• Ja, lang geleden dat ik gemeet heb ^^

    Nou, het idee was vorig jaar al ontstaan, maar toen mocht ik niet.
    Toen had ik het er met Crispation er weer over en toen vonden wij dat we maar weer een meeting moesten organiseren ^^

    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, bij de ingang van de Starbucks. (Zoals altijd, schijnt?)

    Wanneer:
    Dinsdag 25 juni, rond 11.00u tot ong. 17.00u.

    Wie:
    Graag:
    Barbas / Sofie
    Crispation / Nele
    Lupone / Evelien
    Candela / Goedele Komt later ivm school
    Savi / Erika
    Tyrion / Kim
    Eisenfield / Lies

    Misschien:
    Duckers / Duco

    Ideeën:
    - Daar middageten
          *Pizzahut
          *Subway
          *Meer ideeën?
    - Kaartspelletjes
          *Kim neemt Weerwolven van Wakkerdam mee
    - Dierentuin (Gaan we zeker doen)

    DE ZOO:
    €17,50 voor de zoo, voor min 17j.
    Voor wie 18 is, is't 22,5 euro, tenzij je een geldige studentenkaart kan voorleggen. Dan is het ook €17,50.
    En je kan ook meteen je treinreis boeken, wat voordeliger is voor 17j, moet je online kopen, is het 23 euro (treinreis heen/terug + ingang) maar dan moeten we zeker zijn dat we naar de zoo gaan.

    - Disney Store

    Graag een abo nemen op het topic als je (misschien) komt en naamveranderingen doorgeven.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 22:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Eisenfield schreef:


    Idee? :3

    Haha, dat ga ik nu nét niet doen (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké, ik heb een probleem.
    Ik heb 24, 25 en 26 juni matchingsdagen van de studie die ik wil gaan doen. Ik dacht eigenlijk dat ik toch wel naar de meeting zou kunnen komen, omdat je 25 juni thuis een opdracht moet doen. Maar die opdracht moet dus voor 17.00 worden ingeleverd en ik had gedacht dat ik het mooi 's avonds na de meeting zou kunnen doen...
    Dus, Sofie, je kunt me van de lijst af halen, want het gaat mij zo niet lukken om te komen, ook al wil ik zo graag en heb ik al een treinkaartje gekocht...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oké, ik heb een probleem.
    Ik heb 24, 25 en 26 juni matchingsdagen van de studie die ik wil gaan doen. Ik dacht eigenlijk dat ik toch wel naar de meeting zou kunnen komen, omdat je 25 juni thuis een opdracht moet doen. Maar die opdracht moet dus voor 17.00 worden ingeleverd en ik had gedacht dat ik het mooi 's avonds na de meeting zou kunnen doen...
    Dus, Sofie, je kunt me van de lijst af halen, want het gaat mij zo niet lukken om te komen, ook al wil ik zo graag en heb ik al een treinkaartje gekocht...

    Ah, dat is echt zonde! En wat ga je nu met je treinkaartje doen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Parachutes schreef:
    Oké, ik heb een probleem.
    Ik heb 24, 25 en 26 juni matchingsdagen van de studie die ik wil gaan doen. Ik dacht eigenlijk dat ik toch wel naar de meeting zou kunnen komen, omdat je 25 juni thuis een opdracht moet doen. Maar die opdracht moet dus voor 17.00 worden ingeleverd en ik had gedacht dat ik het mooi 's avonds na de meeting zou kunnen doen...
    Dus, Sofie, je kunt me van de lijst af halen, want het gaat mij zo niet lukken om te komen, ook al wil ik zo graag en heb ik al een treinkaartje gekocht...

    Awh. Dat is echt wel spijtig. :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    *minder dan twee weken*
    Hoh. ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je mag mij van de misschienlijst halen. Ik kom niet.
    Begin deze week is er bij mij klierkoorts geconstateerd waardoor ik nu echt enorm ziek ben. Ik wil na de examens, die ik tegen beter weten in toch meedoe, kunnen uitrusten. Ik ga nog een paar evenementen moeten afzeggen. Ik weet zelfs niet zeker of ik wel naar GMM kan. Dus sorry dames, ik had jullie graag opnieuw gezien, maar helaas. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Je mag mij van de misschienlijst halen. Ik kom niet.
    Begin deze week is er bij mij klierkoorts geconstateerd waardoor ik nu echt enorm ziek ben. Ik wil na de examens, die ik tegen beter weten in toch meedoe, kunnen uitrusten. Ik ga nog een paar evenementen moeten afzeggen. Ik weet zelfs niet zeker of ik wel naar GMM kan. Dus sorry dames, ik had jullie graag opnieuw gezien, maar helaas. =(

    Beter goed uitrusten dan blijvend ziek zijn :3
    Echt, beterschap.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Veel beterschap, Erica :c
    Das inderdaad even een ongelukkige periode om zo ziek te worden... Maar ik wens je heel erg veel succes ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scandal schreef:
    Je mag mij van de misschienlijst halen. Ik kom niet.
    Begin deze week is er bij mij klierkoorts geconstateerd waardoor ik nu echt enorm ziek ben. Ik wil na de examens, die ik tegen beter weten in toch meedoe, kunnen uitrusten. Ik ga nog een paar evenementen moeten afzeggen. Ik weet zelfs niet zeker of ik wel naar GMM kan. Dus sorry dames, ik had jullie graag opnieuw gezien, maar helaas. =(

    Helaas, maar ziek maar lekker uit! Beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sibyllin -> Lupone


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaspis-> Savi

    Nog maar iets meer dan een week *O*
    Weet Kato al of ze meekan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    Nog maar iets meer dan een week *O*
    Weet Kato al of ze meekan?

    Eens sms'en... (:
    Eens vragen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barbas schreef:
    Nog maar iets meer dan een week *O*
    Weet Kato al of ze meekan?

    OJO
    ik kan het me echt niet voorstellen... o.o


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kato weet het nog niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please