• In plaats van 'houd de dief'.
    Even een moment van rust voor mijn domme opmerking.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hahaha. Ik heb ook een hele lange tijd gedacht professor Barabas van de Suske en Wiske reeks Barnabas heette. En ik weet nog steeds niet hoe je de naam van die helikopter (Gyronef?) uitspreekt x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wilberforce schreef:
    Hahaha. Ik heb ook een hele lange tijd gedacht professor Barabas van de Suske en Wiske reeks Barnabas heette. En ik weet nog steeds niet hoe je de naam van die helikopter (Gyronef?) uitspreekt x'D


    Even een moment van stilte voor ons en dat we onszelf zo lang voor de gek hebben gehouden.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hahahahahaha. Ik leef met je mee. :') Ik heb heel lang gedacht dat "spijkerbroek" uit "Kruistocht in Spijkerbroek" een regio was (want wij gebruiken het woord spijkerbroek nooit in België, haha) en ik heb ook jarenlang gedacht dat het Engelse woord voor komkommer cumcumber was in plaats van cucumber. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik dacht vroeger dat Friesland een apart land was. Oops.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ahavah schreef:
    Hahahahahaha. Ik leef met je mee. :') Ik heb heel lang gedacht dat "spijkerbroek" uit "Kruistocht in Spijkerbroek" een regio was (want wij gebruiken het woord spijkerbroek nooit in België, haha) en ik heb ook jarenlang gedacht dat het Engelse woord voor komkommer cumcumber was in plaats van cucumber. :')



    wait wat

    spijkerbroek is geen plaats????? :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je had een Pokémon (suicune) maar ik sprak het altijd uit als 'Zeikoen' maar blijkbaar spreek je het uit als 'Swiekjun'

    Ja Pokémon is gewoon verwarrend.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik dacht vroeger dat Friesland een apart land was. Oops.


    Mijn zusje had dit ook, en heeft ook heel hard gehuild toen we naar Vriesland gingen, want dat was een heel koud land =')


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Hahaha :') Weer wat geleerd, nietwaar?

    Ik heb vaak de neiging om woorden als voucher, de Nederlandse plaatsnaam Joure, de RAI in Amsterdam en het merk Kärcher op z'n Frans uit te spreken. (Dus: voesjee, zjoer, rè en karsjère.) Geen idee waarom...

    En ik dacht vroeger dat er in het dorp waar mijn opa en oma woonden alleen maar oude mensen woonden. :')

    Hahaha :'D. Ik moet toegeven dat ik dat ook een goede tien jaar van mijn leven heb gedacht.
    Wat ik vroeger dacht, was dat er leeuwen in het bos woonden, dus we gingen een keer naar het bos en ik zei als klein onwetend kind: "Maar mama, dan moeten we wel de raampjes goed dichthouden!"
    Ik dacht overigens ook dat het bos een soort safaripark was en je er met de auto doorheen moest rijden lol

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 23:38 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yellowstone schreef:
    (...)


    wait wat

    spijkerbroek is geen plaats????? :W


    Vergissen is menselijk, nietwaar? ^^

    ~
    Maar de ''Houten Dief'' vergissing heb ik ook een tijd gehad, hahaha. Gelukkig weet ik 'm inmiddels ook een tijdje haha. Zelf heb ik vast ook wel dit soort dingen gehad, maar om eerlijk te zijn kom ik er op het moment niet op. Misschien later. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Aangezien mijn ouders op dezelfde dag verjaren, dacht ik vroeger altijd dat je moest trouwen met iemand die dezelfde verjaardag had als jij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik dacht vroeger trouwens ook dat elk hondenras een vast geslacht had. Dat dus bijvoorbeeld alle Beagles vrouwelijk waren en dat alle Jack Russells mannelijk waren. Hoe stom kun je zijn? :')

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 21:06 ]

    Chilton schreef:
    Ik dacht vroeger trouwens ook dat elk hondenras een vast geslacht had. Dat dus bijvoorbeeld alle Beagles vrouwtelijk waren en dat alle Jack Russells mannelijk waren. Hoe stom kun je zijn? :')


    Dat had ik vroeger ook. Vooral omdat ik toentertijd Lady en de Vagebond vaak keek :')


    26 - 02 - '16

    Chilton schreef:
    Ik dacht vroeger trouwens ook dat elk hondenras een vast geslacht had. Dat dus bijvoorbeeld alle Beagles vrouwtelijk waren en dat alle Jack Russells mannelijk waren. Hoe stom kun je zijn? :')



    Vroeger dacht ik dat alle katten vrouwtjes waren en alle honden mannetjes.:W

    Yellowstone schreef:
    (...)


    wait wat

    spijkerbroek is geen plaats????? :W


    doe je sarcastisch of meen je 't haha? want als je 't meent: nope, het is eigenlijk een doodgewone jeansbroek
    #kwamiktweejaargeledenookpasachter


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried