• Hooi! (:
    Mijn geld is een beetje op om naar meetings te gaan. Dus bedacht ik me; Waarom komt men niet eens een keertje bij mij? :3 Daarom dan ook een meeting bij mij thuis.



    Waar is ''bij jou thuis'' dan?
    Roswinkel -> Cafe De Harmonie (ookal zijn we tegenwoordig nog maar één dag per twee weken open voor darten...). :Y)
    Oftewel; Je moet naar het station in Emmen en vanuit daar valt er wel een (bel)bus te regelen naar Roswinkel. Die bus stopt dan precies voor mijn deur. c:
    Maar mocht het niet in een vakantie of weekend vallen zal er sowieso wel een bus voor onze deur stoppen.

    Wanneer wordt deze meeting gehouden?
    Zaterdag 29 augustus. Op zondag 30 augustus als je blijft slapen, natuurlijk. (:
    LET OP! Als je blijft slapen is het de bedoeling dat je 's morgens al weer naar huis gaat. Dit, ivm dat ik op de zondag in Emmen ga spelen bij het ''Gooi maar in mijn Pet'' festival! ^^

    Hoe laat aanwezig op het station in Emmen?
    Graag rond een uur of 13.00 :Y)

    Mag ik ook blijven slapen?
    Natuurlijk! Kom je en wil je blijven slapen wegens wat voor reden dan ook; Geen probleem!
    Je zult alleen wel zelf als je slaapspullen/matje/luchtbedding etc. mee moeten nemen.

    Wat gaan we doen?
    We kunnen lekker met Sheila gaan wandelen (vooral een goed idee met mooi weer), film kijken op de grote beamer (spel je dit zo?), spelletjes spelen (eventueel neem je zelf een spel mee), tekenen, open podium, karaoke, darten en natuurlijk heel veel kletsen. ^^

    What do you think about alcohol?
    Jep, nee. Ain't gonna happen. Mijn ouders willen niet hebben dat er alcohol geschonken wordt. Sorry.
    But who really needs alcohol to have fun anyways? c:

    Zitten er nog kosten aan verbonden?
    Jep. Ik heb nog geen flauw idee hoe duur de busreis zal zijn, maar die kosten zijn dus voor jezelf. Ik zoek dit later wel even uit. ^^
    Verder is het zo dat je normaal gesproken met een meeting bij de McDonalds/Burger King/Subway/whatever eten gaan. Dit kost natuurlijk geld. Nu is het zo dat je dus bij ons blijft eten en drinken. Per persoon wordt om een bijdrage van €10,- euro gevraagd. Hier zit in: Avondeten, lekkers, drinken, slapen, ontbijt.

    Heb jij er ook al zo'n zin in? :3


    WIL JE OOK IN DE WHATSAPP GROEP?
    MELDT HET DAN EVEN EN STUUR MIJ EVENTUEEL EEN PB MET DAARIN JE NUMMER.



    Wie komt er?
    Sowieso:
    Naam:
    Yolanda
    Erieka
    Marleen
    Jellanie
    Inge
    Username:
    Gibbs
    Resilience
    SonOfBoromir
    Carlin
    Square
    Leeftijd:
    18
    19
    19
    18
    18
    Blijven slapen:
    Ja
    Nee
    Nee
    Ja
    Nee
    Misschien:
    Naam:
    Julia
    Username:
    Sibyl
    Leeftijd:
    14
    Blijven slapen:
    -
    -

    Naamswijzigingen doorgeven alsjeblieft!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 14:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als de meeting ergens in juli is kom ik sowieso!
    Zet me dus maar even nog op misschien. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Endurance schreef:
    Als de meeting ergens in juli is kom ik sowieso!
    Zet me dus maar even nog op misschien. (:


    Ja dat weet ik dus nog niet zeker. Maar ik zet je in de lijst, yaay! :3
    Zou je dan ook blijven slapen, of niet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whoaa dit klinkt zo leuk! (: Ik ga enkel nooit alleen naar Nederland mogen ;x meh. Als ik ouder ben en alleen woon waarschijnlijk wel :'D Als vijftienjarige mag ik volgens mijn ouders nog niet 'afspreken met mensen van 'die ene vage schrijfsite''. Veel plezier alvast voor iedereen die gaat! (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 15:14 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik dus nog niet zeker. Maar ik zet je in de lijst, yaay! :3
    Zou je dan ook blijven slapen, of niet?


    Ik denk het wel, want ik moet helemaal vanuit Rotterdam komen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zet mij maar op misschien Yo (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zet mij maar op misschien, want de enige echte GandalfTheSexy ontmoeten, die kans laat ik niet aan me voorbij gaan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Net even bekeken, tot in Emmen is het maar 309 kilometer, lol. I don't think that's going to happen. Veel plezier, in elk geval. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Auwie, ik denk dat 4,5 uur enkel reis een beetje te veel is.:'d En als ik het als en zou doen dan moet ik al twee treinkaartje kopen bij de blokker en inderdaad betalen voor avond eten. Niet dat ik dat in onredelijk vind maar dan ben ik €40 kwijt en daar kan ik die meetings zo van doen.:x

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 15:35 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Baudelaire schreef:
    Zet mij maar op misschien Yo (:

    Ik wil ook wel op misschien. Moet even kijken want tien euro nog bovenop mijn reiskosten vind ik een beetje veel. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emmen ligt gewoon nog boven Enschede, kom ik net achter, en dat vond ik al zo'n klere eind. D: Dit gaat 'm dus niet worden, maar veel plezier alvast!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zet mij ook maar bij misschien. ^^ Het hangt voor mij erg af van de datum.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zijn er al mensen die zich hebben opgegeven en al wel weten dat als ze komen, of ze wel of niet blijven slapen? Dan kan ik dat ook alvast invullen achter je naam. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In principe wil ik best blijven slapen, maar ook dat hangt van de datum af, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    In principe wil ik best blijven slapen, maar ook dat hangt van de datum af, haha. :'D


    Dan zet ik het er nog wel even niet bij. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •