan het dus oo verdelen.



    Ronde's, deelnemers, tijd, en afvallersl


    Bij de deelnemers heb ik een lijn gesteld van minimaal 7 en maximaal 10. Als er meerdere mensen willen meedoen kan het maximale 12 worden. Het aantal ronde's ligt aan de aantal deelnemers die er zijn. Als er 10 deelnemers zijn zullen er dus 5 ronde's plaatsvinden. De tijd voor de opdrachten kan variëren van een anderhalve week tot 2 weken. Uitstel kan ik tot 3 dagen na de deadline geven. Het moet wel een goede reden zijn (bijv. Examens, begrafenis ect.). Afvallers kunnen elke week anders zijn. Verder ga ik ervan uit dat iedereen weet wat een zangwedstrijd is? Kijk anders maar even in het wedstrijden topic.


    De prijs is helaas geen credits. Het gaat vooral om de eer.


    Jury
    -DamnBieber
    -Sempra

    Ik zoek nog 1 jurylid. Ik kies niet de eerste die de rol wilt. (Asjeblieft ervaren mensen ik wil niet dat mijn zangwedstrijd word opgehouden omdat een jurylid niet nakijkt.)

    Deelnemers
    -Sibyllin Ingeleverd
    -Heartdream
    -NeverEnough
    -CityGirlxIngeleverd
    -Curlies
    -HourUitstel tot 10 juni
    -Alloveryou Ingeleverd
    -HazelxUitstel tot 10 juni
    VOL.

    Regels.
    -Geef je op als je er echt tijd voor hebt. (Ik maak natuurlijk wel uitzonderingen voor de mensen met examens)
    -Inzendingen in een pb sturen ik plaats ze in een story
    -Ik werk met een punten systeem. De laagste valt dus af.
    -Anoniem mag hoef niet


    Als je je opgeeft zou je dan ook alsjeblieft je muzieksmaak willen doorgeven. Maakt het voor mij ook wat makenlijker

    Opdracht 1
    Je gaat een lied zingen dat met je eigen muzieksmaak te maken heeft. Ik kies het liedje daarom zou ik ook graag willen weten wat jouw muzieksmaak is.

    Deadline? 1 juni Verlengt.? 6 juni

    Warrior/Should´t come back - Demi Lovato - Sibyllin
    i'm yours - The Script - Macavity
    Come and get it/Who say's - Selena gomez - Heartdream
    The man who can't be moved/Breakeven - The Script - Jaimes
    Want u back/With ur Love ll Cher Lloyd ll Romarin
    The A Team/Lego house - Ed Shereen ll Curlies
    Nobody´s Perfect/Price Tag ll Jessie J ll -Hour
    When i was your man/Lazy zong ll Bruno mars ll -NeverEnough
    - Avril Lavigne. ll CityGirlx
    One Way or Another/Kiss you ll One Direction ll Alloveryou

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 14:51 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Macavity schreef:
    Yes. Haha, ik had het onverwacht nogal druk :Y)
    Natuurlijk!! Als nieuwe mod heb je er veel bij kijken:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik heb liever niet dat je een bestaande duet inzend... Dus hoeveel dagen wil je uitstel?


    Ik heb het duet met een vriendin gezongen! En dat is misschien een paar weken geleden. Maar als het kan, uitstel tot vrijdag (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ingezonden.

    Het spijt me, maar ik ga me uitschrijven. De laatste tijd voel ik me gewoon echt niet goed, dus dan zou ik dit niet met plezier doen. Daarbij komt dat ik het ook druk heb met school.

    Het spijt me, veel succes aan iedereen toegewenst!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Het spijt me, maar ik ga me uitschrijven. De laatste tijd voel ik me gewoon echt niet goed, dus dan zou ik dit niet met plezier doen. Daarbij komt dat ik het ook druk heb met school.

    Het spijt me, veel succes aan iedereen toegewenst!


    Ik heb precies hetzelfde probleem. Het gaat me gewoon niet lukken. Ik heb een beginnende verkoudheid, en ik heb het de afgelopen dagen gewoon heel druk gehad met het moderator schap én school. I'm sorry.


    Miep

    Ohgawd ik besef me idd ook nu dat ik hier helemaal geen tijd voor heb, ik wil namelijk zeer graag overgaan!
    Het spijt me echt enorm, maar ik ben bang dat ik me ook moet uitschrijven


    It's darkest just before the dawn <3

    zou ik uitstel mogen tot volgend weekend? Ik kan deze week niet meer opnemen T.T

    ik heb ingeleverd, hopelijk op tijd :$ (het is wel niet geweldig omdat ik ziek ben maarja :$)
    :)
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Hazelx schreef:
    zou ik uitstel mogen tot volgend weekend? Ik kan deze week niet meer opnemen T.T


    aangezien ik op geen van mijn beide berichten antwoord heb gekregen, denk ik dat het beter is dat ik me uitschrijf. Ik vind het heel erg jammer dat het zo is moeten lopen, maar ik heb geen zin om nog extra moeite te gaan doen als ik geen reacties krijg op vragen ed. Daarbij komen mijn proefwerken er ook aan en is het maar beter dat ik me eventjes daarop concentreer... Sorry aan de organisator en nog veel succes aan de andere deelnemers!!

    Hazelx schreef:
    (...)

    aangezien ik op geen van mijn beide berichten antwoord heb gekregen, denk ik dat het beter is dat ik me uitschrijf. Ik vind het heel erg jammer dat het zo is moeten lopen, maar ik heb geen zin om nog extra moeite te gaan doen als ik geen reacties krijg op vragen ed. Daarbij komen mijn proefwerken er ook aan en is het maar beter dat ik me eventjes daarop concentreer... Sorry aan de organisator en nog veel succes aan de andere deelnemers!!
    Het staat toch dat je uitstel hebt gekregen. Ik vind het maar één zwak excuus.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wanneer komt de nieuwe opdracht ongeveer online?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Wanneer komt de nieuwe opdracht ongeveer online?
    Wanneer ik de laatste 2 heb nagekeken. Ik zet nu even de inzendingen in de story


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Okidoki.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Damnbieber, heb je mijn GB gelezen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sibyllin -> Lupone


    But I still have this faith in the truth of my dreams.