• Mijn moeder heeft vandaag twee haarborstels voor mij gekocht.


    Een die hier precies op lijkt, dat soort borstels gebruik ik nooit.


    Een die hier op lijkt en dit soort borstels gebruik ik altijd.

    En ik vroeg mij af, waarom zien ze er anders uit aangezien je ze allebei voor hetzelfde gebruikt voor zover ik weet?


    Physics is awesome

    Het is maar net wat je prettiger vind, volgens mij. Ook als je dikker haar hebt (en lang, veel etc) is die onderste handiger. Die gebruik ik ook altijd, met die erboven kom ik moeilijk door mijn haar heen omdat het zo dik en lang is.


    Your make-up is terrible

    Die tweede borstel 'buigt' een beetje in. Ik vind dat vreselijk irritant als je bijvoorbeeld klitten eruit moet halen.
    Maargoed, een borstel is een borstel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Michonne schreef:
    Het is maar net wat je prettiger vind, volgens mij. Ook als je dikker haar hebt (en lang, veel etc) is die onderste handiger. Die gebruik ik ook altijd, met die erboven kom ik moeilijk door mijn haar heen omdat het zo dik en lang is.


    Ik heb ook lang en dik haar, maar ik gebruik altijd een borstel als de bovenste, want juist met de onderste kom ik niet door mijn haar heen en krijg ik de klitten er niet uit.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Michonne schreef:
    Het is maar net wat je prettiger vind, volgens mij. Ook als je dikker haar hebt (en lang, veel etc) is die onderste handiger. Die gebruik ik ook altijd, met die erboven kom ik moeilijk door mijn haar heen omdat het zo dik en lang is.

    Bij mij is het net andersom.
    Ik heb ook erg lang en dik haar maar omdat het ook nog eens erg veel is, vind ik de eerste makkelijker.
    De pinnetjes van de tweede buigen altijd met mijn haar mee waardoor het nooit volledig is uitgekamd.(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Michonne schreef:
    Het is maar net wat je prettiger vind, volgens mij. Ook als je dikker haar hebt (en lang, veel etc) is die onderste handiger. Die gebruik ik ook altijd, met die erboven kom ik moeilijk door mijn haar heen omdat het zo dik en lang is.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madonna schreef:
    (...)

    Ik heb ook lang en dik haar, maar ik gebruik altijd een borstel als de bovenste, want juist met de onderste kom ik niet door mijn haar heen en krijg ik de klitten er niet uit.


    Dat krijg ik echt nooit door mijn haar heen. (cat) Ik gebruik die borstel alleen als ik mijn haar al eens geborsteld heb en ik door de wind gelopen heb ofzo haha. Even snel, dan lukt het wel omdat het niet zo erg is.


    Your make-up is terrible

    Bij mijn "beeldige" bos krullen haalt het niks uit, ik trek uiteindelijk toch iedere borstel binnen een maand kapot.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik gebruik de onderste. Ik doe mezelf altijd pijn als ik mijn haren borstel. De bovenste veert niet mee, de onderste wel, dus die doet iets minder pijn.


    Miep

    Britsanity schreef:
    Bij mijn "beeldige" bos krullen haalt het niks uit, ik trek uiteindelijk toch iedere borstel binnen een maand kapot.


    Ruilen? Ik heb vandaag mijn oor verbrand aan mijn krultang omdat ik krullen wilde, i.p.v mijn eigen haar dat ergens tussen krul en stijl in hangt...


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ruilen? Ik heb vandaag mijn oor verbrand aan mijn krultang omdat ik krullen wilde, i.p.v mijn eigen haar dat ergens tussen krul en stijl in hangt...


    .. Je weet niet wat je nu zegt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    .. Je weet niet wat je nu zegt.


    ik vind krullen echt mooi. Stijl haar ook. maar dat van mij hangt er ergens tussenin. Maar normaal ben ik te lui om het te stijlen of krullen, omdat het slecht is voor je haar. Doe ik het een keer, gaat het meteen fout. Dus ik wil best met iemand ruilen (:


    Miep

    Oi, ik ben blij dat ik schouderlange en stijl haar heb. Mijn zusje had gister vergeten de stijltang in de stopcontact gelaten, je rook duidelijk dat er iets brandde echt erg


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik gebruik gewone een grove kam, problem solved.
    Maar mijn moeder en zusje gebruiken altijd de onderste. Ik heb beide wel eens gebruikt en ik vind zelf de onderste prettiger werken, bij de bovenste doe ik mezelf sneller pijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    De onderste is zachter.


    Keep on smiling

    Britsanity schreef:
    Bij mijn "beeldige" bos krullen haalt het niks uit, ik trek uiteindelijk toch iedere borstel binnen een maand kapot.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli