• Ja! Dát is waar ik naar opzoek ben! Leuke sporten om te beoefenen, die ook nog eens geen geld kosten!

    Het is namelijk zo dat ik het geld niet heb om naar de sportschool of zoiets dergelijks te gaan. Maar er moeten wel de nodige kilo's bij me af, dus sporten en gezond gaan eten is een must. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om kort in mijn buurt een sportmaatje te vinden. Maar behalve dat, vroeg ik me af wat voor (goedkope) opties er nog meer zijn qua manieren om te sporten behalve (hard)lopen en fietsen.

    Hebben jullie toevallig suggesties? :Y)

    Liefs!



    Smile. You're beautiful. <3

    Er bestaan heel veel workout video's op YouTube ^^
    Wat je ook kunt doen, is gewoon heel veel wandelen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je heel toevallig in Groningen woont: ACLO (50 euro per jaar en onbeperkt allerlei sporten doet)
    Anders: Youtube volgen idd, yoga lessen, bij een buurthuis sporten? Of overal een proefles volgen haah


    Aan niets denken is ook denken.

    Helaas krijg ik het niet voor elkaar om kort in mijn buurt een sportmaatje te vinden.


    Zoek er een verder weg en ga daar (hard)lopend naar toe, dan heb je al je sport al gehad ;)

    Nee, maar misschien zijn proeflessen wel een idee?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Kayla Itsines!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij hebben een sportzaal waar je 1 keer per week kan sporten voor een contributie tussen 23 en 33 euro per kwartaal, afhankelijk van de sport :).


    No growth of the heart is ever a waste

    Fietsen! No joke. Fietsen is echt gezond en je ziet ook nog eens wat van de omgeving ;')

    Oeps, zie nu pas dat ik over het fiets en (hard)loop gedeelte in je post heb heengelezen.
    Misschien (zoals ook anderen benoemen) workoutvideos op youtube?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 12:35 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Zwemmen! Ik denk dat de prijs best wel meevalt (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga dinsdag Aquamix doen hier in het dorp, dus ik ben heel benieuwd. :Y)
    Zijn volgens mij verschillende workouts op muziek in het water.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Skeeleren? Kun je eventueel tweedehands kopen.
    Wij hebben een jongerencentrum in de buurt waar je voor 1 euro per les kunt breakdancen / hiphop / andere soorten dans


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik doe een 30-day-challenge voor abs en butt, maar die zijn best wel pittig, zelfs op beginnend level. Verder kun je inderdaad skeeleren, fietsen, wandelen, wat jij wilt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Touwtje springen schijnt heel goed te zijn! En goedkoop!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan naar een atletiekbaan in de buurt gaan. Meestal (In ieder geval bij ons) kan je gewoon naar binnen en met overleg kan je waarschijnlijk ook wel attributen lenen


    -

    Je hebt ook work-out (gratis) apps!! Dan kun je een work-out van 7 minuten doen per gedeelte dat je wilt trainen (Armen benen billen buik). Een vriendin van mij vindt het inmiddels te makkelijk (Omdat ze het al een tijd doet) Dus doet ze er twee dezelfde achter elkaar en dan voelt ze haar spieren wel branden.

    Yoga is ook erg leuk, maar lessen zijn volgens mij wel duur. Maar ze hebben ook YouTube filmpjes over yoga!! (Het is ook hard werken hoor en je gaat er echt wel van zweten).

    Ik weet het verder niet echt... niets nieuws wat anderen nog niet hebben gezegd iig.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.