• Titel zegt genoeg.
    Bekijk de signature van diegene boven je en zeg waar je aan denkt!

    Dat klopt wel :) Ones betekent diegenen, in tegenstelling tot Once, wat eens betekent :)

    De wereld


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rippertjiep schreef:
    Dat klopt wel :) Ones betekent diegenen, in tegenstelling tot Once, wat eens betekent :)

    De wereld


    D'duh ik ben niet helemaal debiel. Maar ik heb het idee dat ze het niet helemaal klopt; volgensmij kun je once beter helemaal schrappen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Volgensmij klopt Once niet helemaal?

    Ik dacht van wel. :')
    Eten.


    •*• Lululu •*•

    Sinistre schreef:
    (...)

    D'duh ik ben niet helemaal debiel. Maar ik heb het idee dat ze het niet helemaal klopt; volgensmij kun je once beter helemaal schrappen.


    Sorry hoor... dat is gewoon een toevoeging, die Once. Je kunt het best weglaten, maar je kan het ook gewoon laten staan :)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 23:19 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    List.
    En volgens mij is het gewoon goed. Het is een bestaande quote. Als je die Once zou weghalen zou het niet meer hetzelfde betekenen. -voor mij dan-


    •*• Lululu •*•

    Verslaan.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het leven


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een muis


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oorlog en maagdelijkheid


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Liefde.
    Wat ik overigens niet waar vind :) Ik ben verliefd op iemand (en dat is voor mij de liefde van mijn leven), en de tijd tikt genadeloos door.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kaas


    •*• Lululu •*•

    Marlijn en vrienden. :') En pesters. Da's een rare combinatie.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 22:33 ]


    help

    Twintig seconden.


    Some people are art and do art at the same time

    Schrijven.


    help

    20 Secondes


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"