• Ik vind het altijd enorm lastig om mijn gevoelens te uiten en nu doe ik mee met een wedstrijd en was de opdracht om een SA te schrijven over emoties. Ik ben dus de uitdaging aan gegaan en heb mijn hart uitgestort in deze SA. Ik ben best trots op mezelf nu, want zoiets is me nog nooit eerder gelukt en ik heb het best goed weten te verwoorden al zeg ik het zelf. Natuurlijk kan het hier en daar wat worden verbeterd, maar dat vind ik bij deze SA minder belangrijk.

    Waar zijn jullie trots op? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het knap van je dat het je gelukt is! Bij mij zou zoiets echt voor geen meter lukken.

    Ik ben enorm trots op mijn zusje, want ze is vandaag nog eerste geworden bij een wedstrijd van karate c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind hem heel erg mooi!
    Ik ben nog altijd het meest trots op mijn one direction bromance. Niet omdat het over one direction gaat, maar omdat dat verhaal precies is waar ik op dat moment zo erg mee zat.

    Ik vind het persoonlijk altijd fijn om oude verhalen terug te lezen. Ik schrijf wanneer ik me slecht voel, en als ik dat tijden later terug lees ben ik een beetje trots op mezelf dat ik daar uit ben gekomen.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 0:25 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Goed van je! Ik ga hem vanmiddag lezen, als ik wat meer tijd heb.
    Ik ben trots op de cijfers die ik tot nu toe terug heb gekregen voor SE's. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mijn topics, ik zal 'm later even lezen!


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat mooi geschreven!
    Ik vind het heel indrukwekkend dat je, je gevoelens op die manier kan verwoorden, ik doe het je echt niet na.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Thanks allemaal (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb 'm net gelezen. Echt prachtig hoe je dingen hebt verwoord (:


    26 - 02 - '16