• Hallo (: Ik heb inmiddels mijn hele wenslijst aan televisieseries afgekeken, en nou verveel ik me (: . Tijd voor nieuwe series dus. Nou heb ik één probleempje; ik weet geen geweldige series meer. Kennen jullie nog wat leuke series?

    Ik hou van actie, fantasyachtig (LOST, Heroes), comedy en thriller. Ben ook wel bereid dingen te kijken die niet onder die categorieën vallen, zolang het maar awesome is. ^^'


    Edit: Wat ik al gezien heb:

    Heroes - Lost - The Wire - Nikita - Game Of Thrones - Mad Men - Terra Nova - The Office US - King of Queens - How I Met Your Mother - Breaking Bad - Desperate Houswives - House - Criminal Minds - Dexter - Entourage - Californication - Bones - Flash Forward - The Following - Glee - Big Bang Theory en nog wel een aantal, maar daar kom ik even niet op :')

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 13:09 ]


    We need a bigger boat.

    Mijn topics, want ik zoek ook series.

    Maar zelf kijk ik Hollywood Heights. En helaas zijn er geen nieuwe episodes van The Lying Game en Switched At Birth, anders zou ik die ook kijken.
    Maar dit zijn geen series in jouw genre, geloof ik. :p
    Maar ik hou dit topic ook ff in de gaten. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De gecensureerde game of thrones versie? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Supernatural, Buffy the Vampire slayer, Angel, Alice, The secret circle, Pretty Little Liars, American Horror story, Grimm, The Walking Dead, The Big Bang Theory, Two and a half man.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 13:08 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Supernatural, Buffy the Vampire slayer, Angel, Alice, The secret circle, Pretty Little Liars, American Horror story, Grimm, The Walking Dead.


    Ohja, Grimm schijnt wel echt awesome te zijn ^^' Die ga ik sws op mijn kijklijst zetten :Y) Net als de rest :Y)


    We need a bigger boat.

    Cas schreef:
    Supernatural, Buffy the Vampire slayer, Angel, Alice, The secret circle, Pretty Little Liars, American Horror story, Grimm, The Walking Dead.


    Dat is inderdaad best awesome, al lijkt het in het begin een echte tutten meidenserie, het wordt best wel spannend en eng zelfs (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nikita.


    And in that moment, we were infinite.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad best awesome, al lijkt het in het begin een echte tutten meidenserie, het wordt best wel spannend en eng zelfs (:


    Ja, inderdaad! Het is ook echt heel verslavend vind ik, je wilt gewoon doorkijken.
    Greys Anatomy is ook leuk trouwens!


    Your make-up is terrible

    Alphas :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad! Het is ook echt heel verslavend vind ik, je wilt gewoon doorkijken.
    Greys Anatomy is ook leuk trouwens!


    Inderdaad, ik zit echt te wachten tot ze 11 juni weer beginnen joh. Vind dat ze nu wel een beetje op mogen schieten, want het wordt ietsjes te langdradig.

    En on-topic, misschien dat je The Vampire Diaries of True Blood iets vind? Heb het zelf niet gekeken, maar weet dat het fantasy is en er zijn veel fans (:
    Misschien dat hier nog wat tussen staat, want het klinkt misschien erg lame, maar Legend of Korra en Adventure Time zijn ook gewoon leuk om te zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Girls en Community zijn allebei erg hilarisch!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 13:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Endure schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik zit echt te wachten tot ze 11 juni weer beginnen joh. Vind dat ze nu wel een beetje op mogen schieten, want het wordt ietsjes te langdradig.

    En on-topic, misschien dat je The Vampire Diaries of True Blood iets vind? Heb het zelf niet gekeken, maar weet dat het fantasy is en er zijn veel fans (:
    Misschien dat hier nog wat tussen staat, want het klinkt misschien erg lame, maar Legend of Korra en Adventure Time zijn ook gewoon leuk om te zien.


    Oooo ja, dankje :3 daar heb ik inderdaad wat aan ^^!


    We need a bigger boat.

    Endure schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik zit echt te wachten tot ze 11 juni weer beginnen joh. Vind dat ze nu wel een beetje op mogen schieten, want het wordt ietsjes te langdradig.

    En on-topic, misschien dat je The Vampire Diaries of True Blood iets vind? Heb het zelf niet gekeken, maar weet dat het fantasy is en er zijn veel fans (:
    Misschien dat hier nog wat tussen staat, want het klinkt misschien erg lame, maar Legend of Korra en Adventure Time zijn ook gewoon leuk om te zien.


    Pardon me?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xPOMPOMS schreef:
    (...)

    Oooo ja, dankje :3 daar heb ik inderdaad wat aan ^^!


    Deze is nog beter denk ik (: Staan best wel awesome dingen tussen zie ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Licet schreef:
    Girls en Community zijn allebei erg hilarisch!

    Community is zeker weten een aanrader!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Deze is nog beter denk ik (: Staan best wel awesome dingen tussen zie ik.


    Dankuuu :3


    We need a bigger boat.