• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Ivy Lapri Dova
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor: Moroi
    Als je Moroi bent, welk element: Spiritus
    Leeftijd: 17, 5 Mei
    Innerlijk:
    Ivy is op het eerste oog een rustig meisje, maar als ze eenmaal haar zinnen op iets heeft gezet gaat ze er ook helemaal voor, dit kan soms ook tot duistere praktijken leiden, puur doordat ze nog niet geheel doorheeft hoe haar Spiritus werkt omdat ze het zorgvuldig verborgen houd voor de buitenwereld, op school staat ze dus ook geclassificeerd als ; ‘geen elementale aanleg.’
    Wat Ivy allemaal al van haar element weet is dat ze makkelijker emoties van mensen op kan pakken, dromen kan bezoeken, stemmingen overnemen en ze heeft eens haar dode kat terug te leven gewekt, die haar nu volgt als haar tweede schaduw.
    Ivy is een meisje dat zich graag richt op lezen, tekenen en krabbelen, wat ze dan ook vaak doet.
    Ze haalt plezier uit het observeren van mensen en is daarmee niet zo heel erg sociaal, al kan ze behoorlijk uit haar slof schieten als ze iets kwijt wilt.
    Andere moroi kunnen haar maar beter te vriend houden, want soms is ze nogal onvoorspelbaar.
    Ivy is geen type voor uitbundige feestjes, al houd ze er wel van om daar van de muziek te genieten en aan paar drankjes te nuttigen.
    Ze is niet heel erg seksueel actief, maar ze denkt er af en toe wel eens aan.
    Komt eventueel nog meer...

    Uiterlijk:


    Ivy heeft lang kastanjerood haar dat vaak stijl met aan de onderkant krullen hangt en haar bruine ogen springen er fel uit door haar bleke moroi huid doordat er altijd iets in schittert.
    Ze is verder slank en zelfs zonder hakken is ze rond de 1.77, maar ze draagt amper hakken, alleen bij belangrijke gelegenheden aan het hof of op schoolfeesten, al draagt ze dan ook vaak ballerina's, van of allstars.
    Haar lippen hebben een subtiele rozige gloed en zijn vol en er is vaak wel een glimlach op te vinden.
    Ze draagt bijna geen make-up, puur omdat haar ouders haar der hele leven in hebben gefluisterd dat ze een natuurlijke schoonheid is en niet zulke dingen nodig heeft, maar als ze al iets gebruikt dan is het een beetje eyeliner, oogschaduw en mascara, meer niet.
    In de zomer heeft ze zomersproeten die over haar neusbrug en onder de ogen doorlopen, met kleine uitwaaiingen naar de jukbeenderen.
    Haar kledingstijl kan je het beste als een soort 'schattig, zweverig, maar ook wel gothic en steampunk achtig omschrijven, ze draagt dus veel lichte kleuren, maar ook zwart en grijs en ze houd van wijde mouwen, etc. en af en toe heeft ze een korset aan.
    Aantal dingen die ze aan zou kunnen hebben : Klik1**klik2**klik3**klik4* Etc.
    Familie:Haar familie is in de tweede graad verbonden met de ‘echte’ Koninklijke familie en is een zijtak van de Dragomirs.
    Haar oom Smoshiv zit in de raad, daarnaast heeft ze niet heel veel familieleden meer leven;
    Haar vader, oudere broer, oom en tante, nog een oom en tante en een oma, de rest van haar familie zijn allemaal vermoord door Strigoi.
    Haar gehele familie woont aan het hof.
    De band die ze met haar vader heeft is over het algemeen strikt zakelijk, al hadden ze vroeger een goede tijd samen en houden ze nu nog enorm van elkaar, doordat haar vader zichtbaar veranderd is door de adel aan het hof voelt ze toch een soort kloof tussen hem en haar, ook al valt die af en toe wel eens weg.
    Der broer loop ook op het hof rond, Stavian, hij is de charme zelf, maar houd op diens eigen manier erg van zijn zusje, wat hij soms op een beetje vreemde manier laat blijken.

    kom eventueel nog meer...

    Extra:Ze heeft een ketting gekregen op het sterfbed van haar moeder nadat diens auto onderweg naar huis overvallen was door Strigoi en haar Dhampire net de laat was om de moord te voorkomen.
    Voor de locket van de ketting is een sleutel nodig, alleen heeft Ivy die niet en ze vermoed dat haar vader die voor der achterhoud.
    Verdere extra’s komen eventueel nog.


    Als iets niet klopt hoor ik het graag (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 16:29 ]


    Credendo Vides

    Moroi horen toch lang te zijn :x ?
    Like, modellen lang?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Moroi horen toch lang te zijn :x ?
    Like, modellen lang?


    Oeps, ik haalde de moroi even door de war met een andere serie die ik gelezen had.
    Daar zijn de vampiers juist heel dun en redelijk klein XD


    Credendo Vides

    Ik vraag het zelf even aan Fleur, hé.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    EDIT: Sorry, ik heb me bedacht, ik denk namelijk niet dat ik het zal redden en het waarschijnlijk zal verwaarlozen. Daar heb je natuurlijk ook niks aan. Sorry.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 19:56 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Guys, zullen we anders doen dat dat feest in de RPG diezelfde avond is? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @DreamerN; Ik zal je erbij zetten als ik tijd heb.^^ Je personage is goed.(:

    @Silvanaa; Ghehe, maakt niet uit hoor.^-^

    @Ubiquitous; Ik vind het een goed idee.^^ Dan heeft mijn Dhampier personage ook nog iets te doen.XD

    Melding: We zullen weer even iets moeten aanpassen, één Dhampier moet 2 Moroi hebben om op te passen. Wil iemand dat? Anders doe ik het zelf wel.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ Ik wil het wel doen, dan krijgt hij lekker praatjes dat hij er twee heeft. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoeft volgens mij niet xd.
    Want Eavan heeft haar Moroi toch nog steeds niet aangemaakt, denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, dus dan zijn de aantallen gelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Hoeft volgens mij niet xd.
    Want Eavan heeft haar Moroi toch nog steeds niet aangemaakt, denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren, dus dan zijn de aantallen gelijk.


    Dat is waar en als ze later aanmaakt kunnen er altijd nog twee bij één worden gezet (: Ik zal morgen even brainstormen voor een stoer chickie naam voor mijn personage, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar als je het wel wilt, wil Ryan het maar al te graag doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaat die dude nog meer naast zijn schoenen lopen, haha. Genius, zal zijn mentor blij mee zijn :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Gaat die dude nog meer naast zijn schoenen lopen, haha. Genius, zal zijn mentor blij mee zijn :'D

    Daarom. Hij zal dat absoluut erg fijn vinden, dus voor hem geen last. Pronken gaat die gast, dat wil je niet weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wel knap als hij dat kan, op twee Moroi tegelijk letten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Wel knap als hij dat kan, op twee Moroi tegelijk letten.

    Die krijgen ze natuurlijk pas als ze afgestudeerd zijn, nu traint iedereen er nog voor. Weet hij veel dat de Strigoi aan willen vallen of iets dergelijks. Dat ziet hij dan wel weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.