• [fac=-times]Lieve mensen, Ik ben Anastasija IHaveNoLifeHere op Q.
    Ik vertel dit omdat Luna het niet kan en dit is de reden.
    Gisteren heel vroeg moest Luna bloed laten prikken.
    Ze onderzochten het en vandaag hebben ze gevonden
    Dat Luna Kanker heeft, Leukemie. Ik schrijf dit zelf met tranen in mijn ogen.
    Luna voelde zich ook vaker niet zo lekker.
    Maar nu weten we waarom. Luna ligt nu in het ziekenhuis.
    Dus ik schrijf nu verder voor der.
    Dat vroeg ze aan me.
    Nou ik hoop dat Jullie dit begrijpen en er rekening mee houden.

    XXX
    Anastasija en Luna

    Ik geef zo snel meldingen als er iets is.
    [/face]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 0:44 ]


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Sterkte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alle steun voor Luna is nu belangrijk, hier zullen geen meisjes over gaan liegen..
    Hier in den helder zijn ze vandaag gestart met de sponsor loop voor K ptienten enzo...
    Ben net thuis, daarvan, vanaaf om 11 uur moet ik er wezen voor de kaarsen loop..
    Dus ik denk dan aan Luna vanavond, dat ze snel beter mag worden en geholpen kan worden.

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    Alle steun voor Luna is nu belangrijk, hier zullen geen meisjes over gaan liegen..
    Hier in den helder zijn ze vandaag gestart met de sponsor loop voor K ptienten enzo...
    Ben net thuis, daarvan, vanaaf om 11 uur moet ik er wezen voor de kaarsen loop..
    Dus ik denk dan aan Luna vanavond, dat ze snel beter mag worden en geholpen kan worden.

    XxX

    Dat doen ze helaas wel. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mensen dit aan het faken waren, om aandacht te krijgen. Ik wil nu niet zeggen dat dat in dit geval ook is en voel je niet aangesproken maar het is helaas al een paar keer gebeurd. Dus is het voor mij logisch dat sommige mensen het niet geloven, want zo lang zit ze nog niet op Q.Ik vind het wel lief van je dat je aan die kaarsen loop mee loopt.
    OT: Ik wens jullie veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 16:15 ]


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Dat doen ze helaas wel. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat mensen dit aan het faken waren, om aandacht te krijgen. Ik wil nu niet zeggen dat dat in dit geval ook is en voel je niet aangesproken maar het is helaas al een paar keer gebeurd. Dus is het voor mij logisch dat sommige mensen het niet geloven, want zo lang zit ze nog niet op Q.Ik vind het wel lief van je dat je aan die kaarsen loop mee loopt.
    OT: Ik wens jullie veel sterkte.



    Zo help ik meerdere, aangezien ik geen geld kan storten doe ik mee lopen.
    Ondanks ik dan vanacht niet slaap van pijn, maar dat heb ik der echt wel voor over...
    Iedereen die genees kan door wat we allemaal proberen is juist goed...
    Voor me fam kan ik niet meer doen, daar is al te laat voor maar voor de mensen die nu het hebben kan ik wel doen..

    Ik begrijp je volkomen, ik ken Luna dit is gewoon egt erg voor der..
    Ze lachte altijd altijd vrolijk en nu niet meer..
    Maar ik hou haar wel vrolijk in me gedachten, want dat zal ze altijd blijven, ze moet beter worden..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    ik hoop dat ze beter wordt, ik heb een familielid verloren aan kanker. Maar veel sterkte


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omdat het niet de eerste keer zou zijn dat iemand op Quizlet daarover ligt in ruil voor aandacht en meer abo's op zijn of haar stories.

    Als het echt waar is wens ik jullie en vooral Luna heel veel sterkte.


    Omg wie doet nou zoiets faken is nie normaal dt is echt gwn arrogant
    maar bedankt.


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Fourtris schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel raar dat iemand die twee weken op Q zit, dit hier zou posten. Ik zou dat echt niet aan de grote klok hangen als ik leukemie had. Maarja ieder zijn ding zeker.
    Nuja als het echt is, hoop ik voor Luna dat ze er snel weer bovenop komt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cas schreef:
    Grappig, aangezien je niet uit een bloedtest kan halen dat iemand kanker heeft en al helemaal niet binnen een dag. :'D


    Mijn vader had de uitslag ook binnen een dag. Het kan dus wel.


    To infinity and beyond •

    Veel sterkte voor d'r, ik hoop dat ze Luna met behandelingen nog kunnen helpen. En ik hoop dat 't waar is, ik zeg niks, maar als het zoals sommige mensen denken verzonnen is vind ik dat één van de meest respectloze dingen die je kan doen, maar als het wel waar is: ook voor jou heel erg veel sterkte, stay strong.


    “Love is a contradiction.”

    Hoii ik ben Lunaaaaaaaaaaaa ik ben eindelijk weer back home het was wel even wennen maar het gaat wel wat beter.
    Ik ben alleen wel heel snel moe dus ik ga niet meer zo veel hoofdstukken activeren als je die leest.
    Ik heb ook al jullie reacties gezien en voor mij maakt het niet uit als je het niet geloofd het is trouwens jouw mening en leven.
    xD maar goed het gaat wel wat beter...Meer weten stuur me pb Bericht.


    XXXX
    lunaaaa


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Het komt allemaal goed schat, je bent gelukkig weer thuis en daar kan je rustig herstellen.
    Alles zal hopelijk snel achter de rug zijn en kan je weer lekker naar school..
    Dat je dat erg vind om te missen snap ik volkomen ( vrienden)...
    Maar ik zal je iedere dag gezelschap houden je kan me altijd bereiken...


    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Pezz schreef:
    Ugh, ik heb zo'n hekel aan die ziekte D:
    Maar héél véél sterke!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat is wel snel terug zeg ;o


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Dat is wel snel terug zeg ;o


    Dat vond ik ook al.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Unvernunft schreef:
    Dat is wel snel terug zeg ;o


    Nee ik was er halve week


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.