• Story gezocht.

    Wel:
    -Liefde
    -Drama
    -Alle soorten stories behalve hieronder.
    Niet:
    -One Direction
    -Justin Bieber
    -Harry Potter


    Story promoten.

    Together we are strong ft. One Direction.



    Taylor en Laura zijn beste vriendinnen en samen doen ze alles. Ze wonen met zijn twee in het huis van Taylor nadat beide ouders van hun zijn omgekomen in een brand in het huis van Laura. Samen hebben ze veel steun aan elkaar gehad en de grond waarop het huis stond verkocht zodat ze zichzelf konden onderhouden. Ze zijn allebei ook superfans van One Direction.
    Op een avond gaan ze samen naar een concert van de jongens maar weten niet dat daardoor hun hele leven gaat veranderen.


    - Engels gepraat Nederlands geschreven.
    - Sommige stukjes worden 16+.
    - Co-writer: Luminoase.

    http://www.quizlet.nl/stories/115831/together-we-are-strong-ft-one-direction/

    xoxo Vienna

    Lexim is een gewone jongen als hij op een zomeravond één van zijn vrienden vermoord en verbannen wordt naar het diepe en hete onderwereld.
    Al snel komt hij erachter dat hij een demon is geworden en samen met zijn vriend Kyle kattenkwaad uithaalt om zo door het leven te komen, maar hij wordt door een vreselijke jacht gebrandmerkt en ontvleugeld.
    Ook krijgt hij te horen dat hij verbannen wordt naar de aarde en zo prooi wordt voor de demon jagers.
    Als hij op een dag verliefd wordt op een meisje die hij eerder kende, dan veranderd zijn leven voorgoed.

    Mijn verhaal

    A lost soul//Twilight


    Vampire + Servant = Servamp

    http://www.quizlet.nl/stories/116452/two-pieces--micheal-clifford/

    There's a boy, lost his way, looking for someone to play
    There's a girl in the window tears rolling down her face
    We're only lost children, trying to find a friend
    Trying to find our way back home

    We don't know where to go, so I'll just get lost with you
    We'll never fall apart, cause we fit together right, we fit together right
    These dark clouds over me, rain down and roll away
    We'll never fall apart, cause we fit together like, two pieces of a broken heart



    Annebel ''An'' Carter and Micheal Clifford



    5 Seconds of Summer bestaat niet
    Nederlands geschreven & gesproken
    Neem abo, Ik waarschuw niet
    Begint op 3 Juni 2013


    love, believe and dream.

    ...

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:29 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    High School Secrets ft. One Direction

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 13:31 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    girlicious schreef:
    Titel hoofdstuk: Onze Zomervakantie
    Leeftijd: Gewoon alle leeftijden, alleen bevat het soms 16+ stukjes.
    Genres: Drama, Romantiek, Onbekende Personen.
    Korte omschrijving: Elisa gaat met haar vriendengroep jaarlijks op vakantie, dit jaar gaan ze naar Spanje. Alleen verloopt de vakantie niet geheel zoals gepland...
    Aantal hoofdstukken: 35.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/110658/onze-zomervakantie/

    ik hoop dat het je bevalt


    Kijk dit bedoel ik nou, romantiek, drama en geen fantasie gewoon iets wat in het echt kan gebeuren. Super bedankt!!

    Ik weet niet of je dit iets vind.. maar dit is een verhalenbundel. Verschillende verhalen, van fantasy naar real life. Natuurlijk kunnen er wel Harry Potter verhalen bij staan, maar dan staat het wel aangegeven als dit BV: HP....

    http://www.quizlet.nl/stories/116593/darkness-surround-us/

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:05 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb hier twee verhalen, misschien interresseert het is wel.:)


    http://www.quizlet.nl/stories/116593/stand-alones/]

    Drama
    Historisch
    Fantasy
    Romantiek
    Onbekende personen
    Harry Potter
    Real life
    +12


    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 29/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!

    http://www.quizlet.nl/stories/116662/the-marauders-my-twin-sister-is-going-to-hogwarts/


    In dit verhaal komen bestaande en zelfverzonnen personages. Dit is de lijst met namen die mee gaan doen!
    Hebben jullie suggesties voor andere personages, mail me dan gewoon onder de naam "The Marauders, Liza Potter''

    Bestaande
    James
    Sirius
    Remus
    Peter
    Lily
    Severus
    Lucius
    Bellatrix

    Zelfverzonnen:
    Liza (twin sister James)
    Alyssa Silver (Is a mermaid)
    Elizabeth (niece Remus)

    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 30/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Pagina drie.



    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?


    Shae A Game Of Thrones

    Life-telling story of Shae.
    How she found her way to tyrion, and mabye that way was more adventurous than anyone could think...


    In the Magical and Mythical lands of Westeros is a unnatural and horrific event showing up.
    There is not only a terrible war between the Starks and the Lannisters happening, but also the dead walking out their graves.
    But the rumurs spread fast and reaches Volantis. When the whore of her lord, hears about the events showing up in the north of Westeros. She wants to go there aswell to witness and battle the White Walkers. But not only the white walkers are the trouble.... Beacuse afther all, why are they coming back? and who is responsible for all this?
    Shae discovers a terribly secret as she infiltrates a wildling camp, NOONE may ever know,, And that is why Shae has to deal with it herself.

    And that u will read in this time-consuming story of fantasy and adventure.


    Whut

    http://www.quizlet.nl/stories/117385/gevallen-lichten-doven-niet/

    Gevechten die onbegonnen lijken brengen onheil van de aarde tot aan de hemel, pijnlijke verliezen worden geleden wanneer genootschappen vormen.
    Eer en loyaliteit zijn een vereiste om het te bereiken en offers worden gebracht.

    - [16+] delen komen pas later in het verhaal voor en ik zorg dat ik dit vermeld achter het hoofdstuk nummer en dat je deze stukjes niet hoeft te lezen als je dit
    niet wilt.
    - het is een onbekende personen story
    - het streven is om elke dag een nieuw hoofdstuk te activeren
    - hoofdstuk lengtes variëren tussen de 250 tot 750 woorden
    - plotselinge plot twisten zullen voorkomen en houden de cliché's zo veel mogelijk uit het verhaal.

    Telt op dit moment 4 hoofdstukken inclusief proloog.

    Genre:
    - Drama
    - Romantiek
    - horror


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    District 13 heeft plannen voor een heuse infiltratie in het Capitool. Hun doelwit? June Snow. Niet veel later vind in het bijna lege Capitoolpark een onverwachte ontmoeting plaats tussen een tengere jongen en een schuchter meisje en alhoewel het niet altijd makkelijk is ontstaat er een hechte vriendschap. Tot de dag dat President Snow achter de waarheid komt. De waarheid achter hun relatie, de waarheid achter de jongen en de waarheid achter zijn eigen nicht.


    • Start 26-6-12


    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=119263

    [Twilight] Life of Summer and Aimee

    Aimee en Summer zijn twee meisjes van 10 en 6 jaar die in een weeshuis zijn geplaatst ze hebben al een familie gehad wat niet goed liep en na de tweede verschrikkelijke familie. Op een dag liepen ze weg en vonden 2 Cullens hun...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.