• Ok echt ZIEK word ik hier gewoon van! Jaah ik mag hier eentopic van openen, dus aub geen ruzie hierzoo maken want anders komt een mod dit sluiten en dat wil ik niet. Toestemming gekregen van moderators^^

    Ok ech serieus. Zitten hier nu nog, ik zal ff denken 5 normale mensen op Q ofzo die NIET direct beginnen freaken als iemand z'n mening zegt? Like, neem nou ik zei gewoon MIJN mening over Bill z'n nieuwe kapsel enzoo hea? Begint daar iemand tegen mij [/Die iemand weet wel wie dat ze is] tegen mij te zeggen dat ik me bek moet houden enzoo. Een menign geven, is dat dan verboden ofzo? Moeten we hier allemaal akkoord gaan met wat de ander zegt? Hallo, get a life! Die mensen die altijd wel kritiek hebben op andere die hun mening geven, serieus zjn jullie levenloos ofzo? Iedereen hier mag zijn EIGEN mening geven en daar moet jij NIET direct op zitten zeiken als je zo iemand bent.

    Dit kind is uitgesproken.

    Edit; Ik wil hier geen AMENS op ofzo want ik weet toch dat er veel van die mensen zijn die AMEN zeggen op een topic dat het tegenovergestelde hiervan is ook amen zeggen --'

    Nu krijg je ook reacties van toen vroeger was het leuker omdat meer kinderen fan van TH waren -.- Ik bedoel dat heeft er niks mee te maken. Wil je nou de NIET-TH fans weg hebben? Of mensen weer fan van hun worden. >.<


    I live for the applause, you will die for it.

    Dude ,,net son vriendin van me ,,
    Sei vraagt: Wat vind je hier van??
    Ik soo: Gehanicapt =.=
    Sei soo: Jaa ,net of je het self beter kunt doen..

    Wrm vraagt se dan überhaud mijn mening??
    So is het ook op Q
    Overal word je mening gevraagt terwijl se alleen maar willen horen wat hun ook vinden ,,Seg je wat anders ,, Begint er gelijk een hele discussie ..


    Crack a bottle

    Ooh! Dat was op mijn topic, dat kind wat een beetje crazy went!
    Maar die was daarop ook al aangesproken in datzelfde topic.
    En verder was zij de enige.
    Maar ik vindt het echt dom dat mensen overal zo kinderachtig op reageren. =S
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zijn nieuw kapsel is voor mij gezegd totáál niet origineel --' Djeez, iedereen heeft dat kapsel tegenwoordig. En nog iets, uhmm dát kapsel is voor meisjes en niet voor jongens

    dat deel dat ik paars heb gemaakt vind ik nou niet egt klinken als een mening.. sorry hoor maar dat snap ik best dat je daar dat soort reacties op krijgt..
    verder vind ik wel dat je gelijk hebt..


    Je moet worden wie je bent.

    Nu krijg je ook reacties van toen vroeger was het leuker omdat meer kinderen fan van TH waren -.- Ik bedoel dat heeft er niks mee te maken. Wil je nou de NIET-TH fans weg hebben? Of mensen weer fan van hun worden. >.<


    Ok die zit! Echt serieus. Hier zitten zo'n paar kindjes enzoo --'

    Nu krijg je ook reacties van toen vroeger was het leuker omdat meer kinderen fan van TH waren -.- Ik bedoel dat heeft er niks mee te maken. Wil je nou de NIET-TH fans weg hebben? Of mensen weer fan van hun worden. >.<


    Nha weet niet of je het tegen mij hebt maarjah. x'] Dat heeft er volgens mij ook weinig mee te maken hoor.. Alleen het is gewoon.. Anders. Misschien komt het door al die verschillende meningen, TH in Amerika, fans die ineens geen fan meer zijn, ik weet het niet!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)
    dat deel dat ik paars heb gemaakt vind ik nou niet egt klinken als een mening.. sorry hoor maar dat snap ik best dat je daar dat soort reacties op krijgt..
    verder vind ik wel dat je gelijk hebt..


    Neej lief, dat is je mening geven over zijn Kapsel en niets meer =]

    (...)

    Nha weet niet of je het tegen mij hebt maarjah. x'] Dat heeft er volgens mij ook weinig mee te maken hoor.. Alleen het is gewoon.. Anders. Misschien komt het door al die verschillende meningen, TH in Amerika, fans die ineens geen fan meer zijn, ik weet het niet!
    Ja kan ook. Omdat mensen het oneerlijk vinden dat TH niet naar NL komt en hun daar hun mening op geven dat ze het dom vinden en worden vinden ze hun minder leuk. Waardoor andere gaan reageren dat het niet oneerlijk is en dat we moeten wachten enzovoort. .


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Neej lief, dat is je mening geven over zijn Kapsel en niets meer =]

    ach ja voor sommige komt dat misschien niet zo over..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    Erop normaal op reageren is wat anders dan beginnen te schreeuwen dat ze haar bek moet houden...


    ik vind het ook dat ze normaal moet reageren maar haar reaktie erop was ook niet normaal(bdw bepaal jij wat normaal is?)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik geef je helemaal gelijk. Iedereen mag zijn mening zeggen; maar soms is het echt wel erover. Als je je mening wilt zeggen, dan hoort lelijke dingen zeggen daar bij mijn weten toch niet bij? o.O


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    (bdw bepaal jij wat normaal is?)


    Iedereen weet wel wat er in het algemeen normaal word gevonden. Het is toch ook niet zo dat de een zegt het is normaal om te moorden en de ander zegt van niet, iedereen weet dat het gezien word als abnormaal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vind wel dat je je eigen mening moet kunnen geven, ja. Maar zo'n reactie, is toch ook een mening? Kijk, als zo iemand nou zegt dat jij je aan moet passen ofzo, of als hij/zij gewoon totaal onredelijk doet, dan heb je alle recht om boos te zijn. Maar als diegene ook gewoon maar zijn/haar mening geeft, zou je het gewoon met rust moeten laten. Er op zijn hoogst nog rustig over kunnen discussiëren [via PB], maar er niet meer van maken dan het al is :Y)
    [Btw, hoor ik bij die 5 mensen? (A)]
    xx<33


    all I want for christmas is a girlfriend

    je hebt wel gelijk hoor
    jij vind zijn kapsel niet origineel xD

    ik vind dat ook niet en ik vind het ook voor meisjes hoor
    maar vind het toch lekker HEET xD het staat hem :D


    Gilles (ll)

    (...)

    Iedereen weet wel wat er in het algemeen normaal word gevonden. Het is toch ook niet zo dat de een zegt het is normaal om te moorden en de ander zegt van niet, iedereen weet dat het gezien word als abnormaal.


    wat jij normaal vind vind ik anders niet normaal dat is toch voor iedereen anders (niet zo iets als moorden maar over dagelijke dingen)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;