• voor alle mensen die een beetje in de put zitten, zwaar depressief zijn, of het helemaal niet meer zien zitten

    Je bent geweldig, je hebt alle redenen om hier te zijn, en niemand wil dat je weg gaat.

    je vrienden houden van je, ookal denk je dat ze het niet doen, en ook je familie houdt van je!
    er is altijd iemand die voor je klaar staat, en anders, anders ben ik er voor je <3

    You're amazing! Never give up!

    (ik heb geen idee waar dit geplaast moet worden, dus ik koos voor stamcafé )

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:39 ]


    You're amazing the way you are, never give up!

    ehh wat ga je mijn vriendinnetje er bij betrekken ? en erhhh ik kan zo 4 dingen opnoemen die gericht kwetsend naar mij bedoeld zijn dus ehh moet ik die nou serieus quoten ? of kan je je werk doen.
    en de manier waaróp anderen het aangaven dat het hun niet zo hielp was toch wel heel verschillend dan deze ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c'

    dit is gewoon vuur aan poken bij mij hoor ? alsof alle mensen die reageren dat het hun helpt of iets van positief is die dan maar géén échte depressie zouden kennen.

    goed vriendjes politiek zal het dan niet zijn , samenspannen dan ? dat komt in mijn woordenschat op het zelfde neer maar oké het blijft onder het zelfde hoedje hé.


    @ maniae : het was een reactie op haar reactie, wat terug naar mijn hoofd gegooit wordt gaat niet over mijn reactie meer maar zijn gewoon pure haat verklaringen.

    zoiets hoef ik niet te pikken toch als er nu door iedereen op mij gehaat wordt terwijl ik gewoon een statement maak. maybe opening eyes Dóés hurt.. ya'll sheep(typing)


    edit:

    ooohja ot verder, doe vooral alsof dit niet gebeurd is. no problem:Y) Reality check - evol intent

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:02 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    ehh wat ga je mijn vriendinnetje er bij betrekken ? en erhhh ik kan zo 4 dingen opnoemen die gericht kwetsend naar mij bedoeld zijn dus ehh moet ik die nou serieus quoten ? of kan je je werk doen.
    en de manier waaróp anderen het aangaven dat het hun niet zo hielp was toch wel heel verschillend dan deze ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c'

    dit is gewoon vuur aan poken bij mij hoor ? alsof alle mensen die reageren dat het hun helpt of iets van positief is die dan maar géén échte depressie zouden kennen.

    goed vriendjes politiek zal het dan niet zijn , samenspannen dan ? dat komt in mijn woordenschat op het zelfde neer maar oké het blijft onder het zelfde hoedje hé.


    @ maniae : het was een reactie op haar reactie, wat terug naar mijn hoofd gegooit wordt gaat niet over mijn reactie meer maar zijn gewoon pure haat verklaringen.

    zoiets hoef ik niet te pikken toch als er nu door iedereen op mij gehaat wordt terwijl ik gewoon een statement maak. maybe opening eyes Dóés hurt.. ya'll sheep(typing)


    Er is gevraagt om on-topic te gaan. Your drama is boring, your dutch and English is terrible, and no one really cares.
    Dus zoals Mitchell zei, on-topic graag.

    Also, ik heb dit topic aan een vriendin van mij laten zien, zij werdt er wel vrolijker van! ^^ So thank you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het viel misschien bij jou niet goed, of het "pookte het vuur aan", maar alsof Nikki dat expres deed?
    Je hoefde er alsnog niet zo aanvallend op reageren, dat had ook netter gekund.

    Nu zal ik ontopic blijven :x

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een klein detail.
    Is het niet beter dat mocht dit een waarschuwing waard zijn, dat een andere mod de waarschuwing geeft. Ik bedoel, Mitchell geeft het zelf al aan, er zijn wat spanningen daartussen en daardoor kan het lijken op machtsmisbruik, vanwege emotionele kwesties. Ik zeg niet dat iemand gelijk heeft en ik kies momenteel ook geen kant of zo, maar als je het zo bekijkt lijkt het wel een beetje op vriendjespolitiek, niet? In ieder geval niet objectief. Ik wil niemand zeggen hoe die zijn of haar werk wilt doen hiermee, gwn een klein puntje waardoor je dingen minder verdacht kunt laten maken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    doorgestoken kaart valt niets 'minder verdacht' aan te maken. right?

    verder ben ik het met je eens Destined

    Mitchell betrekt dingen die er niets mee te maken hebben, ik vertel dit vanuit mijzélf daar moet je niet spanningen met anderen personen bij halen, die niet eens wisten dat ik schreef (;

    verder heb ik hier niets meer op te zeggen maybe quote ot;

    ' Wat voor moeilijkheden je ook hebt gehad,
    je kunt elke dag opnieuw beginnen.

    -Buddha'
    :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Tweede keer: blijf on-topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    notyourhero schreef:
    doorgestoken kaart valt niets 'minder verdacht' aan te maken. right?

    verder ben ik het met je eens Destined

    Mitchell betrekt dingen die er niets mee te maken hebben, ik vertel dit vanuit mijzélf daar moet je niet spanningen met anderen personen bij halen, die niet eens wisten dat ik schreef (;

    verder heb ik hier niets meer op te zeggen maybe quote ot;

    ' Wat voor moeilijkheden je ook hebt gehad,
    je kunt elke dag opnieuw beginnen.

    -Buddha'

    :Y)


    Duuude, die quote is zo verschrikkelijk slecht. Je kunt niet elke dag opnieuw beginnen.
    Maargoed. Ik vind dat Mitchell gelijk heeft.

    Lief berichtje, maar ik zou het persoonlijk ook liever krijgen van bepaalde mensen ofzo, spontaan, maar dit is ook wel fijn ^^

    @Notyourhero: Iedereen heeft je standpunt nu wel door, maar nu zou ik toch ook wel graag hebben dat je on-topic blijft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    oké ik vind dit echt een heel goed initiatief

    en dat geruzie werkt hierbij denk ik niet, niet dat ik een kant trek maar het
    doel van dit topic is om mensen proberen op te peppen en dat lukt zo niet echt denk ik

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:35 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    notyourhero schreef:
    ehh wat ga je mijn vriendinnetje er bij betrekken ? en erhhh ik kan zo 4 dingen opnoemen die gericht kwetsend naar mij bedoeld zijn dus ehh moet ik die nou serieus quoten ? of kan je je werk doen.
    en de manier waaróp anderen het aangaven dat het hun niet zo hielp was toch wel heel verschillend dan deze ''Niet echt iets wat mij echt op kan beuren, maar dat zal wel zo zijn omdat ik een echte depressie heb, als zulke dingen mij op konden beuren had ik die ook niet gehad. :c'

    dit is gewoon vuur aan poken bij mij hoor ? alsof alle mensen die reageren dat het hun helpt of iets van positief is die dan maar géén échte depressie zouden kennen.

    goed vriendjes politiek zal het dan niet zijn , samenspannen dan ? dat komt in mijn woordenschat op het zelfde neer maar oké het blijft onder het zelfde hoedje hé.


    @ maniae : het was een reactie op haar reactie, wat terug naar mijn hoofd gegooit wordt gaat niet over mijn reactie meer maar zijn gewoon pure haat verklaringen.

    zoiets hoef ik niet te pikken toch als er nu door iedereen op mij gehaat wordt terwijl ik gewoon een statement maak. maybe opening eyes Dóés hurt.. ya'll sheep(typing)


    edit:

    ooohja ot verder, doe vooral alsof dit niet gebeurd is. no problem:Y) Reality check - evol intent

    Ik dacht eerst dat je een huppelkut was van 13, maar toen zag ik dat je én mannelijk én 22 bent.
    Grow up. :Y)
    Ot: Yay voor opbeuren!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:36 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Destined schreef:
    Een klein detail.
    Is het niet beter dat mocht dit een waarschuwing waard zijn, dat een andere mod de waarschuwing geeft. Ik bedoel, Mitchell geeft het zelf al aan, er zijn wat spanningen daartussen en daardoor kan het lijken op machtsmisbruik, vanwege emotionele kwesties. Ik zeg niet dat iemand gelijk heeft en ik kies momenteel ook geen kant of zo, maar als je het zo bekijkt lijkt het wel een beetje op vriendjespolitiek, niet? In ieder geval niet objectief. Ik wil niemand zeggen hoe die zijn of haar werk wilt doen hiermee, gwn een klein puntje waardoor je dingen minder verdacht kunt laten maken.


    OT: Ik ben niet echt van dit soort dingen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Krull schreef:
    Wat lieeff! Dat had ik nou net even nodig, haha.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb te veel internet-je-bent-geweldig-opbeur-berichten gezien om mij nog blij te maken hiermee, maar het initiatief is leuk. :Y)

    Wat lief dat je daaraan denkt! Ik weet zeker dat een hoop mensen nu achter hun computer glimlachen. (:


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Wat lief dat je daaraan denkt! Ik weet zeker dat een hoop mensen nu achter hun computer glimlachen. (:


    nou, ik denk dat er meer mensen aan het ruziën zijn..

    great way to ruin this topic peepz xD

    O.T ookal helpt dit niet voor iedereen, just trying to make a little smile appear ;3


    You're amazing the way you are, never give up!