• Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lake schreef:
    (...)

    Ik heet Noek. (Zonder een A ;p)

    Welcome Noek. Ik ben Kim. Mijn bijnaam is Kimmemens.
    16 jaartjes oud. Ik word op 14 september 17.
    Dit jaar heb ik examen gedaan in HAVO. Op donderdag 13 juni krijg ik daarvan de uitslag. Ik ga hopen dat ik ben geslaagd. Na de middelbare school ga ik Communication and Multimedia Design studeren aan de Hogeschool van Amsterdam. Daarvoor ben ik vandaag aangenomen.
    Boogschieten is mijn passie, op dit moment schiet ik één keer per week recurve, dat is mét vizier, en één keer per week zonder, dus barebow.
    Sinds maandag ben ik niet meer single. Als ik het over hem heb, zie je meestal JJ staan. Dat zijn zijn initialen.
    Ik ben een Whovian, Gleek en een Rusher. Matt Smith vind ik in alle opzichten awesome. Vraag niet waarom, hij is het gewoon.

    Dit is denk ik het belangrijkste wat ik over mezelf kan vertellen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Whispermen schreef:
    Omdat jullie het niet door hadden door de hints ga ik jullie nu vertellen waar het over gaat, het gaat over dit:



    Don't let him go!!
    NOOO!
    It's too late. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MattSmith schreef:
    (...)
    Welcome Noek. Ik ben Kim. Mijn bijnaam is Kimmemens.
    16 jaartjes oud. Ik word op 14 september 17.
    Dit jaar heb ik examen gedaan in HAVO. Op donderdag 13 juni krijg ik daarvan de uitslag. Ik ga hopen dat ik ben geslaagd. Na de middelbare school ga ik Communication and Multimedia Design studeren aan de Hogeschool van Amsterdam. Daarvoor ben ik vandaag aangenomen.
    Boogschieten is mijn passie, op dit moment schiet ik één keer per week recurve, dat is mét vizier, en één keer per week zonder, dus barebow.
    Sinds maandag ben ik niet meer single. Als ik het over hem heb, zie je meestal JJ staan. Dat zijn zijn initialen.
    Ik ben een Whovian, Gleek en een Rusher. Matt Smith vind ik in alle opzichten awesome. Vraag niet waarom, hij is het gewoon.

    Dit is denk ik het belangrijkste wat ik over mezelf kan vertellen.


    Euhm, ik ben 15, jarig op zeventwintig juni.
    Ik doe gymnasium. Maar ga dit jaar over doen vanwegen ziekte en ik dus al een jaar niet naar school kan.
    Ik wil ook heel graag op boogschietles, ik heb wel een boog geschoten, maar heb nog nooit les gehad. Ik rijd paard, sinds mijn twaalfde op NK niveau en ik ben vorig jaar derde geworde. Ik ben net niet geplaatst in de eredevisie van Nederland omdat ik dus ziek ben.
    Ik ben Directioner, Potterhead en Tribute.
    Oh en ik heb een crush op mijn beste vriend c;

    Nou, ik ben dus niet zo interresant.


    Reality's overrated.

    Interessant, Noek. Je bent blijkbaar een Nederlander.
    In welke provincie woon je? Misschien weet ik dan wel een vereniging voor je.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OHMYGODOHMYGODOHMYGOD DIE TWEEDE SOM TRAILER I GOTTA SHOWER.


    help

    MARTHE, WAAROM HEB JE NIET GEZEGD DAT JE MORGEN JARIG BENT?!!!!!!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoi Noek!
    Mijn naam is Nele. Boeh. Bah. Ik heb examens binnen een kleine twee weken, waardoor ik, ploef, in het topic verschijn en verdwijn.
    Ik heb gisteren mijn profielpic veranderd in een emotionele bui (eerst was ik een regenboogkwast)
    Hoeeeeee dan ook, ik kan zeveren en ben een Belgje. Blablabla ik zou moeten leren... Blablabla ik zit in 5 ASO wetenschappen-wiskunde 8 (en ik begin echt steeds meer te overwegen om iets als dierenarts te worden)
    Mah, nog iets?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SHIT IK VERSCHIET VAN MIJN EIGEN PROFIELFOTO


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je profielfoto is ook best wel eng hoor, Neeltje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I just love these things.



    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    GADVERSAMME
    IK MOET GEEN AARDBEIEN MEER HEBBEN
    IEUWL
    IEUWL
    BEEST
    QSDMKLFJQSKLDJF KL D:
    ER ZAT EEN BEEST IN MIJN AARDBEI
    EEN FUCKING PISSEBED


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ahw, dat is niet lief! *vermoord het pissebed met een enorme bijl*

    'Cause I don't wanna lose you now
    I'm lookin' right at the other half of me
    The vacancy that sat in my heart
    Is a space that now you hold
    Show me how to fight for now
    And I'll tell you, baby, it was easy
    Comin' back here to you once I figured it out
    You were right here all along


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    MattSmith schreef:
    MARTHE, WAAROM HEB JE NIET GEZEGD DAT JE MORGEN JARIG BENT?!!!!!!


    Idunno. Moest dat?

    Trouwens, hai, Noek. Ik ben Marthe The Awesome. Ik ben een Belgje. Morgen ben ik veertien. Ik heb veel fandoms, waaronder POTC, LOTR, HP, THG, PJatO, R5, TPOBAW, SPN, Narnia, TMI, TA and a loooot more.
    Ik zit in het tweede ASO Latijn.

    Noek is een coole naam.

    EVERYBODY WAS KUNG FU FIGHTING. HOE HA. THOSE CATS WERE FAST AS LIGHTNING.


    help

    I no wanna brush my teeth. It'll hurt. D;


    help

    Boeh, ik zoek nog kleine/grote festivals waar ik naartoe kan gaan deze zomer..


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please