• Heey ik dacht hier al een tijdje aan en ik zie geen rpg die erop lijkt (of ik kijk eroverheen dan mijn excuses )
    Een rpg over een paar groepen mensen die een zombie apocalyps hebben overleefd, soort walking dead achtig iets met een eigen draai eraan.
    Ik heb het niet uitgewerkt maar een paar vraagjes:
    Is het wel een leuk idee voor een rpg?
    en mij leek het leuk om eens een engelse rpg te hebben, dus wat hebben jullie liever?
    En is het eigenlijk wel orgineel?


    Xxx

    (kan iemand me miss helpen met een sammenvatting? ;X)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:35 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind het wel leuk, ben alleen bang dat mijn Engels soms niet helemaal goed is dus ja...


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    Ik vind het wel leuk, ben alleen bang dat mijn Engels soms niet helemaal goed is dus ja...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ja leuk idee maar mijn engels is daar warrschijnlijk veel te slecht voor ;P

    Engels is een leuk idee, maar ik denk niet dat ik dit volhoud want ik ben daar nogal lui in. En hm, ik zou toch liever een soort verhaallijn willen zien dan. Wat gebeurd er met hun als ze die zombie apocalyps overleefd hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Adnane schreef:
    Ik vind het wel leuk, ben alleen bang dat mijn Engels soms niet helemaal goed is dus ja...


    16 - 09 - '17

    Leuk idee maar het engelse gedeelte zou voor sommigen een obstakel kunnen zijn.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.