• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb net foto's gevonden waar Pim als kitten op staat, awnkldnfaklsndfklanflksadnfalsdfnkalfdnakls. <3


    26 - 02 - '16

    Toby doet zo stom. Asdfgkl c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aawww die gif. c: I approve

    En YEEESSS IK GA CIVIL WAR NOG EEN KEER ZIEN HYPEHYPE

    Krolock schreef:
    Aawww die gif. c: I approve

    En YEEESSS IK GA CIVIL WAR NOG EEN KEER ZIEN HYPEHYPE



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hooikoorts suckt en het is stiekem op dit soort dagen net iets te warm voor colleges of om echt iets te doen, maar het is zo heerlijk om gewoon buiten te kunnen zitten met mijn laptop om zeven uur, ahhhh. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil een nieuwe username, ik ben deze alweer beu.


    Slightly drunk.

    Anatomy schreef:
    (...)


    Adorable <3

    Anatomy schreef:
    (...)



    Oscar is zo klein naast Adam whaaat


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb deze username gemist. C:


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Hooikoorts suckt en het is stiekem op dit soort dagen net iets te warm voor colleges of om echt iets te doen, maar het is zo heerlijk om gewoon buiten te kunnen zitten met mijn laptop om zeven uur, ahhhh. (bloos)

    Vraag neusspray "mometasonfuroaat" aan je huisarts, werkt vooral bij neusklachten. Bij mij werkt het geweldig, heb geen pillen meer nodig.


    Slightly drunk.

    Krolock schreef:
    Aawww die gif. c: I approve

    En YEEESSS IK GA CIVIL WAR NOG EEN KEER ZIEN HYPEHYPE


    saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh, all those things I cannot want. Just shut up and be lonely.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Benhead schreef:
    (...)

    Naja, ik ben 15 en zou niet weten of dat zou mogen :')
    Bovendien moet ik voor half negen gebeld hebben, maar dan zit ik in de les

    Bellen mag je zeker. (: En misschien kan je bellen voordat je de les in gaat? Of even de leraar vragen of je even de HA mag bellen?

    Of even de leraar vragen of je even de HA mag bellen?

    De eerste leraar die weigert moet ik nog ontmoeten, natuurlijk mag je in de les de HA bellen.


    Slightly drunk.