• Mijn eerste hoofdstuk is namelijk nogal lang; 1.253 woorden in totaal.
    Ik zou het op kunnen splitsen maar ben hier nog niet helemaal zeker van...

    Dus.
    Wat vinden jullie een fijne lengte voor een hoofdstuk om te lezen? (:


    Bedankt voor de reacties! Heb besloten het gewoon te activeren! Mocht je nieuwschierig zijn, lees hier mijn eerste story:
    http://www.quizlet.nl/stories/152294/part-of-the-pack/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 19:42 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Weet je, ik vroeg me dat dus ook af omdat ik ook bezig ben met een verhaal op Q en ongeveer hetzelfde aantal woorden heb. Persoonlijk zou ik niet over de 2.000 woorden gaan, dit omdat het ook de limiet is dat de beta's aangeven om het na te lezen. Vandaar dat ik denk dat dat echt wel de maximum is.
    Al is het wel zo dat dat uiteraard persoonlijke voorkeur is. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik lees het liefst hoofdstukken tussen de 600 en 800 woorden. Meestal schuw ik verhalen met meer dan 1000 woorden, tenzij de verhaallijn me echt heel erg aanspreekt. Verhalen met standaard meer dan 2000 woorden per hoofdstuk lees ik sowieso niet.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 18:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lekker lang, zodat ik als ik een week wacht niet een miezerig hoofdstukje krijg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jotunheim schreef:
    Ik lees het liefst hoofdstukken tussen de 600 en 800 woorden. Meestal schuw ik verhalen met meer dan 1000 woorden, tenzij de verhaallijn me echt heel erg aanspreekt. Verhalen met standaard meer dan 2000 woorden per hoofdstuk lees ik sowieso niet.

    Ik zou tot maximum 1500 woorden lezen, omdat ik vaker ook tot 1000 woorden of iets meer schrijf per hoofdstuk.


    16 - 09 - '17

    Minstens 800 maximaal 1500.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Hangt het ook niet een beetje af van de opmaak? Het is een verschil wanneer de tekst aan één stuk door wordt geschreven of dat er gebruik wordt gemaakt van alinea's. Dat maakt het dan ook weer prettiger om te lezen en ook duidelijker als het om een lange tekst gaat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Met inderdaad alinea gebruik (of gewoon inspringen) vind ik het fijner om te lezen, dan maakt het voor mij niet zo veel uit hoe lang het is. Ik zelf hou niet zo van de korte hoofdstukjes. Ik ga liever voor de langere, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Zelf lezen is 1000 echt de limiet — al schrijvend ga ik er zelf echter snel over.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Over het algemeen vind ik een aantal tussen de 700 en 1200 fijn. Bij een groot aantal woorden moet ik echter wel door de eerste paar zinnen al geboeid zijn.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 19:25 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rasalhague schreef:
    Hangt het ook niet een beetje af van de opmaak? Het is een verschil wanneer de tekst aan één stuk door wordt geschreven of dat er gebruik wordt gemaakt van alinea's. Dat maakt het dan ook weer prettiger om te lezen en ook duidelijker als het om een lange tekst gaat.


    Ja vind ik ook (:
    Ik gebruik zelf geregeld even een witregel, omdat dit voor mij overzichtelijk is en (hopelijk) ook voor anderen.


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ongeveer 800 woorden vind ik wel prettig.


    26 - 02 - '16

    Ik hou van langere hoofdstukken, dus over de 1000. Als ik er onder zit voelt het altijd alsof ik een beetje faal. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 23:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TARDlS schreef:
    Over het algemeen vind ik een aantal tussen de 700 en 1200 fijn. Bij een groot aantal woorden moet ik echter wel door de eerste paar zinnen al geboeid zijn.


    - al gaat mijn voorkeur uit naar 600/1000

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 22:46 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."