• ik heb dus een gekke stelling gekregen van men beste vriendin ;p

    ik heb zelf al een paar argumenten gevonden daarrond waarom het zo zou moeten zijn.
    maar ik heb zeker nog een zes tal argumenten nodig :s

    brainstorm mee en help me

    alvast bedankt

    meeee
    (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Er is minder vechtpartijen op school
    - je bent weinig op school
    - je hebt weinig tijd om ruzie's te maken
    -
    zo genoeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wacht, heb je al bedacht dat je bij elk argument eigenlijk ook een tegenargument moet hebben en dan een argument om die te ontkrachten? (krul)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Wacht, heb je al bedacht dat je bij elk argument eigenlijk ook een tegenargument moet hebben en dan een argument om die te ontkrachten? (krul)


    jha maar das nii zo moeilijk die tegen argumenten,
    ik moen de voor argumenten hebben


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    IrishNialler schreef:
    Er is minder vechtpartijen op school
    - je bent weinig op school
    - je hebt weinig tijd om ruzie's te maken
    -
    zo genoeg


    super echt waar, ik hou van je hersenen xD


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Leerlingen kunnen ook makkelijker een bijbaantje nemen en zo voorbereiden op de toekomst?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    WhiteTiger schreef:
    (...)

    jha maar das nii zo moeilijk die tegen argumenten,
    ik moen de voor argumenten hebben


    Ja, dat snap ik, maar een goed argument bevat ook een tegenargument en een argument om dat te ontkrachten. Dat is het doel van een stelling met argumenten: de tegenargumenten alvast tegenwerpen. Heb je dit al met Nederlands gehad?
    Kijk, een betoog bevat een stelling. Een stelling heeft argumenten om dat te onderbouwen. Als een krantenartikel een betoog heeft over deze stelling, dan moet de schrijver in zijn tekst tegenargumenten benoemen bij elk argument en die weer ontkrachten. Anders gelooft de lezer niet dat de argumenten goed zijn en gelooft 'ie het niet. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spotgaai schreef:
    Leerlingen kunnen ook makkelijker een bijbaantje nemen en zo voorbereiden op de toekomst?


    super, die had ik nog niet xD
    thank you :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Alleen moderators mogen topics ivm stellingen openen. Slotje


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn