• mijn ex-beste vriendin is echt heel erg veranderd. sinds ze 4 jaar geleden naar de middelbare school is gegaan, gaat alles verkeerd daar. haar ouders kijken niet echt meer naar der om.een keer had ze ons midden in de nacht gebeld vanuit breda omdat ze niet naar huis kon komen omda haar moeder haar niet wou ophalen tog stom?. mja en nu is haar zus zwanger en zij weet niet van wie een hoer dus maarja verder wil ik daar niets mee te maken hebben. zit mijn beste vriendin aan de drugs,slaat ze mensen in elkaar en filmt dat en zet het op hyves. maar dalijk als dat kind van haar zus geboren word,dan weet iedereen van mijn familie dat zij ook zwange wil worden om aandacht. want dalijk krijgt haar zus die gewoon. en eerlijk is eerlijk ik ben gewoon bang van haar dalijk doet ze mij wat aan net als haar andere ex-vriendin ... tell me what 2 do ?? ik ken haar al heel mijn leven en tis gwn niet meer leuk...

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 15:49 ]


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Ten eerste; je zou die zus geen hoer mogen noemen. Wie weet was ze gewoon erg dronken. Ten tweede; als je beng bent van jouw beste vriendin, vertel het haar, of ga niet meer met haar om. Met die ex beste vriendin... Ze is jouw ex beste vriendin, dus technisch gezien, moet jij je daar niks van aantrekken. Als je haar wil tegenhouden, ga dan opnieuw met haar om, geef haar aandacht, laat haar weten dat zij ook meetelt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Ten eerste; je zou die zus geen hoer mogen noemen. Wie weet was ze gewoon erg dronken. Ten tweede; als je beng bent van jouw beste vriendin, vertel het haar, of ga niet meer met haar om. Met die ex beste vriendin... Ze is jouw ex beste vriendin, dus technisch gezien, moet jij je daar niks van aantrekken. Als je haar wil tegenhouden, ga dan opnieuw met haar om, geef haar aandacht, laat haar weten dat zij ook meetelt.



    never going to happen en daarbij die zus wist goed wat ze deed hoor, ze heeft dagelijks seks.. da zegt ze allemaal zelf dusja.. en daarbij mijn ex- beste vriendin spoort dus gwn niet en no way dat ik bij haar vrienden in de buurt kom ... :S


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy