• -

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 18:11 ]

    Die rage is al een paar jaar voorbij, dus veel zal je denk ik niet vinden.
    Ik weet niet waar je woont, maar als je eens in Amsterdam komt moet je naar het Waterlooplein gaan. Daar hebben ze elke dag een markt en verkopen ze tonnen van dat soort kleding. Riemen, armbanden, tassen en vesten.
    Neem een zwarte skinny jeans met een zwart vest met een paar felle kleurtjes erin. Zulke vesten vind je trouwens ook veel op Large en AttitudeHolland.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:44 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou gewoon beginnen om het een beetje te combineren met wat je nu aan hebt?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:44 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Geruite blousjes. Die zijn win. En als je skinny jeans wat vindt kun je daar ook voor gaan. Tis niet te overdreven emo maar wel awesum. Totally mainstream, but awesum :Y).
    Plus bandana's Bandana's are cool.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm... Tsjah, I suggest just wearing the kind of clothing you like. :Y) Large verkoopt wel dingen die er bij passen, denk ik., I'm not very educated in fashion.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zoals al eerder is gezegd kun je gewoon beginnen met wat geruite blousjes, band-shirts, zwarte skinny jeans, All Stars en dat soort simpele dingen. Daar kun je dan wat leuke sieraden bij combineren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Zoals al eerder is gezegd kun je gewoon beginnen met wat geruite blousjes, band-shirts, zwarte skinny jeans, All Stars en dat soort simpele dingen. Daar kun je dan wat leuke sieraden bij combineren.


    26 - 02 - '16

    Ik zou beginnen met een simpele zwarte skinny jeans en vesten of t-shirts met felle kleuren of dat soort dingen ofzo
    kijk anders eens bij de winkel: Londen (:
    die heeft ook wel leuke kleding voor deze stijl

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:53 ]


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Oh, en van die studded armbanden of riemen, werken ook goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    skinny jeans band shirts en makkelijke schoenen FTW!

    Mijn stijl dagelijks:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."