• Heey,
    Nou het zit dus zo ik heb een probleem.
    Mijn vriend en ik hebben de laatste tijd best veel ruzie en daar wil ik ook een einde aan maken.
    Aan de ruzies dus ik wilde met hem praten.
    Toen kreeg ik terug:
    Heb geen zin nu om te praten heb het druk en wil even nadenken over wat dingen
    Dus nu maak ik me grote zorgen want ik wil hem echt niet kwijt.
    Enig idee of ik me zorgen moet maken en wat ik moet doen?
    Xx


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Misschien gaat het wel over school.
    Dus ik zou je nog niet heel erg zorgen gaan maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vooral niet gaan piekeren of hem blijven sms'en, daar maak je alles alleen maar erger mee. Laat het eventjes rusten en wacht af, je kan altijd nog een berichtje sturen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het enige advies wat ik je kan geven is rustig blijven. Wat er ook gebeurt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Het zou goed kunnen dat hij de ruzies ook niet meer leuk vind en daar over na wil denken. Maar hopelijk zullen jullie er over kunnen praten en een naar een oplossing zoeken. Dus, voor nu zou ik me nog niet te veel zorgen maken en het gesprek gewoon rustig afwachten. Veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Het zou goed kunnen dat hij de ruzies ook niet meer leuk vind en daar over na wil denken. Maar hopelijk zullen jullie er over kunnen praten en een naar een oplossing zoeken. Dus, voor nu zou ik me nog niet te veel zorgen maken en het gesprek gewoon rustig afwachten. Veel succes!


    26 - 02 - '16

    Niks ergs aan!

    Ik snap dat je hem niet kwijt wilt.
    Mijn vriendje zegt ook wel eens: Mar, Nu alsjeblieft niet.

    Tja en dan denk ik ook wel eens: shit nu is t over.

    Maar inmiddels 1 jaar en veel ruzies verder (niet superveel hoor) zijn we nogsteeds bij elkaar.

    En ik heb geleerd dat jongens niet altijd willen praten maar soms gewoon iets laten en het dan ook laten en niet 5 uur later er weer over beginnen. En het liefst hebben ze dat jij dat ook niet doet!

    Als je iets echt dwars zit vertel het dan wel, eerlijk zijn in belangrijk! Maar steeds dezelfde ruzie houden om niks geeft alleen maar een ongemakkelijk gevoel en verdriet aan beide kanten..

    xx Mar

    p.s. je kan me altijd pb'en!

    Felina schreef:
    Het zou goed kunnen dat hij de ruzies ook niet meer leuk vind en daar over na wil denken. Maar hopelijk zullen jullie er over kunnen praten en een naar een oplossing zoeken. Dus, voor nu zou ik me nog niet te veel zorgen maken en het gesprek gewoon rustig afwachten. Veel succes!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Presence schreef:
    Vooral niet gaan piekeren of hem blijven sms'en, daar maak je alles alleen maar erger mee. Laat het eventjes rusten en wacht af, je kan altijd nog een berichtje sturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het zal niet helpen om te zeggen dat je je geen zorgen moet maken. Dat is doorgaans niet iets waar je vat op hebt.
    Afleiding zoeken en de dingen maar even op zijn beloop laten!
    Gun hem de tijd om over de dingen na te denken. De meeste jongens schuiven dingen vaak voor zich uit en dan komt er op een gegeven moment een moment dat alles er even uit moet en ze wat dingen op een rijtje moeten zetten, voordat ze er met iemand over kunnen praten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh lol, nvm.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 1:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.