• Dus... Ik hoor echt helemaal niets meer van Tokio Hotel de laatste tijd en vooral niet op Quizlet. Hoewel ze er nogal over de top uitzien tegenwoordig, ben ik stiekem toch nog wel een beetje fan :3 Anyway, heeft iemand nog een leuke story over hun, nieuw of oud maakt niet uit ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Hiervoor is een zoek machine. Typ daar Tokio hotel en je ziet honderden stories.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    --> Topic verplaatst.


    Miep

    DamnBieber schreef:
    Hiervoor is een zoek machine. Typ daar Tokio hotel en je ziet honderden stories.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DamnBieber schreef:
    Hiervoor is een zoek machine. Typ daar Tokio hotel en je ziet honderden stories.


    En toch zijn er duizenden topics: 'Story gezocht'. :Y)

    OT: Nee, sorry, ik ben niet zo'n fan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DamnBieber schreef:
    Hiervoor is een zoek machine. Typ daar Tokio hotel en je ziet honderden stories.


    Ja, dat had ik zelf ook wel bedacht he ^^ Maar veel van die story's zijn erg oud en behoorlijk slecht geschreven, ik had het meer over goede story's die ik nergens kan vinden.


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Pff ik zou je graag mijn storie aanrader.."een nieuw begin" Maar de eerste 15 hoofdstukken zijn waardeloos.. Ik heb die quizen 4 of 5 jaar geleden gemaakt... Door t omzetten ligt t een beetje in de war, vraag en antwoord maakt geen verhaal.. Ben er nu aan verder aan t schrijven.. En als ik geen inspiratie heb maak ik de eerste hoofdstukken een keer op orde =p
    ik ben ook opzoek naar een th verhaal om te lezen ;) dus aanraders zijn welcome!


    Edit: Ik heb nu alles aangepast.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:45 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Je kunt mijn story eens proberen 'Dichterbij Tokio Hotel'
    http://www.quizlet.nl/stories/33874/dichterbij-tokio-hotel/

    Laat je weten wat je er van vindt?


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik had ze wel, maar ik heb ze verwijderd. Anders had ik wel een link gegeven.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 21:58 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi