• Ok echt ZIEK word ik hier gewoon van! Jaah ik mag hier eentopic van openen, dus aub geen ruzie hierzoo maken want anders komt een mod dit sluiten en dat wil ik niet. Toestemming gekregen van moderators^^

    Ok ech serieus. Zitten hier nu nog, ik zal ff denken 5 normale mensen op Q ofzo die NIET direct beginnen freaken als iemand z'n mening zegt? Like, neem nou ik zei gewoon MIJN mening over Bill z'n nieuwe kapsel enzoo hea? Begint daar iemand tegen mij [/Die iemand weet wel wie dat ze is] tegen mij te zeggen dat ik me bek moet houden enzoo. Een menign geven, is dat dan verboden ofzo? Moeten we hier allemaal akkoord gaan met wat de ander zegt? Hallo, get a life! Die mensen die altijd wel kritiek hebben op andere die hun mening geven, serieus zjn jullie levenloos ofzo? Iedereen hier mag zijn EIGEN mening geven en daar moet jij NIET direct op zitten zeiken als je zo iemand bent.

    Dit kind is uitgesproken.

    Edit; Ik wil hier geen AMENS op ofzo want ik weet toch dat er veel van die mensen zijn die AMEN zeggen op een topic dat het tegenovergestelde hiervan is ook amen zeggen --'

    (...)

    wat jij normaal vind vind ik anders niet normaal dat is toch voor iedereen anders (niet zo iets als moorden maar over dagelijke dingen)

    Nou ja, over het algemeen worden dingen als 'naar de WC gaan' door praktisch iedereen normaal gevonden, hoor :] [er zijn uitzonderingen ja.. Maar dat geldt voor bijna alles.]


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Nou ja, over het algemeen worden dingen als 'naar de WC gaan' door praktisch iedereen normaal gevonden, hoor :] [er zijn uitzonderingen ja.. Maar dat geldt voor bijna alles.]


    ik bedoel dat iedreen een andere mening heeft


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik ben het wel eens met je
    gisteren had ik een topic geopent over dat we bijna 2 maanden verder zijn en nog steeds niet weten waar die party en signeersessie doorgaat van th.


    begint er een paar tege mij direct te zeggen dat ik ze rust moet gunnen en ik doe dat ook.
    Maar ik wil gwn weten waar ze dat gaan doen maakt me niet uit of dan morgen is,volgende week,volgend jaar.
    beginnen mensen mij direct af te snauwen:S


    I need you like a heart needs a beat

    ik sta helemaal agter je! (Y)
    maar dat wist je al :Y)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Je mening zeggen mag natuurlijk, als er maar geen ruzies door komen.:Y)
    x


    ok

    klopt, als iemand zo reageert moet je het maar zeggen dan doen we er iets aan ;)

    Joepie^^
    Da Q users leren bij [zeiden Annelies&Máriko] x]

    Nou je zegt gwn je mening, en andere kunnen daar natuurlijk op reageren als ze willen. & Als ze je mening niet willen hworen dan hoeft diegene ook niet te luisteren of erop te reageren

    ik vind veel l ui op Q zo kinderachtig .. :X
    sorry hoor maar dit is een vrijland dus je mag lekker je mening geve idiote lui dat het sijn
    als ik lekker vind dat bill eruit ziet als een afgelebberde koeienkont dan mag ik dat seggen want dat is mijn mening n_n (A) .. en nix anders x3 daar is een regel voor weetje wel
    vrijheid van meningsuiting
    die kinderachtige lui wel is van gehorod?!


    We can only learn to love by loving.

    Wel ik geef je gewoon helemaal gelijk^^
    De users die er niet tegen kunnen reageren volgens mij nogal onvolwassen eigenlijk. Er is niets mis mee met je mening zeggen, tenzij het helemaal grof enzo wordt natuurlijk x'D, dus waarom zouden ze er boos op moeten reageren?
    Duidt volgens mij alleen maar op hoe kinderachtig ze zijn, maar dit is dan ook wel mijn mening x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja je hebt gelijk plopie ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Elke mening mag geuit worden, mits met respect. Als iemand mij zou afbekken vanwege mijn mening zou ik die persoon eerst subtiel de deur wijzen. Als diegene dan nog door zou gaan haal ik er een mod bij. Easy as it goes. Respect vind ik erg belangrijk, staat ook als allereerste punt op mijn profiel.


    No growth of the heart is ever a waste

    We hebben vrijheid van meningduiting, dus je mag gewoon zeggen wat je wilt.. zolang het natuurlijk niet discriminerend ofzoo is :P
    En als iemand dat niet accepteerd, dat is zijn eigen probleem dan maar. (A)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik snap waar dit over gaat maar moet wel even benadrukken dat je je mening niet verkondigde, maar deze eerder wilde opletten.

    Als je had gezegt ik vind het meer een wijfe kapsel oke, maar je zij het is... dat maakt het dus dat je doet alsof het gewoon een feit is. Daarom werden andere users denk ik pissed?


    Iedereen mag zijn mening geven zonder dat iemand daar doorgedraait op reageerd!


    hier ben ik zooooooooooooo mee eens!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!