• Hier kan iedereen die meedoet aan mijn RPG van Academicus Vampyrus praten over vanalles en nog wat.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ja klopt, ik had het gezien (: Dus ik stuur der wel naar een les.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ja klopt, ik had het gezien (: Dus ik stuur der wel naar een les.


    Okii.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Still, het zou nice zijn als de Moroi ook een soort trainer hadden (: Iemand die ze begeleid en helpt met hun elementen oid, Dus als iemand dat wat lijkt zou mij dat erg leuk lijken, maar alleen als iemand het wilt natuurlijk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe gaat het trouwens met de reserveringen van Pardoes en iPayPhone? Ze hadden nog beiden een rol niet ingevuld, doen ze überhaupt nog wel mee?

    "Ehm, ik maak indeling van wie bij wie komt. Maar als mensen zeggen dat ze graag iemand als hun mentor hebben, zal ik daar natuurlijk rekening mee houden.^^"
    Dus... Zijn er al gegadigden voor Ivan? *wbw* Don't be shy now.

    Edit: En Moroi hebben toch sowieso les om met hun elementen om te gaan?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Hoe gaat het trouwens met de reserveringen van Pardoes en iPayPhone? Ze hadden nog beiden een rol niet ingevuld, doen ze überhaupt nog wel mee?

    "Ehm, ik maak indeling van wie bij wie komt. Maar als mensen zeggen dat ze graag iemand als hun mentor hebben, zal ik daar natuurlijk rekening mee houden.^^"
    Dus... Zijn er al gegadigden voor Ivan? *wbw* Don't be shy now.


    If I was a dhampir, I'd know
    Of voor Misha! He won't bite. I think.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tortura schreef:
    Hoe gaat het trouwens met de reserveringen van Pardoes en iPayPhone? Ze hadden nog beiden een rol niet ingevuld, doen ze überhaupt nog wel mee?

    "Ehm, ik maak indeling van wie bij wie komt. Maar als mensen zeggen dat ze graag iemand als hun mentor hebben, zal ik daar natuurlijk rekening mee houden.^^"
    Dus... Zijn er al gegadigden voor Ivan? *wbw* Don't be shy now.

    En Moroi hebben toch sowieso les om met hun elementen om te gaan?


    A-huh, maar geen mentor/trainer zoals de dhampiers, in deze RPG though.

    En ik zit er aan te denken ook een mentor te maken, vrouwelijke though, bit of bitch. Maar ik zat dus te kijken en er zijn 3 dhampiers en 3 mentoren, waarvan één nog steeds oningevulde reservering. Is it still possible to make a second character then? Want het lijkt me bij nader inzien toch wel leuk, ik heb nl. wel inspiratie nu en dan kan ik in deze RPG ook een wat ouder iemand spelen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had ook al aangeven dat ik na mijn toetsweek nog wel een mentor en een dhampier aan zou maken :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh haha. Dan wordt het druk in de rpg :p Tenzij iemand er op tegen is?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Ik vind dat het juist wel leuk is, maar we moeten wel rekening houden met de verhoudingen. Anders zijn er straks te veel Dhampiers of Mentors.
    En ik denk dat het beter is als de roleplay gewoon sorta hetzelfde blijft als de boeken. Dat lijkt mij in elk geval leuker, anders gaat het door elkaar and shizz.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben er ook voor als het ongeveer hetzelfde blijft als in de boeken.

    Ik kan ook wel een Strigoi ipv van een mentor of dhampier maken, aangezien er nog maar één is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohja,.ik weet niet goed hoe het in de boeken.zit, maar waren er toen meer strigoi? (: maar roep maar als er nog ergens wat van nodig is, dan maak ik dat wel als tweede personage (; want het is idd beter als het ongeveer gelijk blijft aan de boeken met zulke rpgs.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet niet of die folks de rollen nog willen, ik sta echt op het punt ze beiden een berichie te sturen. Dat doe ik maar niet though. *zucht* Anders hebben we er nog inderdaad maar eentje en hebben we Strigoi nodig!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan maak ik na mijn toetsweek nog wel een vrouwelijke Strigoi en een mannelijke Dhampier :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die neiging had ik ook al een poosje ja, maar goed. Ik wil ook wel een strigoi maken dan hoor. Ik kijk wel even wat er zaterdag nou allemaal is en dan maak ik een personage aan. Ik hoop wel dat iedereen gewoon zijn reservaties invult,.hoe meer zjelen, hoe meer vreugd.;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het nou zo mag zijn dat ze beiden niet meer meedoen (wat ik eigenlijk al denk, maar dat terzijde) dan maak ik ook nog wel een Strigoi aan. Van mijn part mag dat personage dan de dood tegemoet gaan of zo, want anders word het echt te veel.

    En het maakt mij geen fuck uit wie Ivan moet trainen, als mijn andere personage het maar niet is. Het is nogal fucked-up om dan met mezelf te roleplayen. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.