• Omdat ik mijn schrijven op peil moet en wil houden, zowel voor mijn opleiding als voor mijn persoonlijke ontwikkeling, heb ik besloten hier wekelijks een korte column te plaatsen van +/- 400 woorden met mijn visie op actuele zaken, mijn passies of opvallende kleinigheden die ik meemaak in mijn leven. (:

    De eerste staat er al op. Neem eens een kijkje, en laat me even weten wat je er van vindt!


    ars moriendi

    Ik vind het mooi en leuk geschreven. Ik merk je passie voor voetbal. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een soort blog dus? Oh ik weet nog dat ik vroeger ook zo iets had, op een andere site. Is hartstikke leuk om bij te houden hoor!
    Ik ga eens kijken.


    Chaos is a ladder.

    Memoria schreef:
    Ik vind het mooi en leuk geschreven. Ik merk je passie voor voetbal. :3

    Aahw, dankjewel! (: Tof om te horen!
    Cullens schreef:
    Een soort blog dus? Oh ik weet nog dat ik vroeger ook zo iets had, op een andere site. Is hartstikke leuk om bij te houden hoor!
    Ik ga eens kijken.

    Ja, zo zou je het kunnen zien ja. (: Het is voor mezelf ook een stok achter de deur om scherp te blijven. En thanks!


    ars moriendi

    Stiekem vind ik nog steeds dat je door moet gaan met je story :x

    Oh, leuk idee! Ik neem een kijkje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Stiekem vind ik nog steeds dat je door moet gaan met je story :x

    Oh, leuk idee! Ik neem een kijkje.

    Ik wilde eerst ook dat zeggen over die story. Ben toch nog steeds benieuwd of die hoofdpersoon er uiteindelijk met Robin van door gaat of met Klaas-Jan. (krul)


    Chaos is a ladder.