• Vreselijk nieuws om te horen, al zeg ik het zelf.
    Een tornado heeft bijna heel Oklahoma city vernietigt. De monster-tornado had een snelheid van 320 kilometer per uur en bleef erg lang op de grond. Het heeft zeker drie kilometer aan schade gemaakt.
    Meer dan 91 mensen zijn overleden, waaronder 20 kinderen. Het aantal loopt nog altijd op.
    Een lokale bioscoop word gebruikt om de lichamen te bergen. Er zijn een aantal ziekenhuizen en scholen compleet tot puin vermalen door de tornado. Veel kinderen zaten rond de tijd dat de tornado te land kwam op school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Dat zijn niet alleen Amerikanen. :') Een heel groot deel van Nederland ligt ook onder de zeespiegel, dus eigenlijk zijn we zelf ook stom bezig. We hebben dijken, maar dat biedt nooit een volledige garantie, dat kun je in ieder geschiedenisboek terugvinden. Het is inderdaad niet handig om in risicogebieden te wonen, dat is waar, maar wat moeten mensen dan? Zelfs als iedereen opeens zou besluiten om een hele stad in de steek te laten, is er gewoon niet voldoende 'veilig' land in de wereld. Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat het dan dom is van Amerikanen dat ze toevallig daar wonen.


    Precies, maar ze zijn daar ook zo dom om de huizen van karton te bouwen.. Je trapt in die huizen daar zo door de muur heen, dus een tornado zou veel meer schade aanrichten daar dan hier.. hier staan huizen met meters diepe palen in de grond.. Da's t minste wat ze daar kunnen doen, mja, domste volk op de wereld, gemiddeld. Maak 't ze maar duidelijk (;


    It's high noon.

    Ik heb gehoord dat de tornado zelf 1 km breed was.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vre-se-lijk


    -

    Super angstaanjagend en erg voor Oklahoma.

    Dit filmpje maakte best veel indruk op mij:



    Waard om te zien:


    You are beautiful, you are love.

    Brr, ik krijg er rillingen van. Als kind van 7 ofzo zag je dat dan in van die films die grappig moesten zijn, maar daardoor was ik atijd doodsbang. Ik vind het echt verschrikkelijk erg voor die mensen. Van zoiets word je echt stil. 1 woord 'vreselijk'


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~