• Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een topic te maken met allerlei creatieve dingen waar je trots op bent! Ik zal een paar dingen laten zien:






    To infinity and beyond •

    Zelf heb ik niet echt iets waar ik écht trots op ben, maar ik wil wel even zeggen dat jouw covers super zijn! Op de eerste is de tekst wat onduidelijk, maar de tweede en de derde... wow! <3


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Trouwens, abo. (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Om eerlijk te zijn, heb ik er geen. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.



    Okay dit is de enige waar ik op dit moment trots op ben.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:



    Okay dit is de enige waar ik op dit moment trots op ben.


    Hij lijkt op jou :Y)


    Not all those who wander are lost.

    deze vind ik best goed gelukt.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Deze tekening, deze tekening is wel meer dan een jaar oud, toen was ik pas begonnen met op de computer te tekenen, dus is deze nagetekend :'D


    Op deze foto


    En deze cover


    *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.





    I suck (:
    en ik kan ook niet tekenen.

    Ik had een andere, maar deze is beter. Vorige week of zo gemaakt (: [/delaatstedan]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 13:36 ]


    Destroy what destroys you.

    Hm , ik teken niet zo veel, maar deze was van vorig jaar.



    En deze iets later


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sanjit schreef:
    deze vind ik best goed gelukt.



    Die is echt mooi! :3


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    Die is echt mooi! :3


    Dankje! Die van jou ook trouwens. =D


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik doe nooit bandnamen of iets dergelijks, omdat ik niet zo sterk ben in letters, maar hier ben ik wel zeer trots op.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Ik doe nooit bandnamen of iets dergelijks, omdat ik niet zo sterk ben in letters, maar hier ben ik wel zeer trots op.



    Ik vind hem echt heeel toff! :W


    To infinity and beyond •

    De tekeningen in mijn fotoboek, kijk maar even ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the


    en deze


    Shoganai i ne~