• Hey peeps. Ik zoek weer eens een cover omdat ik mijn huidige niet heel mooi vind.
    Maar nu zoek ik er ook een trailer bij, heheh. Ik zal kijken of ik misschien nog aan credits kan komen maar de kans is best groot dat ik er geen beloning voor kan geven - sorry, ik weet hoeveel werk er in een trailer zit. Wel komt er - uiteraard - bij te staan dat jij hem hebt gemaakt.


    Dit is mijn informatie:
    Cover
    Titel Bounded, deze moet erop
    Eventuele extra tekst Once Upon a Time en Ava en Fenne
    Samenvatting Het is een verhaal waar gewone mensen aan sprookjes figuren zijn "verbonden" en dit verhaal gaat over het meisje dat aan Peter Pan is verbonden en het meisje van Snow White. Meer is er niet te vertellen eigenlijk.
    Plaatjes/faceclaims Ik gebruik voor de sprookjes de Faceclaims van OUAT, Robbie Kay (Peter Pan) wil ik er wel graag op en desnoods ook Snow en Hook. Ik weet de acteurs zo gauw niet uit mijn hoofd maar ze komen uit OUAT. Voor Ava (het meisje van Peter Pan) gebruik ik Georgie Henly en voor Fenne (het meisje van Snow White) Chloe Grace Moretz. Verder dacht ik aan iets als ketens, of iets anders wat een verbintenis aangeeft.
    Sfeer Mysterieus, sprookjesachtig, een tikje duister misschien
    Extra -

    Trailer
    Samenvatting van het verhaal Het is een verhaal waar gewone mensen aan sprookjes figuren zijn "verbonden" en dit verhaal gaat over het meisje dat aan Peter Pan is verbonden en het meisje van Snow White. Meer is er niet te vertellen eigenlijk.
    Sfeer Mysterieus, sprookjesachtig
    Faceclaims
    Robbie Kay = Peter Pan
    Georgie Henly = Ava
    Chloe Grace Moretz = Fenne
    En dan de rest van de OUAT cast die ik niet uit mijn hoofd ken.
    Filmpjes Klik, hier zegt Pan "Sometimes people we should fear the most are the ones closest to us," en dat zinnetje zou ik er graag in willen. Het geluid. Verder kan je uit OUAT seizoen drie veel beelden halen - ze staan op YouTube. Ik hoef eigenlijk alleen Pan echt in beeld te hebben, de meeste anderen zijn niet heel belangrijk. Misschien wel een paar beelden van Snow erdoor heen.
    Misschien is dit filmpje wel bruikbaar.
    Nog een paar filmpjes:
    Klik
    Klik
    Voor Fenne en Ava:
    Ava
    Ava
    Fenne
    Tekst Er hoeft niet echt veel tekst in, maar wel heb ik graag dat dit erin staat:
    Bounded in a fairytale without happy endings
    En misschien ergens: "Door Fenne en Ava"
    Muziek Ik zat te denken aan Lost Boy van Ruth B, maar iets anders is ook goed. Ook bijvoorbeeld "the Pied Piper" van Once Upon a Time soundtracks zou denk ik wel passen. Anders zou ik graag een liedje van Lana Del Rey hebben.


    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 14 april 2016 - 22:17 ]


    obsessive rage

    Ik kijk wat ik kan doen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik kan wel een filmpje voor je maken, maar ik kan er alleen muziek in doen, geen ander geluid...


    You are my piece of paradise.

    Alleen schreef:
    Ik kan wel een filmpje voor je maken, maar ik kan er alleen muziek in doen, geen ander geluid...


    Daar ben ik al best blij mee c:


    obsessive rage

    De trailer:


    You are my piece of paradise.

    Misschien kan ik bij de trailer van Scintellare wel een bijpassende cover maken...

    Welk programma gebruiken jullie voor jullie trailers?


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    Welk programma gebruiken jullie voor jullie trailers?


    Dat was gewoon YouTube geloof ik


    obsessive rage

    Luna_Lovegood schreef:
    Welk programma gebruiken jullie voor jullie trailers?
    Windows Movie Maker. Bij Windows staat dat er normaal al basis op... Bij Apple moet je dat nog installeren (als dat al gaat).

    ^apple heeft imovie, wat ik persoonlijk nog makkelijker vind.

    Je kan dan ook zinnetjes erin doen

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 21:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat gaat ook bij Windows

    Ik wil eventueel ook wel een trailer maken, maar dan moet je nog wel even geduld hebben. Weet niet voor wanneer je het nodig hebt?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik wil eventueel ook wel een trailer maken, maar dan moet je nog wel even geduld hebben. Weet niet voor wanneer je het nodig hebt?


    Ik heb hem niet perse nu nodig en heb het geduld c: Als je wilt, graag


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Ik heb hem niet perse nu nodig en heb het geduld c: Als je wilt, graag


    Oke top! Ik probeer hem volgende week zaterdag uiterlijk af te hebben


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is goed c:


    obsessive rage

    Hey, ik ben een youtube editor ben net gestart maar heb niet altijd inspiratie om veel te maken.
    Ik zou het wel willen doen alleen dan heb ik wel wat meer informatie nodig.
    Ik edit met Sony Vegas Pro 13.
    Dit is mijn YOUTUBE kanaal kijk maar of je het leuk vind als ik je trailer doe of niet.

    Groetjes,

    Angie xx

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 19:00 ]