• Ik vind het altijd verschrikkelijk om te zien als iemand een tekening post op Quizlet die eigelijk.. best wel lelijk is 8D En mensen reageren met WOW GAST. Nah-ah. Maarja, wees gewoon ff eerlijk en geef aan wat ik kan verbeteren. Ik zit namelijk in 't 1e jaar Game art. (opleiding) En dan is digitaal tekenen heel belangerijk. Maar voorheen deed ik 't ALTIJD op papier. Dus digitaal is nog wat moeilijker voor mij en moet ik nog trainen:

    (Sleep de foto naar je bladwijzers boven om 'm te vergoten)


    Hier is het groter op papier



    Zelf bedacht btw. Niks nagetekend of w/e.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 14:52 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    De ingekleurde versie (die is nog niet af neem ik aan) ziet er al heel vet uit :Y) De schaduwen doe je erg goed en proporties lijken ook te kloppen. Alleen lijkt zijn voor ons rechte hand een iets onnatuurlijke houding te hebben. En ik vind zulke tekeningen nooit zo boeiend, maar vind hem wel heel knap gemaakt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind al die tekeningen wel goed, maar dat komt vast omdat de honden die ik teken meer op hotdogs lijken :')
    Ik vind jouw tekening dus ook erg goed!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Endure schreef:
    De ingekleurde versie (die is nog niet af neem ik aan) ziet er al heel vet uit :Y) De schaduwen doe je erg goed en proporties lijken ook te kloppen. Alleen lijkt zijn voor ons rechte hand een iets onnatuurlijke houding te hebben. En ik vind zulke tekeningen nooit zo boeiend, maar vind hem wel heel knap gemaakt (:
    Ja, de digitale versie is nog niet af. En de rechterhand is inderdaad... Kut. Ik ben zo'n iemand die dat pas ziet als 't af is en dus te laat voor verbetering :I


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    (...)Ja, de digitale versie is nog niet af. En de rechterhand is inderdaad... Kut. Ik ben zo'n iemand die dat pas ziet als 't af is en dus te laat voor verbetering :I


    haha, ik tekende vroeger ook veel en dan had ik dat inderdaad ook altijd :P Maar het valt niet zo op, hij lijkt er enkel wat meer gespannen door, maar daar zou je ook wat mee kunnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is wel mooi maar;'' Ik vind het altijd verschrikkelijk om te zien als iemand een tekening post op Quizlet die eigelijk.. best wel lelijk is 8D En mensen reageren met WOW GAST. Nah-ah. Maarja, wees gewoon ff eerlijk en geef aan wat ik kan verbeteren''
    Gaat ook weet een beetje ver..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Hij is wel mooi maar;'' Ik vind het altijd verschrikkelijk om te zien als iemand een tekening post op Quizlet die eigelijk.. best wel lelijk is 8D En mensen reageren met WOW GAST. Nah-ah. Maarja, wees gewoon ff eerlijk en geef aan wat ik kan verbeteren''
    Gaat ook weet een beetje ver..

    Ver, maar ik ben het wel met haar eens. Als iets niet mooi is, zeg het dan ook gewoon. Zo denk ik ook over het "Drop een foto"-topic. Over sommige mensen kun je nu eenmaal niks zeggen, omdat je ze gewoon niet mooi / knap vind :W

    Ik vind je tekening echt fucking awesome! Well done.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ver, maar ik ben het wel met haar eens. Als iets niet mooi is, zeg het dan ook gewoon. Zo denk ik ook over het "Drop een foto"-topic. Over sommige mensen kun je nu eenmaal niks zeggen, omdat je ze gewoon niet mooi / knap vind :W

    Ik vind je tekening echt fucking awesome! Well done.


    Daar geef ik je zeker gelijk in - maar daarmee beweerd ze dus dat ze beter en daar kan ik niet zo goed tegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Daar geef ik je zeker gelijk in - maar daarmee beweerd ze dus dat ze beter en daar kan ik niet zo goed tegen.
    Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik wil gewoon eerlijke mensen die me tips geven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Khazix schreef:
    (...)Nee, dat zeg ik helemaal niet. Ik wil gewoon eerlijke mensen die me tips geven.


    Oké :Y)
    De 'borsten' doe je op de schets heel goed alleen op de digitale versie maak je er een schaduw op die niet helemaal klopt, de borst partij is meer een vlak. Ook de tanden kloppen niet helemaal, het 'aanzicht' van de tanden zou moeten mee draaien met het hoofd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wauw, ik vind hem mooi!


    Bad decisions make good stories.

    Hij doet me denken aan iets van league of legends. :Y)

    Nice!


    26 - 02 - '16

    Ik ken dat beest ergens van..
    Kan er alleen niet op komen waar van..


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    iPayphone schreef:
    Ik ken dat beest ergens van..
    Kan er alleen niet op komen waar van..

    Ze heeft hem zelf bedacht, haha.(;
    Ik vind hem echt heel mooi, maar ik kan geen tips geven. Mijn tekenkunsten zijn nou niet bepaald mooi. ;3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 15:56 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw, eerlijk waar knap bedacht. Als ik dat probeer gaat het sowieso mis.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ze heeft hem zelf bedacht, haha.(;
    Ik vind hem echt heel mooi, maar ik kan geen tips geven. Mijn tekenkunsten zijn nou niet bepaald mooi. ;3


    Maar toch ken ik hem ergens van :'P


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.