• Hallo lieve mensen,
    MissMeXD , Myownquote en ik zouden graag een glee verhaal schrijven , maar we hebben geen idee hoe we moeten beginnen!
    ze zitten op school en worden gesluchied, krijgen relatieproblemen, maar da's zooo cliché! We willen iets spannends laten gebeuren en daarvoor zoeken we suggesties.

    Iemand enig idee wat we kunnen doen ? react of pb me please!
    MissAlice

    Edit : We hebben 'm (H)!
    Klik klik => http://www.quizlet.nl/stories/116619/haunted-house--glee/




    De leden van New Directions krijgen een rare uitnodiging om te komen zingen op een buurtfeest, ze raken echter opgesloten in een huis dat erop uit lijkt om hen allen te vermoorden, wanhopig proberen ze een uitweg te vinden , maar zullen ze wel op tijd zijn?

    Verhaal bevat:
    -Homoseksualiteit ( Klaine)
    -Horror en moorden
    -Misschien 16+ scenes ( waaronder de moorden)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 17:17 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Het is jullie verhaal, verzin zelf wat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    Het is jullie verhaal, verzin zelf wat.

    Ja , maar we zouden er graag spanning inbrengen en normaal barst ik van de inspiratie maar hier heb ik geen idee hoe ik het spannend kan maken.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Luminoase schreef:
    Het is jullie verhaal, verzin zelf wat.


    Moet het zo bot tegen ze?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Moet het zo bot tegen ze?


    Ik vind enkel dat hun de verhaallijn moeten verzinnen. Als je een story wilt beginnen maar het lukt niet, doe het dan gewoon niet en ga niet iemand anders om iets vragen. Het in tenslotte hún verhaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nou kijk, we willen echt graag dat verhaal starten , en oké het is glee, ze zitten op school en worden gesluchied, krijgen relatieproblemen, maar da's zooo cliché! We willen iets spannends laten gebeuren en daarvoor zoeken we suggesties

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 18:19 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Luminoase schreef:
    (...)

    Ik vind enkel dat hun de verhaallijn moeten verzinnen. Als je een story wilt beginnen maar het lukt niet, doe het dan gewoon niet en ga niet iemand anders om iets vragen. Het in tenslotte hún verhaal.


    We hebben al wel een verhaallijn, soort van, maar gewone schooldagen zijn zo raar om te schrijven , het is leuker om avonturen te schrijven en we zoeken dus iemand die ons daarbij kan helpen , snappie?


    Why I call myself a bitch ? Try to talk shit about me, and you'll know

    Luminoase schreef:
    (...)

    Ik vind enkel dat hun de verhaallijn moeten verzinnen. Als je een story wilt beginnen maar het lukt niet, doe het dan gewoon niet en ga niet iemand anders om iets vragen. Het in tenslotte hún verhaal.


    Dat vind ik ook, begrijp me niet verkeerd, maar het kwam echt heel bot over.


    Pretty is just a pretty word.

    Oké , ik en MissAlice hebben al wat verzonnen! :D het heeft effe geduurd en MissMe moet het nog goedkeuren , maar ik kon niet wachten dit al met jullie te delen! :D




    De leden van New Directions krijgen een rare uitnodiging om te komen zingen op een buurtfeest, ze raken echter opgesloten in een huis dat erop uit lijkt om hen allen te vermoorden, wanhopig proberen ze een uitweg te vinden , maar zullen ze wel op tijd zijn?

    Verhaal bevat:
    -Homoseksualiteit ( Klaine)
    -Horror en moorden
    -Misschien 16+ scenes ( waaronder de moorden)


    Why I call myself a bitch ? Try to talk shit about me, and you'll know

    Myownquote schreef:




    De leden van New Directions krijgen een rare uitnodiging om te komen zingen op een buurtfeest, ze raken echter opgesloten in een huis dat erop uit lijkt om hen allen te vermoorden, wanhopig proberen ze een uitweg te vinden , maar zullen ze wel op tijd zijn?

    Verhaal bevat:
    -Homoseksualiteit ( Klaine)
    -Horror en moorden
    -Misschien 16+ scenes ( waaronder de moorden)


    Dit word 'm dus n,n , we zijn druk bezig met de karakterbeschrijvingen , maar de eerste staat al online ! :D


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hier is de link :[url] http://www.quizlet.nl/stories/116619/haunted-house--glee/[/url]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    De trailer n,n


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing