• Ja, lang geleden dat ik gemeet heb ^^

    Nou, het idee was vorig jaar al ontstaan, maar toen mocht ik niet.
    Toen had ik het er met Crispation er weer over en toen vonden wij dat we maar weer een meeting moesten organiseren ^^

    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, bij de ingang van de Starbucks. (Zoals altijd, schijnt?)

    Wanneer:
    Dinsdag 25 juni, rond 11.00u tot ong. 17.00u.

    Wie:
    Graag:
    Barbas / Sofie
    Crispation / Nele
    Lupone / Evelien
    Candela / Goedele Komt later ivm school
    Savi / Erika
    Tyrion / Kim
    Eisenfield / Lies

    Misschien:
    Duckers / Duco

    Ideeën:
    - Daar middageten
          *Pizzahut
          *Subway
          *Meer ideeën?
    - Kaartspelletjes
          *Kim neemt Weerwolven van Wakkerdam mee
    - Dierentuin (Gaan we zeker doen)

    DE ZOO:
    €17,50 voor de zoo, voor min 17j.
    Voor wie 18 is, is't 22,5 euro, tenzij je een geldige studentenkaart kan voorleggen. Dan is het ook €17,50.
    En je kan ook meteen je treinreis boeken, wat voordeliger is voor 17j, moet je online kopen, is het 23 euro (treinreis heen/terug + ingang) maar dan moeten we zeker zijn dat we naar de zoo gaan.

    - Disney Store

    Graag een abo nemen op het topic als je (misschien) komt en naamveranderingen doorgeven.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 22:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Parachutes schreef:
    Ik heb de slechte gewoonte om accenten over te gaan nemen als ik een tijdje in gesprek ben met mensen die een accent hebben. (':
    Soms kan dat verkeerd of beledigend opgevat worden, maar zo bedoel ik het nooit en het is ook echt onbewust.

    Ik realiseer me trouwens net dat ook bijna niemand mij (goed) kent en andersom, alleen Nele, en Sofie een beetje. (':
    Dus, hoi, ik ben Dirkje, 17 jaar, Nederlands. Ik hou van Muse ;D. En ook van anime/manga, Once Upon a Time, Game of Thrones en Merlin. En van veel andere dingen die ik niet allemaal op ga noemen; dan wordt de lijst te lang. (cat)

    MUSE
    OUAT
    MERLIN
    MUSE
    MUSE


    Het volledig lijstje staat op haar profiel -even zeggen-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crispation schreef:
    (...)
    MUSE
    OUAT
    MERLIN
    MUSE
    MUSE


    Het volledig lijstje staat op haar profiel -even zeggen-


    Oh ja, ja, dat staat inderdaad op m'n profiel. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DE ZOO:
    €17,50 voor de zoo, voor min 17j.
    Voor wie 18 is, is't 22,5 euro, tenzij je een geldige studentenkaart kan voorleggen. Dan is het ook €17,50.
    En je kan ook meteen je treinreis boeken, wat voordeliger is voor 17j, moet je online kopen, is het 23 euro (treinreis heen/terug + ingang) maar dan moeten we zeker zijn dat we naar de zoo gaan

    AQUATOPIA
    14,5 euro
    Bdagtrip: 20 euro


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Crispation schreef:
    DE ZOO:
    €17,50 voor de zoo, voor min 17j.
    Voor wie 18 is, is't 22,5 euro, tenzij je een geldige studentenkaart kan voorleggen. Dan is het ook €17,50.
    En je kan ook meteen je treinreis boeken, wat voordeliger is voor 17j, moet je online kopen, is het 23 euro (treinreis heen/terug + ingang) maar dan moeten we zeker zijn dat we naar de zoo gaan

    AQUATOPIA
    14,5 euro
    Bdagtrip: 20 euro

    Staat er eigenlijk ook iets bij van 18+ met een studentenpas én een abonnement van de zoo zelf?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Staat er eigenlijk ook iets bij van 18+ met een studentenpas én een abonnement van de zoo zelf?

    Korting voor Aquatopia?
    Dat zie ik nergens staan. Wel voor het serpentarium.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geldt die prijs voor Bdagtrip ook met een ticket eerste klas of enkel voor als je tweede klas reist?

    Het is niet om moeilijk te doen, ik reis gewoon het liefst eerste klas.

    Jaspis schreef:
    Geldt die prijs voor Bdagtrip ook met een ticket eerste klas of enkel voor als je tweede klas reist?

    Ik denk dat je kan opteren voor tweede klasse, maar natuurlijk moet je dan nog een slagje bijbetalen.
    Idk, kan je wel op de site van de nmbs vinden, hoor, maar ik heb nu even geen tijd meer om dat te bekijken...

    edit: eerste klasse

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 15:27 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laat maar ik heb het al gevonden, het is 5 euro meer.

    Gosh, ik wil zo graag, maar ik woon boven Amsterdam, dus het is echt te ver voor mij. ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Gosh, ik wil zo graag, maar ik woon boven Amsterdam, dus het is echt te ver voor mij. ):

    Dat is spijtig! :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ichiya schreef:
    Gosh, ik wil zo graag, maar ik woon boven Amsterdam, dus het is echt te ver voor mij. ):


    Aahw jammer ;c Ik had jou ook wel willen meeten!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb Nele's post even in de beginpost gezet :Y)
    @Ichiya: Helaas! D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga sws mijn ticket nog moeten kopen aan de kassa.
    Ik kan niet online kopen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    Idee? :3


    Cool, neat, swell -Cry