• Grah er is hier een leraar op school en die maakt mij zo kwaad!!

    Lever ik met mijn groepje een opdracht in. Hij zegt; doe er een training plan van service, floor manager en top manager bij en dan is hij goed.
    Nou wij doen dat, doen ieder ons eigen werk zodat hij zeker weet dat we het zelf gedaan hebben en niet gekopieërd van elkaar.
    Doet hij er een anderhalf tot twee weken erover om het na te kijken.
    Krijgen we hem terug. "ja het is te kort (Ahum vier bladzijdes) En waarom hebben jullie het niet afgestemd (omdat je de vorige keer zei dat we aan het kopiëren waren)"
    Als we vragen waarom hij dan eerst zei dat het goed was als we wat bij voegden, was het niet waar blabla

    Ik ben zó boos he!! Oh my god ik wil die man echt wat aan doen, íedere keer zegt hij een ander verhaal hoe het moet, hoe moeten wij dan weten hoe het goed is als hij iedere keer iets anders zegt Ghraah

    sorry voor het geklaag... Hoe is jullie schooldag verder??


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sommige leren zijn gewoon raar. En ze hebben 'altijd gelijk.' Pff. Mijn examens zitten erop dus ik heb de aankomende maanden geen schooldagen meer. Yay for me! (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn schooldag? Muah, ik lig te creperen op de bank dankzij Griep. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Zulke dingen doen ze bij mij op school ook :').
    Maar mijn schooldag is redelijk frustrerend verlopen en de dagen die ik nog naar school moet, zullen dat ook zijn vrees ik.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Drama ging vreselijk. Bleh, we hebben over twee weken de generale repetitie en de dag daarna de voorstelling voor de ouders, leraren, conrectoren en rector. How fantastic.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leraren zijn echt *********


    ©1998

    Wat een zak is die man.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jammer genoeg ken ik dat soort leraren, ik volg altijd gewoon de eerste uitspraak en alles wat er daarna wordt gelult negeer ik.


    Can't control my second personality

    Dat is nou niet bepaald aardig van hem....
    Maarja, mijn schooldag... Presentaties aanhoren en twee toetsen maken (+naskles en blokuur tekenen)
    Niet bepaald geweldig. En ik heb morgen een nl presentatie en duitspw -_-


    Stenenlikker

    ik heb geen school meer gelukkig maar op mijn oudesage adres en nieuwe werkplek voor deze maand de basisschool ging alles goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pabiloso schreef:
    Wat een zak is die man.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me vreselijk irritant
    Ik had gisteren echt de beste schooldag ooit. Bij bio nam onze leraar, die altijd hyper is, ons mee naar buiten. Het was 25 graden, en we gingen gewoon in het gras liggen en kletsen met de hele klas. Daarna hadden we drama, wat voornamelijk grappig doen in de theaterzaal is. Onze bio-leraar deed ook met ons mee (mijn drama en bio leraar zijn zo'n beetje bff's), en dat was ook nogal melig. Die leraren hebben allebei zwaar ADHD, en geloof me, dat is echt het geweldigste duo ooit. Aan het eind van drama hadden we regenboogtaart, en oreo's en M&M's, waar we allemaal nog drukker van werden, en toen gingen we een iglo bouwen van grote gekleurde blokken :Y)
    Verder hebben we vandaag aan onze mentor gevraagd of we de theaterzaal mogen lenen om een keer met de hele klas en een paar chille leraren een film te kijken met pizza en popcorn enzo. Het mocht, yay. Die zaal is zegmaar een soort bioscoop, ook met een balkon enzo, dus dat word wel lachen :Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Dat is best wel typisch leraar haha... ik heb daar ook last van bij mij op de opleiding.. Wij leveren verslagen vaak in in delen waarbij je eerst altijd een concept inlevert en dan krijg je daar feedback op. Als er dingen niet goed zijn of dingen missen/uitgebreider moeten dan zeggen ze dat, zodat je dat kan aanpassen voor de definitieve versie. Vaak lees je dan bij de beoordeling van de definitieve versie dingen waarbij ze in het concept niks over hebben gezegd en/of geen commentaar/feedback hebben gegeven.. dan heb ik ook altijd zoiets van: eerst was het goed en nu ineens niet meer....

    en verder was mijn schooldag kort.. Had alleen PGO.. dat is bij ons een heel groot vak waarin we eigenlijk alle leerstof behandelen. Dan heb je een tekst over iets.. afgelopen keer ging het over DNA en voor volgende week over het immuunsysteem, en daar bedenk je dan vragen bij met een groep, vervolgens heb je een paar dagen later het hoorcollege daarover en vervolgens gaat iedereen zelfstandig die vragen uitwerken en de week erop bespreek je die met elkaar en start je ook die andere taaktekst weer op voor de week erna...

    En nu ben ik inmiddels alweer thuis en kan ik zeggen dat ik weekend heb haha.. morgen vrij en vrijdag neem ik vrij, aangezien ik dan SPSS en Statistiek wc heb.. SPSS kan ik thuis maken en statistiek snap ik allemaal al, omdat ik dat dus al heb gehad bij mijn vorige opleiding :p

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 15:51 ]

    Lunar schreef:
    Lijkt me vreselijk irritant
    Ik had gisteren echt de beste schooldag ooit. Bij bio nam onze leraar, die altijd hyper is, ons mee naar buiten. Het was 25 graden, en we gingen gewoon in het gras liggen en kletsen met de hele klas. Daarna hadden we drama, wat voornamelijk grappig doen in de theaterzaal is. Onze bio-leraar deed ook met ons mee (mijn drama en bio leraar zijn zo'n beetje bff's), en dat was ook nogal melig. Die leraren hebben allebei zwaar ADHD, en geloof me, dat is echt het geweldigste duo ooit. Aan het eind van drama hadden we regenboogtaart, en oreo's en M&M's, waar we allemaal nog drukker van werden, en toen gingen we een iglo bouwen van grote gekleurde blokken :Y)
    Verder hebben we vandaag aan onze mentor gevraagd of we de theaterzaal mogen lenen om een keer met de hele klas en een paar chille leraren een film te kijken met pizza en popcorn enzo. Het mocht, yay. Die zaal is zegmaar een soort bioscoop, ook met een balkon enzo, dus dat word wel lachen :Y)


    Ik wou dat ik melige en hypere leraren had...
    Heb wel iemand horen vertellen over een leerling en leraar die beide ADHD hebben en toen op het zelfde moment een ADHD aanval ofzo hadden. Het was volgens haar echt super grappig ^^


    Stenenlikker

    Er werden eieren naar mijn hoofd gesmeten vandaag door de laatste jaars. Verder was mijn dag oké.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn schooldag was goed :') Ik ben doodmoe omdat ik echt tien keer naar de lift moest lopen en weer ergens anders heen etc met mijn krukken, maar mijn natuurkunde experiment ging goed en ik had een 9,8 voor scheikunde!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.