• Kennen jullie die film? Ik heb hem net vandaag weer gekeken, voor de vijfde keer denk ik. :Y)
    Ik vind de muziek gewoon geweldig, en de omgeving is ook prachtig. Net als het verhaal, hoewel ik zelf absoluut niet streng gelovig ben. (:

    Een van mijn lievelingsstukjes;



    Hebben jullie hem ooit gezien? Wat vond je ervan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja. Laatst met godsdienst. Ik vind het een van de slechtste films ooit. De kleding en atributen passen totaal niet bij die tijd. Zoals een bus? En dan die stemmen. Ik heb werkelijk kapot gelegen. + een schele jezus. Nou toen kon je me opvegen.


    To infinity and beyond •

    Gezien en ik vond er niks aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, tijdens de muziekles, maar niet afgekeken.

    Ik vond het eerst verschrikkelijk, en toen wel oké (even aan de muziek wennen, ik vind er nu zelfs leuke liedjes tussen zitten), maar ik zou het nooit in mijn vrije tijd gaan kijken.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Butlerholic schreef:
    Ja. Laatst met godsdienst. Ik vind het een van de slechtste films ooit. De kleding en atributen passen totaal niet bij die tijd. Zoals een bus? En dan die stemmen. Ik heb werkelijk kapot gelegen. + een schele jezus. Nou toen kon je me opvegen.


    Dat vind ik juist het goede aan de film. Ik moet toegeven dat ik het de eerste keer ook nogal vaag vond, maar het is gewoon een heel andere interpretatie dan normaal van een heel bekend verhaal. En het laat zien dat Jezus ook maar gewoon een man was, ergens. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Dit is mijn favoriete stukje :'D

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:33 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Die King Herod spoort in dit liedje gewoon niet x'D


    Love don't like Hate!

    Depulso schreef:

    Dit is mijn favoriete stukje :'D


    Haha, die is ook wel geniaal. Eigenlijk doet hij me ergens denken aan Lady Gaga, door de rare opmaak van al die mensen om hem heen. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This is one of my favorite movies

    Square schreef:
    (...)

    Haha, die is ook wel geniaal. Eigenlijk doet hij me ergens denken aan Lady Gaga, door de rare opmaak van al die mensen om hem heen. x'D

    ahahaha ik niet hoor lol!
    maar ik vind die zo geweldig dat stukje echt dikke lol :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nog nooit gezien.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ItsJay schreef:
    This is one of my favorite movies

    Thought you'd say that, hahahaha.
    I lurve that movie_O__O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Butlerholic schreef:
    Ja. Laatst met godsdienst. Ik vind het een van de slechtste films ooit. De kleding en atributen passen totaal niet bij die tijd. Zoals een bus? En dan die stemmen. Ik heb werkelijk kapot gelegen. + een schele jezus. Nou toen kon je me opvegen.


    Het is een film gemaakt in de hippie tijd. Je hebt trouwens wel verschillende versies. Dat busje is er omdat ze zeg maar een stukje van het opnemen van die film erin hebben verwerk
    Ik vind het een geweldige film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Dat stukje vind ik geweldig. Vooral die fantastische "Whyyyyyyyyy" bij 2:56.

    Ik vind de film prachtig. Beter dan de moderne versie. En persoonlijk vind ik dat met die bus in het begin juist grappig. Goede muziek. Ik vind het enige minpuntje aan de film dat het liedje Hossanna zo vreselijk in mijn hoofd kan zitten. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Nee. Ik zag hem gisteren wel in de winkel liggen ^^


    Caution first, always.

    Ja, dat vind ik zo'n geweldige film! Het is familietraditie om die met Pasen te kijken. <33


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''