• Academicus Vampyrus




    Welkom op Academicus Vampyrus.
    Hier word iedereen opgeleid. De Dhampiers zullen een mentor krijgen om te oefenen met vechten, en zullen de Moroi beschermen als ze zijn afgestudeerd.
    De Moroi zal ondertussen leren over hun element en hoe ze het moeten gebruiken.
    Er zullen vriendschappen ontstaan, liefdes en zul je blij zijn


    Alles lijkt rozenkleurig, maar dat is het niet. Terwijl de Dhampiers oefenen met vechten, bereiden de Strigoi een aanval op de school voor.
    Niemand weet of het de Strigoi zal lukken, en of dat iedereen het gevecht dat zal komen, overleeft.
    Wie kun je nog vertrouwen?


    Moroi:

    - Alison June Archer ll Vuur - Ubiquitous ll pg. 7
    - Gereserveerd door Eavan
    -
    -
    - Azrael Voda ll Lucht - Javert ll pg. 9
    - Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov ll lucht - Yoda ll pg. 14

    Dhampier:

    - Eden Danica Ivanov - Maniae ll pg. 17
    -
    - Angela "Angel" Lila Aivazovski - Wolfheart ll pg. 11
    - Ryan Jax García - Tortura ll pg. 17
    - Damian Ivor Lamoureux - Maniae ll pg. 18
    -

    Strigoi:

    - Rayna Arwen Villeneuve - Lahey ll pg. 18
    - Moon Lyra Tyranov - Wolfheart ll pg. 18
    -
    -
    - Nathaniel Durand - Javert ll pg. 14
    -

    Mentor:

    -
    -
    -
    - Ivan Jacob Petrovic - Tortura ll pg. 10
    - Misha Rasholnikov - Yoda ll pg. 15
    - Dimitri Nathan Benois - Winterheart ll pg. 18


    Regels:
    *Geen oneliners, minimaal 6/7 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    *Geen Mary Sue’s, dus geen perfecte personages.
    *Elke user mag maar 2 personages hebben, tenzij ik zeg dat het anders word.
    *OCC aangeven met [] {} of met een kleur.
    *16+ is toegestaan, ook gescheld. Maar maak het niet te erg.
    *Vermoord iemand anders personages niet zonder de toestemming van die persoon.
    *Geef naamsveranderingen door.
    *Als je je aanmeld, reageer dan en stop niet met reageren na twee posts of zo, als je niet meer wilt reageren, schrijf je dan uit!
    *Geef aan wanneer je langer dan twee dagen niet kan reageren, want dan kan de rest er rekening mee houden.
    *Je mag pas na twee reacties van iemand anders weer reageren, want de RPG moet geen sneltrein worden.
    *Ik maak alleen de topics aan, tenzij ik tegen iemand zeg dat diegene een nieuw topic aan mag maken.
    *Onervaren en ervaren RPG’ers mogen meedoen, als jullie je maar aan de regels houden.
    *Veel plezier!


    Invullijst:
    Naam:
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor:
    Als je Moroi bent, welk element:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 20:37 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dus dan worden alle personages in een nieuw rollentopic gedonderd?
    Dat doe ik dan wel vanavond, ben nu op mobiel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ubiquitous schreef:
    Anders vraag je of titel verandert kan worden in praattopic, maak je nieuw rollentopic en gooien we daar personages in, dan is het overzichtelijker (;


    Yoda schreef:
    Just say the words and I shall x'D


    Ehm, ik zou dat graag willen, maar ik heb al een praattopic aangemaakt.:S


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Ehm, ik zou dat graag willen, maar ik heb al een praattopic aangemaakt.:S


    Maakt niet uit ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Maakt niet uit ^^


    Oké....

    Praattopic


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Voor in het topic:

    Mijn moroi heet Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov
    Mijn mentor heet Misha Rasholnikov.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Voor in het topic:

    Mijn moroi heet Niccolo Illarion Caeden Cezary Ignacio Ivashkov
    Mijn mentor heet Misha Rasholnikov.


    Oké, sorry dat ik het er niet eerder in heb gezet. Maar ik ben ondertussen ook aan het leren voor een paar toetsen....
    Ik zal het er nu inzetten.^^

    Edit: O, btw, mijn persoontje heet ook Ivashkov van haar achternaam, ik zal mijn personage haar achternaam wel veranderen.^^

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:00 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ De Strigoi van Lizz kan er ook al bij, lieve schat. :].

    Edit: Lol, ja, ik dacht dat jullie familie hadden gemaakt of zo.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    ^ De Strigoi van Lizz kan er ook al bij, lieve schat. :].

    Edit: Lol, ja, ik dacht dat jullie familie hadden gemaakt of zo.


    Ik zal Lizz er nu ook bij zetten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Tortura schreef:
    ^ De Strigoi van Lizz kan er ook al bij, lieve schat. :].

    Edit: Lol, ja, ik dacht dat jullie familie hadden gemaakt of zo.


    Ik had het nog niet opgemerkt, maar ik had de achternaam van één van de royal families genomen. En de Ivashkov naam past wel bij Nicci x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naam: Eden Danica Ivanov
    Eden means place of pleasure and Danica means morning star.
    Strigoi/dhampier/Moroi/Mentor: Dhampier
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:
    – Steekt haar mening niet onder stoelen of banken en nu is niet bang om conflicten aan te gaan
    – Heeft een ietswat nonchalante houding en kan niet tegen mensen die overdreven/dramatisch reageren
    – Kan zich niet goed concentreren met veel herrie om haar heen, waardoor ze geïrriteerd raakt
    – Kritiek kan ze hebben, opzettelijke beledigingen echter niet
    – Ze is niet erg stipt met wat op tijd zijn betreft
    – Ze neemt verantwoordelijkheid voor de dingen die ze gedaan heeft en ze vindt het niet fijn afhankelijk te zijn van anderen
    – Ze vindt eerlijkheid een belangrijke eigenschap en vindt het niet fijn als mensen tegen haar liegen
    – Ze denkt mééstal voor ze iets doet
    – Ze is nieuwsgierig ingesteld en kan er niet tegen als mensen dingen voor haar geheim houden, vooral niet als ze in haar bijzijn er over praten
    – Wat je niet van haar verwacht, is dat ze nog redelijk vaak wegkruipt op de bank met een boek. Ze prefereert de “oude” boeken over de meeste nieuwe boeken.
    Uiterlijk:



    Klik&klik&klik
    Familie: Haar moeder is een dhampier, maar wie haar vader is weet ze niet. Wat ze wel weet is dat haar moeder elke maand een geldbedrag van haar vader krijgt. Eden is vast besloten om uit te vinden wie haar vader is.
    Haar moeder is hertrouwt met een simpel mens, waar ze een verstandelijk beperkt kindje mee heeft gekregen. Haar moeder heeft Eden het liefste thuis en is het er niet mee eens dat ze een Guardian wilt worden. (wordt nog uitgebreid + beter uitgelegd)
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CHARACTER SHEET
    Name: Ryan Jax García.
    Nick name: Heeft er eigenlijk niet één, maar het zou hem niet verbazen als ze hem achter zijn rug om nog andere dingen noemen.
    Age: Seventeen year.
    Parents: Zijn moeder is een Amerikaanse, terwijl zijn vader uit Argentinië komt. Geloof zit in de familie, maar het gezin doet er niet echt iets aan. Daarom vinden zijn ouders het ook niet erg dat hij niet naar de kerk gaat e.d.
    Siblings: Noppes.
    Race: Dhampier.

    APPEARANCE
    Pictures: Uno, dos.
    Eye color: Hoewel je het misschien niet zou verwachten, heeft hij een donkergroene kleur ogen. Helder zonder enige spikkels of iets van een andere kleur, al kan er héél soms wel iets van blauw gezien worden.
    Hair color: Het lijkt zwart, maar in feite is het gewoonweg een hele donkerbruine kleur. Al zouden velen zeggen dat het ronduit zwart is. In zijn haar heeft hij altijd gel zitten, vaak naar achteren gekamd, maar soms ook ‘wild’, zoals hij het zou noemen.
    Physique: Aan zijn uiterlijk doet hij altijd wel wat, hij verzorgt zichzelf goed en wil er niet als een slob uitzien. Alhoewel hij wel soms afgetrapte broeken die op zijn kont hangen en strakke shirts draagt, wat hij alleen draagt op dagen dat hij vrij is of geen training heeft. Ryan kan erg ijdel zijn en zal dit voornamelijk voor “de chickies” doen, zoals hij het zou zeggen. Anders draagt hij bandshirtjes met de mouwen zo nu en dan opgerold, waardoor zijn spieren goed uitkomen, en ripped jeans.
    Extra: Hij heeft een licht getint huidje en een tatoeage op zijn linkerarm. Daarbij heeft hij een knopje in zijn linkeroor.

    PERSONALITY

    Ryan is een ontzettend actieve en sportieve jongeman, al moeten mensen zich daardoor niet laten misleiden, want hij kan ook uiterst lui zijn. Wanneer dat gebeurd, doet hij geen flikker meer en kan niemand hem ook van zijn plaats krijgen, om het zo maar even te zeggen. Hij zal ook niet gaan trainen en alleen gaan lanterfanten. Dit is echter volslagen zeldzaam en het zal ook niet zo snel gebeuren, aangezien hij wel van de trainingen houdt.
          Zo nu en dan kan hij nogal nonchalant en sarcastisch reageren op dingen, vooral als je hem boos hebt gemaakt. Hij staat dan ook bekend om zijn korte lontje en chagrijnige gedrag soms, daardoor staan er vaak rimpels op zijn voorhoofd afgetekend. Dat is ook een negatieve karaktereigenschap van hem, net zoals het feit dat hij erg arrogant is en denkt dat hij alles is. Hoewel hij er werkelijk niet tegen kan om op andere mensen te wachten, laat hij vaak de anderen wachten, want dat kan hem niets deren. Ryan heeft ook altijd dopjes in zijn oren of muziek hardop staan, zeker als hij weet dat anderen hieraan zich irriteren. Twee vliegen in één klap, dus. Eigenlijk is hij een verwaande, zelfingenomen zak, maar dat ziet hij dan weer anders.
          Nog een slechte eigenschap van hem is dat als er iets ergs gebeurd voor hem, dat hij direct wraak wil nemen. Hij zal dan ook niet stoppen voordat het gebeurd is en hij blij is met het resultaat. Dan zal hij erg koud zijn en die bui blijft aanhouden, soms wel voor maanden, en tot het obsessieve aan. Ryan is ongelooflijk moedig, dat wel, en wil het liefste dingen alleen doen – soms zelfs alleen trainen, maar over het algemeen maakt hij hier geen probleem van. Verder kan hij aanmerkelijk vunzig en grove opmerkingen maken over vrouwen, mannen, wat dan ook. Het maakt hem niet uit of er twee vrouwen zoenen, twee mannen of vrouw en man, hij zal er toch wel grapjes over maken en toekijken.
    Zijn muziekkeuze bestaat voornamelijke uit rap en hiphop, dat wel, echter zal hij ook vaak genoeg naar bands zoals Metallica en AC/DC luisteren.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 23:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry dat het zo lang duurt eer ik mijn rol inlever, zou het eigenlijk zondag of maandag al gedaan hebben, maar heb een paar zware dagen achter de rug. Als het goed is dan maak ik hem morgen avond af en lever ik hem in.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niccolo heeft trouwens als element lucht.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Eavan schreef:
    Sorry dat het zo lang duurt eer ik mijn rol inlever, zou het eigenlijk zondag of maandag al gedaan hebben, maar heb een paar zware dagen achter de rug. Als het goed is dan maak ik hem morgen avond af en lever ik hem in.


    Ik vind het goed.

    Melding: We gaan zaterdag beginnen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki