• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Maia, je weet best dat ik Simone heet dus noem me dan ook gewoon zo ;p En ik dacht niet dat het een big deal zou zijn, als je op mijn of Wolfhearts profiel had gekeken had je het immers ook zien staan. En of ik het wel of niet had moeten neerzetten, tsja, it's already there en ze weet nu ook dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over buitengesloten worden (:
    En Yoda, is dit echt je eerste Nederlandse RPG? Haha, ik dacht dat je vaker had geRPGt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij mag ik toch echt zelf weten of ik iemand bij de username of gewone naam noem. :']. En het maakt mij verder ook niet uit, ik zei het alleen. Voor zover ik weet is dat niet verboden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh no darling, of course we wouldn't. o.o Ik heb het wel zien gebeuren in andere RPG's, maar zelf probeer ik altijd iedereen er bij te betrekken. So don't worry about ti darling.

    En over de Treasure Hearts, neem even een kijkje in het topic. ^^ Vragen kun je stellen in ons praat topic and yes, you are very welcome to join. We zitten nog steeds op dag 1... :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik twijfelde eerlijk gezegd nog of ik het zou zeggen, omdat ik soms nogal kan overdrijven, vooral op momenten waarop ik me niet echt fijn voel, en ook omdat ik soms nogal snel van gedachte verander. Maar als ik het nog ging zeggen, dan wilde ik het inderdaad gewoon zelf zeggen. But yeah, niks meer aan te doen.

    Ik had al wel besloten om nog mee te doen ^^ Wolfheart had me al grotendeels overgehaald.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Ik twijfelde eerlijk gezegd nog of ik het zou zeggen, omdat ik soms nogal kan overdrijven, vooral op momenten waarop ik me niet echt fijn voel, en ook omdat ik soms nogal snel van gedachte verander. Maar als ik het nog ging zeggen, dan wilde ik het inderdaad gewoon zelf zeggen. But yeah, niks meer aan te doen.

    Ik had al wel besloten om nog mee te doen ^^ Wolfheart had me al grotendeels overgehaald.


    It's fine. Nu weten we tenminste dat je je zo voelt/voelde, en kunnen we er alles aan doen om te zorgen dat we je niet 'buiten sluiten'.
    Not that we would do that anyway. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Tortura; Ja, dat snap ik, ik vind het alleen altijd prettiger klinken als mensen mijn naam gebruiken. Anyway, ik heb elke keer het idee dat je je aangevoelen/geïrriteerd voelt als ik wat zeg. Klopt dit of zit ik er gewoon naast?

    Javert schreef:
    Oh no darling, of course we wouldn't. o.o Ik heb het wel zien gebeuren in andere RPG's, maar zelf probeer ik altijd iedereen er bij te betrekken. So don't worry about ti darling.

    En over de Treasure Hearts, neem even een kijkje in het topic. ^^ Vragen kun je stellen in ons praat topic and yes, you are very welcome to join. We zitten nog steeds op dag 1... :'D

    De zoekoptie voor topics doet het niet, dus ik kan hem niet vinden, kan je linkje geven? (:

    @Maniae, nogmaals sorry, ik maak zelf nooit zo'n big deal van zulke dingen, dus had eigenlijk niet verwacht dat jij dat wel zou doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    @Tortura; Ja, dat snap ik, ik vind het alleen altijd prettiger klinken als mensen mijn naam gebruiken. Anyway, ik heb elke keer het idee dat je je aangevoelen/geïrriteerd voelt als ik wat zeg. Klopt dit of zit ik er gewoon naast?

    (...)
    De zoekoptie voor topics doet het niet, dus ik kan hem niet vinden, kan je linkje geven? (:

    @Maniae, nogmaals sorry, ik maak zelf nooit zo'n big deal van zulke dingen, dus had eigenlijk niet verwacht dat jij dat wel zou doen.


    Of course darling. (:

    Hier is het speeltopic.
    Hier is het rollentopic.
    Hier is het chat topic.
    Daar kun je vragen stellen als je wilt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gracias :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Ubiquitous: Dat is niet zo, ik zeg gewoon hoe ik dingen vind en soms kan dat nogal kort door de bocht zijn. Misschien dat je daarom denkt dat ik me aangevallen voel, terwijl dat helemaal niet zo is. Al zou ik niet weten waarom je denkt dat ik me geïrriteerd voel o.i.d. door dit.

    En ik zit er dus over na te denken om toch maar die mannelijke Dhampier aan te maken. To do or not to do?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah oké. Ik vind het echt niet erg dat je zegt wat je denkt hoor, doe ik zelf ook altijd, maar ik wilde het gewoon even zeker weten. Ik had gewoon het idee dat je je aan mij stoorde oid en als dat zou is wil ik het graag weten, vandaar (;

    En waarom niet? Als je inspiratie hebt en het je leuk lijkt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Het is meer als er niet nog meer Dhampiers bij komen, dan maak ik er nog wel één. I don't know if he's gonna last, but couldn't hurt to try though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil ook nog wel een char maken, maar die komt dan wel ná mijn toetsweek, over ongeveer anderhalf week dus.
    And I'm the worst doubter ever, I still don't know which picture I shall take xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben ook wel bereid tweede personage te maken inderdaad, maar dan wel vrouwelijk. Yes, I really suck at writing guys :l

    Als je het echt niet gooi je de foto's hier toch? Gebeurt zo vaak dat mensen niet kunnen kiezen, ik zit zelf ook altijd super lang te kijken en dan ben ik nog niet tevreden :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak na mijn toetsweek wel een mannelijk Dhampier en misschien nog een vrouwelijke mentor, ik heb dan wel 3 personages, maar dat is hopelijk geen probleem, aangezien er nog veel plekken over zijn.

    @Ubiquitous: Je kan het toch proberen? Ik ben er ook geen ster in, maar als je het nooit doet, dan "leer" je het ook nooit.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik twijfel trouwens nog tussen deze foto's

    1
    2a&2b
    3a&3b

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered