• De andere was vol,
    Hier dus numero 2. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Mijn topics c:


    Happy Birthday my Potter!

    Mon Topics.


    Tijd voor koffie.

    MT.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    Ik bedenk me op eens, Lucy Smith is de eerste gymleader in het stadje waar we nu practies naast zitten, en ze heeft een Kangaskhan. :')
    Best ziek voor een eerste gymleader.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Klein vraagje; Is de volgende dag al om op iedereen?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik weet echt niet wat ik met mijn personage moet, er komt serieus niemand naar het pokécenter


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik weet echt niet wat ik met mijn personage moet, er komt serieus niemand naar het pokécenter


    Nou, wat je zou kunnen doen, is een beetje klussen bij het pokemon center, of dat er andere kinderen komen, want wij zijn volgens mij niet de enige kinderen hier. Of je kunt doen dat achter het pokemon center een tuintje is dat ze onderhoudt. Je kunt ook doen dat jouw personage even gaat lopen en dan een gewonde pokemon vindt wie ze naar het pokemon center brengt. Er zijn veel opties :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    MIJN TOPICS^^

    Oke, nu we dankzij caps dit berichtje hebben laten opvallen. Kunnen we doen dat het de volgende dag is en iedereen in dream city is? Of in het bos ernaast? -ik denk dat de meeste het veldje wel gehad hebben- en dan had ik nog de vraag wie Lucy had overgenomen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, wat je zou kunnen doen, is een beetje klussen bij het pokemon center, of dat er andere kinderen komen, want wij zijn volgens mij niet de enige kinderen hier. Of je kunt doen dat achter het pokemon center een tuintje is dat ze onderhoudt. Je kunt ook doen dat jouw personage even gaat lopen en dan een gewonde pokemon vindt wie ze naar het pokemon center brengt. Er zijn veel opties :)


    Ja, maar dan speel ik zo loner, snap je?


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ja, maar dan speel ik zo loner, snap je?


    Ja, maar dat hoort toch ook een beetje bij de rol? Ik snap je probleem, maar wij zijn volgens mij nog niet zo ver dat we al bij het pokemon center zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ja, maar dan speel ik zo loner, snap je?



    Heather komt naar het pokecenter met Arthur en ally :3 tenminste Heather in ieder geval.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    (...)


    Heather komt naar het pokecenter met Arthur en ally :3 tenminste Heather in ieder geval.


    Oke


    26 - 02 - '16

    mon little late topics ^^

    en ik wil best wel doen ,dat arthur wil tonen wat hij kan met zijn mudkip,maar dat hij verliest en dat ze zo naar het pokémon centerum moeten ,waar zuster Joy hem kan genezen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Unimaginable schreef:
    MIJN TOPICS^^

    Oke, nu we dankzij caps dit berichtje hebben laten opvallen. Kunnen we doen dat het de volgende dag is en iedereen in dream city is? Of in het bos ernaast? -ik denk dat de meeste het veldje wel gehad hebben- en dan had ik nog de vraag wie Lucy had overgenomen?

    Misschien dat Cyborg Lucy over wil nemen, dan heb je meer te doen.

    En over dat 'volgende dag' gedoe, zeg dat gewoon allemaal niet en denk in je eigen tijdritme. Je hoeft niet letterlijk te beschrijven hoe laat het is, dat kun je dan zelf in je hoofd wel een beetje invullen.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.