• het is geen alledaagse story die je vaak tegenkomt hier op Quizlet dus daarom neem ik een kans om men verhaal een kans te geven om gelezen te worden.

    Assassins Creed ~ The Rise Of The Assassin ~


    http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/

    in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....

    maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied boven alle hoofdkwartieren van de beruchte Tempeliers?
    jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
    maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
    jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....

    Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
    Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….

    WARRNING : dit verhaal bevat alle hoofdpersonages van de populaire game serie Assassins Creed en bevat geen Desmond filles. het verhaal is geheel anders dan de game zelf, net als de geschiedenis van Julius Caesar. toch zijn er hier en daar fragmenten te zien zijn hoe het daadwerkelijk gebeurde in de middeleeuwen. ook een paar fragmenten uit de game zijn te zien. dit verhaal is geen één verhaal maar bestaat uit verschillende delen.

    Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted

    soundtrack



    gemaakt door : WhiteTigerproductions
    gestart : 18.05.2013
    genere : historie, avontuur,
    muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
    waarschuwing : nee, neem een abo.
    taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
    leeftijd : vanaf 12 +

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 21:59 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Het klinkt wel leuk!
    Assassin's Creed was ook echt een awesome game!
    Ben echt fan ervan!

    Hmmm alleen een paar kleine historisch verbeteringen:
    Julius Ceasar leefde in:
    100 voor Christus tot 44 voor Christus volgens mij :X

    En Ezio Auditore Da Firenze
    Van 1459 tot 1524.

    En heel technisch gezien is:
    Nothing is True, Everything is permitted
    Van Altaïr, maar Ezio sprak het ook uit, dus reken ik goed.

    En het is Desmond Miles :X

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:05 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Het klinkt wel leuk!
    Assassin's Creed was ook echt een awesome game!
    Ben echt fan ervan!

    Hmmm alleen een paar kleine historisch verbeteringen:
    Julius Caesar leefde in:
    100 voor Christus tot 44 voor Christus volgens mij :X

    En Ezio Auditore Da Firenze
    Van 1459 tot 1524.

    En heel technisch gezien is:
    Nothing is True, Everything is permitted
    Van Altaïr, maar Ezio sprak het ook uit, dus reken ik goed.

    En het is Desmond Miles :X


    super dat je het spel kent, ik ben ook echt een super fan xD
    maar dat van Desmond Miles, Ik heb gewoon Desmond genomen en die filles staan voor die herinneringen aan die Animus :p
    en zoals men intro al zei : er zal weinig kloppen van de geschiedenis omdat ik het allemaal naar men eigen hand heb gemaakt. het wil niet zeggen dat ik heel de geschiedenis heb omgekeerd xD maar er komen wel een paar bekende fragmenten in voor :p. klinkt misschien raar, maar ik dacht bij mezelf misschien is het eens geen slecht idee :Y)

    heb je zin om het te lezen? het is echt een kijkje waard :)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 22:22 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    super dat je het spel kent, ik ben ook echt een super fan xD
    maar dat van Desmond Miles, Ik heb gewoon Desmond genomen en die filles staan voor die herinneringen aan die Animus :p
    en zoals men intro al zei : er zal weinig kloppen van de geschiedenis omdat ik het allemaal naar men eigen hand heb gemaakt. het wil niet zeggen dat ik heel de geschiedenis heb omgekeerd xD maar er komen wel een paar bekende fragmenten in voor :p. klinkt misschien raar, maar ik dacht bij mezelf misschien is het eens geen slecht idee :Y)

    heb je zin om het te lezen? het is echt een kijkje waard :)


    Nah, ik zit vast aan het noodlot dat ik moet leren voor me examens, dus kan niet ontzettend veel dingen doen en persoonlijk ben ik meer voor verhalen die historisch gezien al ongeveer klopt. Dus denk niet dat ik mee lees, sorry.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nah, ik zit vast aan het noodlot dat ik moet leren voor me examens, dus kan niet ontzettend veel dingen doen en persoonlijk ben ik meer voor verhalen die historisch gezien al ongeveer klopt. Dus denk niet dat ik mee lees, sorry.


    ok is goed, veel succes met je examens nog :)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    ~ hoofdstuk 1 ~

    http://www.quizlet.nl/chapters/1051083/hoofdstuk-1/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore