• Mijn bijbaantje, dat is toch wel leuk. Sinds ongeveer twee weken heb ik een bijbaantje, namelijk folders bezorgen. Niet echt een bijbaantje voor iemand van mijn leeftijd, maar ik moest toch wat. Daarnaast heb ik niet zoveel zin om tot s'avonds laat te werken en bij de meeste baantjes moet dit toch wel (denk aan de supermarkt), omdat ik nog gewoon naar school ga/studeer. Nu kan ik mijn eigen tijden bepalen. Alleen heb ik natuurlijk wel vaste dagen waarop ik moet bezorgen.

    Het verbaasde mij dat ik het toch wel leuk vond. Het was wel een hele workout op zich. Mijn fiets was namelijk wel zwaar door de folders. Maar op zich ging het goed voor een eerste keer folders bezorgen, denk ik.

    Wie heeft er nog meer een bijbaantje en vind dit (stiekem) ook wel leuk?


    Physics is awesome

    Ik ben postbezorger (voor 1 jaar; na de zomer ga ik weer studeren) en ik vind het ontzettend leuk!
    Het verdient vreselijk slecht maar daar gaat het me niet om. Ik ben lekker buiten en actief bezig en er is niemand die in mijn nek loopt te hijgen of ik alles wel goed doe. Heerlijk ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Een bijbaantje kan ik niet doen omwille van mijn studies, maar in augustus ga ik ofwel in een supermarkt of in een slagerij werken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Neverlands schreef:
    Ik ben postbezorger (voor 1 jaar; na de zomer ga ik weer studeren) en ik vind het ontzettend leuk!
    Het verdient vreselijk slecht maar daar gaat het me niet om. Ik ben lekker buiten en actief bezig en er is niemand die in mijn nek loopt te hijgen of ik alles wel goed doe. Heerlijk ^^


    Inderdaad. Hoewel ik wel een paar keer mensen naar mij zag kijken. Het was lekker weer hier (na de regenbui, waardoor ik nat geregend was) dus er waren wat mensen buiten. Maar dat vond ik niet erg, ze moeten er waarschijnlijk aan wennen dat ik vanaf nu de folders kom brengen.

    Ik kreeg wel de schrik van mijn leven toen opeens een deur open ging toen ik de folders in de brievenbus stopte. Er kwam echter niemand uit de deur of achter de deur vandaan dus die heb ik maar weer netjes dicht getrokken.


    Physics is awesome

    Cazzette schreef:
    Een bijbaantje kan ik niet doen omwille van mijn studies, maar in augustus ga ik ofwel in een supermarkt of in een slagerij werken.


    Wat zou je dan willen doen bij de supermarkt/slagerij? Aangezien je verschillend werk kan doen bij beide, volgens mij. Veel succes met je studies, trouwens!


    Physics is awesome

    Ik vond de krantjes bezorgen ook niet erg. Totdat het winter werd.
    Ik vul nu vakken bij de jumbo en ik vind het best wel leuk werk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik werk in de horeca, op de drukke momenten haat ik het, maar aan het einde van de dag ben ik erg blij dat ik in de horeca werk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb t nu te druk voor een bijbaantje maar ga proberen werk te vinden rond augustus in een horeca gelegenheid die vooral groepdfeesten organiseert. Lijkt me leuker dan een normaal restaurant en ik heb al wat op het oog (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben al heel lang op zoek naar een parttime baan.
    Heb wel klussen bij het uitzendbureau zo nu en dan, maar daar moet je maar altijd hopen dat er iets is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh, ik lief mijn bijbaantje! Schoonmaken bij mij opa. Verdient heerlijk en is ook nog eens gezellig :Y)


    Stenenlikker

    Sinds kort heb ik een bijbaantje als website en webshop programmeur.
    Dat vind ik wel leuk om te doen. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zelf maak ik af en toe betaald tekeningen, weet niet of dat als bijbaantje gezien kan worden omdat het meer freelance is. Dat vind ik erg leuk om te doen! Verder werk ik bij mijn vader in de winkel (biologische supermarkt) vind het heerlijk om te doen! Het is leuk en je wordt nog betaald ook!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:38 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    bijbaantje heb ik niet echt, wel een zomerbaantje :) ik sta als speelpleinleidster op een speelplein voor kinderen met gedragsstoornissen, en een week kleuterplein. Ook organiseer ik met enkele vrienden een weekje cultuurkamp, maar dat laatste betaald helaas niet :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben aan het solliciteren XD. Met motivatiebrieven and shit. Het liefst werk ik in de catering - ben dol op koken dus hopen dat die twee sollicitaties z'n vruchten afwerpen. En ondertussen door solliciteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fijn dat je het zo leuk vindt :D
    Ik vind mijn bijbaantje ook heel leuk, werk in een bakkerij. Leuk werk en leuke collega's haha


    As travars

    Ik ga kranten bezorgen voor het stadsnieuws en treed op als straatmuzikant. Beiden verdient prima en is leuk om te doen. En na de zomer ga ik bijlessen geven. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen